Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ulicy Ogniowej 10 w Żorach”

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Żorach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, ul. Ogniowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 43 45 438 , fax. 0-32 43 45 115
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Żorach
    ul. Ogniowa 10
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 0-32 43 45 438, fax. 0-32 43 45 115
    REGON: 27627456800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kmpspzory.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ulicy Ogniowej 10 w Żorach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę prac projektowych, przygotowanie placu pod budowę, wykonanie robót budowlanych i montażowych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej przy ulicy Ogniowej 10 w Żorach” Zabudowania objęte procesem termomodernizacji Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Żorach mieszczą w sobie funkcję administracyjną, socjalną, szkoleniową, garażową i techniczną. Obiekt składa się z dwóch odrębnych budynków niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostki: budynku głównego wraz z garażem oraz budynku garażowo-magazynowego. Inwestycja realizowana będzie jako zaprojektuj i wybuduj. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Ogniowa 10, 44-240 Żory, Działki nr: 2802/67, 2764/67, 3740/46, 4406/46 2. Zakres prac obejmuje: a) Uzyskanie podkładów mapowych, wykonanie inwentaryzacji budynku główny i garażowo-magazynowy, wykonanie ekspertyzy – inwentaryzacji przyrodniczej, wykonanie odkrywek, b) Wykonanie szczegółowej dokumentacji technicznej (projekt budowlany, wykonawczy) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, c) Termomodernizację – wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach wraz z montażem nawiewników higrosterowanych oraz wymianę bram garażowych, d) Termomodernizacja ścian budynków głównego i magazynowego, e) Termomodernizację stropów budynków głównego i magazynowego, f) Poprawę sprawności systemu grzewczego, g) Wymianę instalacji oświetleniowej (modernizacja oświetlenia) h) Zabudowę instalacji fotowoltaicznej, i) Promocję projektu (tablice: informacyjna i pamiątkowa). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno – użytkowym (zwany w treści „PFU”), stanowiącym załącznik do specyfikacji. 4. Wykonawca dostarczy ujęte w umowie urządzenia fabrycznie nowe (rok produkcji 2018 lub 2019) kompletne, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych i konstrukcyjnych. Wykonawca dostarczy także pełną dokumentację (w języku polskim) dotyczącą użytkowania i konserwacji oraz przeszkoli personel w zakresie użytkowania i konserwacji urządzeń, a po przeszkoleniu przekaże Zamawiającemu protokolarnie w pełni sprawne urządzenia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty i zainstalowane urządzenia, w której w pełni zabezpiecza technicznie i użytkowo urządzenia, okres gwarancji minimum 2 lata. 5. Inwestycja prowadzona będzie w czynnym obiekcie (funkcjonująca w pełni mobilna jednostka ratunkowo-gaśnicza). Sposób i realizację robót budowlanych należy przewidzieć w sposób umożliwiający bieżące funkcjonowanie obiektu z wyłączeniem czasowym jedynie niektórych obszarów, wyłącznie na niezbędny czas prowadzenia robót budowlanych. Jako wytyczną realizacyjną przy planowaniu prac budowlanych należy uwzględnić priorytetowe wykonywanie prac w części związanej z stanowiskami wyjazdowymi wozów bojowych z maksymalnym skróceniem prac w szczególności w obszarach stanowiący istotny obszar dla mobilności jednostki - maksymalne wyłączenie jednorazowo do 3 bram.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) PLN. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm.). Miejsce wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Żorach, w banku ING o. Żory: 76 1050 1676 1000 0022 3447 4415 z dopiskiem "wadium dla zamówienia Termomodernizacja budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Ogniowej 10 w Żorach”. 2) Kopię dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu (gwarancje lub poręczenia - bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) oryginał (przed upływem terminu składania ofert) winien być dostarczony do sekretariatu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Żorach, ul. Ogniowa 10, 44-240 Żory. Kopia ww. dokumentu powinna być załączona do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawca składa zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ nr 2 i nr 3. 3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Kalkulację ceny ofertowej – formularz cenowy 6) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach