Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Karola Miarki 12-14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 23 45 205
  • Data zamieszczenia: 2024-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
    Karola Miarki 12-14
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 23 45 205
    REGON: 000026867
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://git.lukasiewicz.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:a) opracowania wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej (w tym również STWiOR i kosztorysów) w oparciu o załączony do SWZ program funkcjonalno-użytkowy (PFU) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji – jeżeli dotyczy;b) zrealizowania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych w niniejszej dokumentacji;c) przygotowania kompletnej dokumentacji powykonawczej;d) inne niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji;Zakres prac do wykonania w ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia obejmuje:a) Przeprowadzenie inwentaryzacji stanu istniejącego i działań w zakresie niezbędnym dla wykonania projektu modernizacji;b) opracowanie wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji dalej zwaną dokumentacją projektową;c) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o uzyskanie decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę lub dokonania zgłoszenia – jeżeli w związku z wykonaną dokumentacją projektową przepisy Ustawy Prawo budowlane wymagają uzyskania takiego pozwolenia/zgłoszenia;d) zakres wykonanych robót budowlanych:- szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia określają załączniki do SWZ: Program funcjonalno-użytkowy, oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z jej ewentualnymi modyfikacjami i udzielonymi wyjaśnieniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 17.4.1 Wykonawca wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień obejmujących wykonanie robót budowlanych (budowa, dobudowa, przebudowa lub remont) o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto.17.4.2 Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponować osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia tj.:a) 1 osoba (kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania;b) minimum jedna osobą pełniącą funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach