Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja budynków Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zamościu przy ulicy Henryka Sienkiewicza 24"

Powiatowy Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 169 284, , fax. 846 381 462
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Sienkiewicza 24
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 169 284, , fax. 846 381 462
    REGON: 95037148800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.org.pl/piwzamosc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja budynków Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zamościu przy ulicy Henryka Sienkiewicza 24"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych. na zasadzie „zaprojektuj i wybuduj”, polegających na: Budynek nr 1 – Budynek biurowy Kubatura wewnętrzna części ogrzewanej 1000,1 - m3 Powierzchnia ogrzewana – 354,4 m2 Ilość kondygnacji – 2 Termomodernizacja budynku obejmuje: 1. W zakresie termomodernizacji budowlanej 1.1. Ocieplenie ok. 220 m2 stropu pod nieogrzewanym poddaszem warstwą 20 cm wełny mineralnej współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,032 W/m*K wraz z wykonaniem przejść technologicznych z płyty OSB 1.2 Ocieplenie ok. 430 m2 ścian zewnętrznych nadziemia metodą lekko-mokrą, warstwą 14 cm styropianu o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,032 W/m*K . 2. W zakresie instalacji centralnego ogrzewania: 2.1 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polegająca na częściowej wymianie wyeksploatowanej instalacji c.o. wyposażenie grzejników w termozawory PK-1 (dopuszcza się wykorzystanie elementów starej instalacji ) 2.2. Modernizację kotłowni polegającą na demontażu starej kotłowni węglowej oraz wykonaniu nowej kotłowni składającej się z kondensacyjnego kotła gazowego o mocy 40 kW. 2.3 Zastosowanie automatyki umożliwiającej zarządzanie energią cieplną w na budynku. Zarządzanie polegać będzie na możliwości strefowej regulacji temperatury według harmonogramu godzinowo tygodniowego 3. W zakresie oświetlenia wbudowanego 3.1 Wymianę 94 szt. oświetlenia wbudowanego na oświetlenie typu LED przez wymianę źródeł światła 4. W zakresie energii odnawialnej 4.1. Wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaiczne. Montaż paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 5 kWh na dachu budynku. Instalacja działać będzie w systemie „grid-connected” tj. bez urządzeń magazynujących energię elektryczną Budynek nr 2 - Budynek Lecznicy Kubatura wewnętrzna części ogrzewanej 829,2 - m3 Powierzchnia ogrzewana – 301,69 m2 Ilość kondygnacji – 1 1. W zakresie robót termomodernizacyjnych  Ocieplenie 278 m2 ścian zewnętrznych nadziemia metodą lekko-mokrą, warstwą 14 cm styropianu o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,032 W/m*K  Wymiana drzwi o pow.1,8 na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2*K  W zakresie instalacji centralnego ogrzewania  Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polegająca na częściowej wymianie wyeksploatowanej instalacji c.o. wyposażenie grzejników w termozawory PK-1 (dopuszcza się wykorzystanie elementów starej instalacji )  Zastosowanie automatyki umożliwiającej zarządzanie energią cieplną w na budynku. Zarządzanie polegać będzie na możliwości strefowej regulacji temperatury według harmonogramu godzinowo tygodniowego 3. W zakresie oświetlenie wbudowanego 3.1 Wymianę 42 szt. oświetlenia wbudowanego na oświetlenie typu LED . poprzez wymianę źródeł światła Pozostałe prace do wykonania w ramach zadania W zakresie prac należy uwzględnić:  wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej wykonawczej  wykonanie projektów wykonawczych z podziałem na branże,  skompletowanie i przekazanie inwestorowi dokumentacji powykonawczej.  wykonania opinii ornitologicznej  wykonania audytu ex-post zgodnego z wymogami NFOŚiGW Wykonawca prac jest ponadto zobowiązany do:  wykonanie robót towarzyszących przy termomodernizacji ścian takich jak: ocieplenie ościeży okiennych, wymiana parapetów okiennych, obróbek attyk, , ewentualnie rynien i rur spustowych na blachę powlekaną, demontaż i ponowny montaż krat, barierek, szyldów, lamp, czujników, klimatyzatorów i innych urządzeń na ścianach,  wykonanie robót towarzyszących przy wymianie stolarki -­‐ obróbki ościeży drzwiowych od wewnątrz z malowaniem na kolor istniejący,  wykonanie prac porządkowych (np. malowanie, tynkowanie, posadzki) mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego . Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany spełnić warunki SIWZ, treść oferty winna być zgodna z treścią niniejszej SIWZ i ustawą Pzp. Wszystkie użyte w niniejszej dokumentacji nazwy producentów są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych systemów i elementów wykonawczych oraz dostawy urządzeń. W procesie realizacji możliwe jest zastosowanie rozwiązań, urządzeń i aparatury dowolnej firmy, równorzędnych technicznie , o takich samych parametrach, pod warunkiem zachowania standardu jakościowego nie gorszego niż powołany w dokumentacji. Zamawiający na przedmiot zamówienia żąda udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji liczonych od dnia odbioru końcowego, a okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne określi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca zatrudnia min. 15 osób na podstawie umowy o pracę w tym osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane, do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy obejmującej swoim zakresem roboty konstrukcyjno-budowlane oraz z uwagi iż projekt jest współfinansowany z środków Unii Europejskiej dysponuje osobą posiadającą wiedzę z zakresu techniki i narzędzi zarządzania projektami, potwierdzona odpowiednim certyfikatem lub dyplomem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami lub równoważnym dokumentem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach