Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania pn: Rozbudowa budynku socjalno-biurowego dla potrzeb symulatora jazdy w lokalizacji Warszawa-Wola”

Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-017 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 699 72 35, 516130144 , fax. 22 699 72 36
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
    Al. Jerozolimskie 125/127
    02-017 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 699 72 35, 516130144, fax. 22 699 72 36
    REGON: 01573349000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania pn: Rozbudowa budynku socjalno-biurowego dla potrzeb symulatora jazdy w lokalizacji Warszawa-Wola”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z pkt 3.1. SIWZ - przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach zadania pn: „Rozbudowa budynku socjalno - biurowego dla potrzeb symulatora jazdy w lokalizacji Warszawa-Wola”. Pkt 3.2. SIWZ - W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania kompletnej Dokumentacji Projektowej, w tym Koncepcji Wielobranżowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zwanym dalej „PFU”, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji administracyjnych, postanowień i uzgodnień, w tym ostatecznego pozwolenia na budowę, w tym w szczególności: a) projektu budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami prawa, b) projektów wykonawczych wraz z przedmiarami robót, z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, wymaganymi dla realizacji całości Robót, przewidzianych do wykonania w Etapie II, c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej zwanej „STWiORB”, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129 ze zm.), d) Informację dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia – Informacja BiOZ, e) pozyskania w imieniu Zamawiającego kompletu uzgodnień, decyzji, protokołów i świadectw, na podstawie których możliwa będzie pełna realizacja przedmiotu zamówienia – Etap I, 2) realizacji na podstawie Dokumentacji Projektowej oraz uzyskanych decyzji administracyjnych, postanowień i uzgodnień, robót budowlano-montażowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - Etap II. Pkt 3.3. SIWZ-Wspólny Słownik Zamówień (CPV): przedmiot główny: 45000000-7 – roboty budowlane; przedmioty dodatkowe: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o PFU, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ oraz wzór Umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Pkt 3.4. SIWZ-Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, wszystkich tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Pkt 3.5. SIWZ- Zamawiający informuje, iż w dniu 14 czerwca 2019 r. o godz. 11 : 00 odbędzie się wizja lokalna terenu pod budowę na Bocznicy Kolejowej, gdzie zlokalizowany jest budynek socjalno - biurowy. Chęć uczestniczenia w wizji lokalnej należy zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail: b.koscielny@skm.warszawa.pl, w terminie do 3 (trzech) dni przed dniem przeprowadzenia wizji lokalnej terenu pod budowę na Bocznicy Kolejowej. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia, wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ, należy przesyłać do Zamawiającego, w sposób i adres wskazany w pkt 14.2. SIWZ. Pkt 3.6.-Odbycie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium musi co najmniej odpowiadać okresowi związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 96 1140 1010 0000 3011 71001001 (w mBanku S.A.) z dopiskiem: ,,Wadium w postępowaniu pt. „Wykonanie dokumentacji projektowej oraz rozbudowa budynku socjalno - biurowego dla potrzeb symulatora jazdy w lokalizacji Warszawa-Wola ”, nr sprawy FZP-351-8/19. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca dołączenie kopii przelewu do oferty. 6. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, tj. w jednej z form, o których mowa w pkt 3 lit. a) – e) powyżej, zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione: a) wnoszone w formie pieniądza zostało uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach – Wykonawca złoży oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w pkt 3. lit b) – e) powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadium w oryginale wraz z ofertą w terminie i miejscu wskazanym w pkt 14.1 SIWZ. Dokumentu wadium nie należy zszywać z ofertą, zalecane jest umieszczenie dokumentu w oddzielnej kopercie. 9. W przypadku wadium wnoszonego w jednej z form, o których mowa pkt 3. lit b) – e) powyżej, w treści tych dokumentów winien zostać zawarty zapis, zgodnie z którym podmiot udzielający gwarancji/poręczenia zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo oraz na pierwsze żądanie Zamawiającego do wypłacenia na jego rzecz wadium w terminie maksymalnie 30 (trzydziestu) dni od daty zgłoszenia żądania. Brak powyższego zapisu będzie skutkował uznaniem przez Zamawiającego, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Niedopuszczalne jest wprowadzenie jakichkolwiek warunków ograniczających wypłacenie wadium Zamawiające. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu Postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 15 poniżej. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego, do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w Postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z Postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 322 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. 2019 poz. 243 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (Dz.U. 2017 poz. 2344 ze zm.), wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty, odpis z właściwego rejestru (aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach