Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zachodniego skrzydła budynku przy ul. Chylońskiej 237 na potrzeby żłobka i przedszkola”

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81382 Gdynia, woj. pomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zachodniego skrzydła budynku przy ul. Chylońskiej 237 na potrzeby żłobka i przedszkola”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych dla inwestycji obejmującej dwa zadania: a) Zadanie nr 1 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w poziomie parteru zachodniego skrzydła budynku przy ul. Chylońskiej 237 w Gdyni na potrzeby żłobka w ramach „Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH plus” 2017”, b) Zadanie nr 2 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w poziomie piętra zachodniego skrzydła budynku przy ul. Chylońskiej 237 w Gdyni na potrzeby przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu (dojścia, dojazdy, miejsca parkingowe, place zabaw, ogrodzenia, droga ppoż., urządzenie zielenią itp.), dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz obowiązujących przepisów, w tym bezpieczeństwa pożarowego oraz wykonaniem tablicy informacyjnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1 Program Funkcjonalno - Użytkowy dla Zadania nr 1 stanowiący Załącznik nr 1.1 do SIWZ, 2.2 Program Funkcjonalno - Użytkowy dla Zadania nr 2 stanowiący Załącznik nr 1.2 do SIWZ, 2.3 Postanowienia zawarte we wzorze Umowy oraz SIWZ, 2.4 Dokumentacja fotograficzna pomieszczeń zachodniego skrzydła budynku stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch Etapach: 3.1 ETAP I – wykonanie dla każdego zadania z osobna dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz wykonawczej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy dla Zadania nr 1, Program Funkcjonalno – Użytkowy dla Zadania nr 2 i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, zgłoszeń, pozwoleń oraz uzgodnień; 3.2 ETAP II – wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej Gdyni oraz Państwową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Gdyni oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. 4. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy dla Zadania nr 1 (Załącznik nr 1.1 do SIWZ), Program Funkcjonalno – Użytkowy dla Zadania nr 2 (Załącznik nr 1.2 do SIWZ) oraz wszelkich wytycznych oraz postanowień Zamawiającego zawartych w niniejszym SIWZ, wzorze Umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zgodnie z art. 29 ust. 5 i 6 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku składania gwarancji wadialnej w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych konieczne jest wymienienie w powyższych dokumentach wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zachodniego skrzydła budynku przy ul. Chylońskiej 237 na potrzeby żłobka i przedszkola”. 5. Za wniesione wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 12.05.2017 r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie określonej w pkt IV.1.2) od ppkt 2. lit. b) do 2. lit. e) zobowiązany jest on złożyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji do Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, pok. Nr 130, przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach