Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia miejskich placówek oświatowych w Świętochłowicach”

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia miejskich placówek oświatowych w Świętochłowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, na podstawie i zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego programem funkcjonalno-użytkowym pn. „Modernizacja systemu oświetlenia miejskich placówek oświatowych w Świętochłowicach” dokumentacji projektowej, dostarczenia opraw oświetleniowych wraz ze źródłami światła oraz do wykonania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych i usług związanych z modernizacją oświetlenia w następujących miejskich placówkach oświatowych: 1) Przedszkolu Miejskim nr 4, przy ul. Mielęckiego 19; 2) Przedszkolu Miejskim nr 13, przy ul. Sudeckiej 1; 3) Szkole Podstawowej nr 1, przy ul. Zubrzyckiego 38; 4) Szkole Podstawowej nr 8, przy ul. Wiśniowej 9; 5) Szkole Podstawowej nr 19, przy ul. Chrobrego 4; 6) Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10, przy ul. Łagiewnickiej 65; 7) Zespole Szkół Ogólnokształcących, przy ul. Sudeckiej 5; Przedmiot zamówienia został podzielony na następujących 7 części: 1) Modernizacja oświetlenia w Przedszkolu Miejskim nr 4, przy ul. Mielęckiego 19; 2) Modernizacja oświetlenia w Przedszkolu Miejskim nr 13, przy ul. Sudeckiej 1; 3) Modernizacja oświetlenia w Szkole Podstawowej nr 1, przy ul. Zubrzyckiego 38; 4) Modernizacja oświetlenia w Szkole Podstawowej nr 8, przy ul. Wiśniowej 9; 5) Modernizacja oświetlenia w Szkole Podstawowej nr 19, przy ul. Chrobrego 4; 6) Modernizacja oświetlenia w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10, przy ul. Łagiewnickiej 65; 7) Modernizacja oświetlenia w Zespole Szkół Ogólnokształcących, przy ul. Sudeckiej 5; Przedmiot zamówienia dla każdej z części obejmuje m.in.:  wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) wraz z uzyskaniem uzgodnień i zatwierdzeń oraz stosownych pozwoleń;  wykonanie oraz przedstawienie do zaakceptowania obliczeń fotometrycznych i sposobu rozmieszczenia opraw oświetleniowych LED;  pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji;  właściwe przygotowanie i zabezpieczenie stanowisk pracy służących realizacji wymiany opraw istniejącego oświetlenia oraz instalacji elektrycznej;  wykonanie pomiarów rezystancji izolacji poszczególnych odcinków przewodów instalacji oświetleniowych (w tym odcinków przewodów pomiędzy poszczególnymi oprawami oświetleniowymi);  wymianę instalacji w przypadku uzyskania wyników pomiaru rezystancji izolacji wskazujących na konieczność wymiany przewodów zasilających;  demontaż istniejących opraw;  zakup i dostarczenie nowych kompletnych opraw oświetlenia LED;  montaż nowych opraw energooszczędnych LED;  wykonanie robót wykończeniowych, ogólnobudowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-użytkowym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawcy mogą składać oferty zarówno do jednej jak i do wszystkich części zamówienia. Klauzule społeczne Zamawiający we wszystkich częściach zamówienia wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na: 1) robotach, w których występuje ryzyko upadku z wysokości ponad 1,0 m, 2) robotach elektrycznych, 3) demontażu i montażu opraw oświetlenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: 1) w zakresie części I zamówienia w wysokości 500 zł ( słownie: pięćset złotych), 2) w zakresie części II zamówienia w wysokości 2.000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych). 3) w zakresie części III zamówienia w wysokości 5.000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych). 4) w zakresie części IV zamówienia w wysokości 3.000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych). 5) w zakresie części V zamówienia w wysokości 3.000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych). 6) w zakresie części VI zamówienia w wysokości 2.000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych). 7) w zakresie części VII zamówienia w wysokości 5.000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: „Wadium – INZP.271.16.2020 – część …. zamówienia”. 6. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 11.09.2020 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem bankowym Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w formach niepieniężnych (poręczenie, gwarancja) musi być wystawione na Zamawiającego - Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice adres: 41 – 600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54. 8. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć poprzez załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą (tzn. w osobnym pliku). 9. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 3) 2) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców ( w treści formularza ofertowego), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych, 5) dokument wadium w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, 6) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach