Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu wraz z adaptacją pomieszczeń 312 i 315 w budynku WETI Politechniki Gdańskiej do standardów pomieszczeń laboratoryjnych o wysokiej czystości z przeznaczeniem do prowadzenia procesów CVD w ramach Projektu Centrum Zaawansowanych Technologii POMORZE

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pg.gda.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu wraz z adaptacją pomieszczeń 312 i 315 w budynku WETI Politechniki Gdańskiej do standardów pomieszczeń laboratoryjnych o wysokiej czystości z przeznaczeniem do prowadzenia procesów CVD w ramach Projektu Centrum Zaawansowanych Technologii POMORZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu wraz z adaptacją pomieszczeń w budynku Wydziału Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej do standardów pomieszczeń laboratoryjnych o wysokiej czystości z przeznaczeniem do prowadzenia procesów CVD w ramach Projektu Centrum Zaawansowanych Technologii Pomorze. 2.Przedmiot zamówienia zawiera: Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania na jej podstawie remontu wraz z adaptacją pomieszczeń 312 i 315 budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dokumentacja projektowa ma być zgodna z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację spełniającą wszelkie wymogi wynikające z Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumentacja projektowa powinna zawierać co najmniej szkice instalacji, wykaz wyposażenia przewidzianego do zainstalowania oraz wykaz materiałów przewidzianych do zastosowania. Materiały i technologie zawarte w dokumentacji projektowej muszą zostać określone w sposób opisowy, za pomocą parametrów technicznych w dopuszczalnych zakresach stosowania. Zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do stosownego organu dokona Zamawiający. Do obowiązków Wykonawcy należy dokonanie kompletnych uzgodnień sporządzonej dokumentacji projektowej z Zamawiającym. Uzgodnień i odbioru dokumentacji dokona komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego. Odbiór dokumentacji projektowej zostanie udokumentowany protokołem odbioru. Przystąpienie do kolejnych etapów realizacji zamówienia nie jest możliwe przed podpisaniem protokołu odbioru dokumentacji projektowej. Dokumentację projektową Wykonawca sporządzi w formie papierowej w 3 kopiach (po 3 kopie każdego dokumentu) oraz w formie elektronicznej na nośniku w postaci płyt CD (3 egzemplarze). Etap II - wykonanie remontu wraz z adaptacją pomieszczenia 315. Wykonanie robót w zakresie branży budowlanej: roboty demontażowe, roboty hydrauliczne, roboty elektryczne, roboty w zakresie dostawy i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, roboty malarskie, wykonanie powłok ściennych, wykonanie posadzki. Roboty montażowe, tj.: dostawa i montaż ściany działowej pyłoszczelnej, dostawa i montaż drzwi wejściowych pyłoszczelnych, dostawa i montaż transformatora, dostawa i montaż stołów i krzeseł laboratoryjnych, dostawa i montaż instalacji gazowej (szafy bezpiecznej z reduktorami gazów), dostawa i montaż detektorów gazów. Etap III - wykonanie remontu wraz z adaptacją pomieszczenia 312. Wykonanie robót w zakresie branży budowlanej: roboty demontażowe, roboty hydrauliczne, roboty elektryczne, roboty w zakresie dostawy i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych, roboty malarskie, wykonanie powłok ściennych, wykonanie posadzki. Roboty montażowe, tj.: dostawa i montaż ściany działowej pyłoszczelnej. Etap IV - dostawa i montaż chłodziarki recyrkulacyjnej (chillera) dedykowanej do stanowiska CVD AX5200S w pomieszczeniu 315. 1.Zamawiający wymaga, aby w Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządził i przekazał Zamawiającemu dokumentację projektową zgodnie z założeniami przyjętymi w programie funkcjonalno-użytkowym. 2.Zamawiający wymaga, aby w Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządził i przekazał Zamawiającemu szczegółowy harmonogram prac. 3.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty: 36-miesięcznej na roboty w zakresie branży budowlanej, 24-miesięcznej na roboty w zakresie montażu (klimatyzacja, wentylacja, chiller). 4.Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452146109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 PLN 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (do wyboru przez Wykonawcę): a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Waluty dopuszczone przez Zamawiającego do wpłaty wadium: PLN. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK I/O Gdańsk S.A 41 1090 1098 0000 0000 0901 5569 z zaznaczeniem: Wadium - zaprojektowanie i wykonanie remontu wraz z adaptacją pomieszczeń 312 i 315 w budynku WETI Politechniki Gdańskiej do standardów pomieszczeń laboratoryjnych o wysokiej czystości z przeznaczeniem do prowadzenia procesów CVD w ramach Projektu Centrum Zaawansowanych Technologii POMORZE (ZP/ /004/R/11). W przypadku wnoszenia wadium przelewem liczy się moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt 2 lit. b do e następuje poprzez doręczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej - I piętro skrzydło B Gmachu Głównego w Gdańsku przy ul. G. Narutowicza 11/12 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. Gwarancje i poręczenia muszą obejmować okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wskazaną w pkt 2 formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną