Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
- Data zamieszczenia: 2018-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4
40098 Katowice, woj. śląskie
tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego p.n.: BUDOWA NOCLEGOWNI DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN NA TERENIE MIASTA KATOWICE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem noclegowni dla bezdomnych mężczyzn w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa noclegowni dla bezdomnych mężczyzn na terenie miasta Katowice”. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania 2 obiektów noclegowni dla bezdomnych mężczyzn, w tym: A. Opracowania dokumentacji projektowej dla budowy 2 obiektów noclegowni dla bezdomnych mężczyzn wraz z zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na budowę zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późn. zm. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 t.j.) 1) Dokumentacja projektowa winna uwzględniać m. in: - dwa budynki w zabudowie kontenerowej/modułowej o powierzchni ok. 400 m2 każdy, - zagospodarowanie terenu, w tym m. in. ciągi piesze, dojazd, miejsca postojowe w niezbędnej ilości dla obsługi placówki, zjazd z planowanej zabudowy na ul. Obrońców Westerplatte i przekroczenie istniejącej linii tramwajowej, towarzyszące formy małej architektury, - oświetlenie terenu, - ogrodzenie terenu, - odwodnienie terenu, - sieci infrastruktury technicznej niezbędnych do funkcjonowania obiektu w zakresie opracowania, - system monitoringu, - niezbędną wycinkę drzew i krzewów, - niezbędne przekładki i zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego kolidującego z zakresem zamówienia, - rozbiórkę istniejących obiektów budowlanych kolidujących z przedmiotem zamówienia. 2) Dokumentacja projektowa obejmuje (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego): projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych; projekty wykonawcze; informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, 3) Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w zakresie: a. architektury b. rozwiązań konstrukcyjno – budowlanych c. robót wykończeniowych d. pokrycia dachu e. elewacji f. odwodnienia obiektu g. instalacji i urządzeń wszystkich branż, niezbędnych dla funkcjonowania noclegowni w tym monitoring zewnętrzny i wewnętrzny h. projekt aranżacji i wyposażenia obiektu w elementy ruchome ( typu meble, wyposażenie kuchni, pralni i innych pomieszczeń) Uwaga! wyposażenie noclegowni w elementy ruchome będzie przedmiotem odrębnego postępowania i. zagospodarowanie terenu, w tym ogrodzenie, oświetlenie 4) Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien: opracować dokumentację projektową na podstawie aktualnych przepisów prawa, uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i wymagane przepisami prawa decyzje, przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD w formacie dwg, ath, xls, pdf). Ponadto dokumentacja powinna zostać przygotowana z uwzględnieniem aktualnych przepisów ustaw –prawo budowlane, o zagospodarowaniu przestrzennym, prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych związanych z w/w ustawami. B. Wykonania robót budowlanych objętych dokumentacją projektową oraz dostawę, montaż i uruchomienia sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania robót budowlanych dwóch budynków noclegowni C. Pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej. D. Przekazania obiektu do użytkowania przyszłemu użytkownikowi (przy udziale Zamawiającego). II. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: a. Wykonania robót budowlanych zgodnie z własnym projektem, uzgodnionym z Zamawiającym i wszystkimi zainteresowanymi podmiotami. b. Wszystkie prace powinny być wykonywane w taki sposób, aby nie zakłócać warunków bytowych w sąsiadujących budynkach mieszkalnych i usługowych. c. W czasie prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojścia i dojazdy do wszystkich budynków i posesji sąsiadujących z budową. d. wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem istniejące uzbrojenie terenu zgodnie z projektem i obowiązującymi normami. e. Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem dróg i mostów prowadzących do placu budowy. f. Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987) oraz ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 519) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia tych wymogów (karty odpadów). g. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wszelkich badań wymaganych przepisami lub poleconych przez inspektora nadzoru. h. Po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do właściwego stanu (pierwotnego, lub zgodnego z projektem). i. Wszystkie wytworzone (powstałe) w trakcie prac odpady , których nie można zaliczyć do odpadów wtórnych należy zutylizować. j. Wykonawca zobowiązany jest do urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych. k. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt: - dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenie ścieków), ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów powstałych w okresie realizacji robót będących przedmiotem zamówienia, - utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci, systematyczny wywóz gruzu i odpadów budowlanych na koncesjonowane wysypisko odpadów wraz z udokumentowaniem tego wywozu. - miejsca tymczasowego składowania odpadów i śmieci, - wykonania prac zabezpieczeniowych, - stałego dozoru terenu i zaplecza budowy. l. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia Robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu). m. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt, obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia, n. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg poprzez mycie kół pojazdów przed wyjazdem z terenu lub zaplecza budowy, o. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym. III) Szczegółowy zakres prac określa: Wzór umowy ( załącznik nr 7 do SIWZ) , Formularz cenowy ( załącznik nr 1A do SIWZ) , program funkcjonalno- użytkowy ( załącznik nr 5 do SIWZ ), IV) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską. V) wymagania wynikające z art. 29 ust. 3A - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: czynności związane z robotami budowlanymi w zakresie: robót konstrukcyjno-budowlanych, robót instalacyjnych, elektroenergetycznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: a. Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej zatrudnione na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). VI) Wymagania dotyczące projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (o których mowa w art. 29 ust. 5 i 6 ustawy wynikają z niżej wymienionego aktu prawa Unii Europejskiej: Konwencja ONZ o prawach osób niepełnosprawnych - Tekst Konwencji opublikowany został w Dz. U. z dnia 25 października 2012 r., poz. 1169 Projektowanie winno być zgodne z ww. aktem prawa Unii Europejskiej . VII) Wykonawca z chwilą przekazania dzieła (tj. wszystkich wymaganych opracowań wykonanych w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła, w całości i na wyłączność, a także własność nośników, na których utrwalono dzieło i przekazano je Zamawiającemu. Przeniesienie praw, nie będzie ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 21 000 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4.Dowód wniesienia wadium; 5. Kalkulacja ceny ofertowej (zał 1a do SIWZ) 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania II. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IV. PODWYKONAWCY - Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom to zastosowanie mają zapisy zawarte we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie miasta Ruda Śląska
Dodano: 2024-06-27 - Przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Potoczki w Bażanowicach o długości około 0,77 km
Dodano: 2024-05-24 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie zbiornika retencyjnego między ul. Zamkową a ul. Mikołaja Kopernika w Cz-Dz w ramach projektu: „Z zapałem przeciw zmianom klimatu – ziel-nieb infr w Gminie Cz-Dz”- ubezpieczenie skarpy
Dodano: 2023-09-20 - Przebudowa muru oporowego usytuowanego obok budynku Żłobka Miejskiego w Bielsku-Białej przy ul. Pod Grodziskiem 4.
Dodano: 2023-05-23 - Modernizacja drogi gminnej przy ulicy Wąskiej w Nędzy
Dodano: 2023-04-24 - Modernizacja ulicy Sosnowej w Nędzy
Dodano: 2023-02-07 - Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon w Częstochowie
Dodano: 2022-10-31 - „Tężnia solankowa w Parku Sieleckim – Zdrowie i wypoczynek dla wszystkich (BO21/O/22)”
Dodano: 2022-10-04 - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przychodni zdrowia na budynek przedszkola ze świetlicą wiejską w Przybynowie
Dodano: 2022-07-14