Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Utworzenie Powiatowej Społecznej Strefy Aktywności Gospodarczej w Bochni (PSSAG) zad. Nr 1 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących obszaru Powiatowej Społecznej Strefy Aktywności Gospodarczej w Bochni (Lider Projektu). zad. Nr 2 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących drogi dojazdowej do Powiatowej Społecznej Strefy Aktywności Gospodarczej w Bochni (Partner Projektu).

Zarząd Powiatu w Bochni ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6153700 , fax. 014 6153708
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bochni
    ul. Kazimierza Wielkiego 31 31
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6153700, fax. 014 6153708
    REGON: 85166509000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Utworzenie Powiatowej Społecznej Strefy Aktywności Gospodarczej w Bochni (PSSAG) zad. Nr 1 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących obszaru Powiatowej Społecznej Strefy Aktywności Gospodarczej w Bochni (Lider Projektu). zad. Nr 2 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących drogi dojazdowej do Powiatowej Społecznej Strefy Aktywności Gospodarczej w Bochni (Partner Projektu).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy i ilościowy robót objętych zamówieniem koniecznych do wykonania w ramach projektu, o którym mowa w ust. 1 - wobec faktu, iż przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowanych - określają następujące dokumenty (traktowane jako załącznik do przedmiotowej umowy): 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 2) Program Funkcjonalno - Użytkowy, 3) Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami. Wykonawca zobowiązuje się tym samym na podstawie przedmiotowego kontraktu: 1) wykonać roboty budowlane wymienione w ust. 1 pkt. 1 i 2 - w podziale odpowiednio za sfinansowanie których odpowiadają: 1a) Powiat Bocheński finansuje roboty budowlane w zakresie infrastruktury zlokalizowanej w ramach PSSAG (teren PSSAG został oznaczony kolorem zielonym na mapie stanowiącej załącznik nr 1 do Programu Funkcjonalno - Użytkowego), na którą składa się w szczególności: (a) budowa dróg wewnętrznych na terenie PSSAG wraz z parkingami, placem manewrowym oraz chodnikami, (b) budowa kanalizacji opadowej na terenie PSSAG, (c) budowa oświetlenia ulicznego na terenie PSSAG, (d) budowa wewnętrznych sieci wodociągowej na terenie PSSAG, (e) budowa wewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej na terenie PSSAG, (f) budowa zbiornika przeciw pożarowego na terenie PSSAG, (g) budowa ogrodzenia terenów PSSAG, (h) przełożenie i skablowanie linii średniego napięcia przebiegającej przez tereny PSSAG, (i) budowa rurociągów technologicznych, 1b) Gmina Miasta Bochnia finansuje roboty budowlane w zakresie infrastruktury dostępowej (teren, na którym realizowana jest infrastruktura dostępowa został oznaczony kolorem czerwonym na mapie stanowiącej załącznik nr 1 do Programu Funkcjonalno - Użytkowego) na którą składa się w szczególności: (a) budowa drogi dojazdowej do terenów PSSAG, (b) budowa odwodnienia drogi dojazdowej (rowy przydrożne) wraz z włączeniem do odbiornika ścieków opadowych, (c) budowa oświetlenia drogi dojazdowej, (d) budowa sieci wodociągowej do terenów PSSAG, (e) budowa rurociągów technologicznych, 2) wykonać prace projektowe oraz uzyskać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje przewidziane przepisami prawa, w tym decyzje o warunkach zabudowy - niezbędne do wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt. 1 - gdzie również i w tej części za sfinansowanie zamówienia Lider Projektu i Partner Projektu odpowiadają w zakresie w jakim dokumentacja projektowa odnosi się do części opisanych w pkt. 1, 3) zapewnić nadzór autorski, 4) uzyskać wszelkie niezbędne decyzje wymagane powszechnie obowiązującymi przepisami prawa konieczne do użytkowania wykonanej na podstawie przedmiotowej umowy infrastruktury technicznej oraz dostępowej. Zadania i prace należy zrealizować na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym- załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwaranciach bankowych, 4) gwaranciach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: konto nr 64 2030 0045 1110 0000 0183 3320. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem w Punkcie Obsługi Mieszkańca w terminie składania oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.03.2014 r., do godz. 10.00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/spbochnia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach