Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 609 490 , fax. 178 609 460
- Data zamieszczenia: 2019-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
ul. Boya Żeleńskiego
35105 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 609 490, fax. 178 609 460
REGON: 69058767000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 896 Ustrzyki Dolne – Ustrzyki Górne: 1.most przez potok Smolniczek w miejscowości Lutowiska w km 26+378, 2.most przez potok Smolniczek w miejscowości Smolnik w km 26+946 3.most przez potok Smolniczek w miejscowości Smolnik w km 27+643” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: „Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 896 Ustrzyki Dolne – Ustrzyki Górne: 1.most przez potok Smolniczek w miejscowości Lutowiska w km 26+378, 2.most przez potok Smolniczek w miejscowości Smolnik w km 26+946 3.most przez potok Smolniczek w miejscowości Smolnik w km 27+643” oraz udzielenie gwarancji i rękojmi za wady na okres min 3 lat. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych w trakcie realizacji zamówienia. W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoba/osoby wykonująca/e w/w czynności w zakresie realizacji zamówienia będzie zatrudniona na podstawie umowy o pracę. Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy wzywając go na piśmie do przekazania informacji, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy pkt 16.5-16.8 tj. w terminie 14 dni od otrzymania takiego wezwania. W przypadku gdy Wykonawca nie dochowa w/w terminu Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca opracuje oraz uzyska wszystkie niezbędne opinie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić organ ruchu, zarząd drogi i Komendę Wojewódzką Policji o dacie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót, zatwierdzonej przez organ ruchu zachowując 7-mio dniowy termin wyprzedzający. Przedmiotowe powiadomienie z zachowaniem wskazanego terminu wyprzedzającego dotyczy każdorazowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wprowadzenia stałej organizacji ruchu. Wykonawca poza opracowaniem na swój koszt wymaganych projektów organizacji ruchu zobowiązany jest do: - likwidacji oznakowania robót po ich zakończeniu, - usunięcia z korony drogi maszyn drogowych i urządzeń w czasie przerw w prowadzonych pracach lub dokonania zabezpieczenia w sposób akceptowany przez Nadzór (Inspektora) przy realizacji robót „pod ruchem”, - poinformowania mieszkańców i osób prowadzących działalność gospodarczą, usługową, media lokalne, Policję, Państwową Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, przewoźników transportu drogowego w tym transportu osobowego, sztab kryzysowy, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, portale internetowe itp. w rejonie robót o spodziewanych utrudnieniach w ruchu drogowym poprzez przekazanie informacji w sposób powszechnie dostępny (np. tablice ogłoszeń, strony internetowe, zebrania mieszkańców w gminie, parafii, przekazy mediów lub inny sposób zwyczajowo przyjęty) wraz z udokumentowaniem takiego działania, - współdziałania z innymi podmiotami dla bezkolizyjnego prowadzenia robót w zajętym pasie drogowym, - przewidzenia prowadzenia prac w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy celem skrócenia czasu występowania utrudnień, - zapewnienia realizacji w terminie ważności zatwierdzonych projektów organizacji ruchu jednocześnie z utrzymywaniem i nadzorowaniem zgodności wprowadzonej organizacji ruchu z zatwierdzonym projektem oraz kompletnością i czytelnością oznakowania. Teren niezbędny do realizacji robót (który będzie przekazany Wykonawcy protokołem przekazania placu budowy) na czas realizacji robót będzie w utrzymaniu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do koszenia poboczy w pasie drogowym w czasie realizacji zadania w celu zapewnienia widoczności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert: 9800,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) Wypełnione i podpisane aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, b) Wypełnione i podpisane aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; c) Wypełniona i uzupełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych. d) Zobowiązanie do współpracy (w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu), e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Dodano: 2024-05-02 - Utwardzenie placu przy budynku Domu Ludowego w Bukowsku w ramach projektu pn: „Poprawa stanu infrastruktury kultury na terenie gminy Bukowsko – etap II”.
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Laszki
Dodano: 2024-04-29 - "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielkie Oczy"
Dodano: 2024-04-29 - Zagospodarowanie poscaleniowe wsi: Zmysłówka, Laszczyny
Dodano: 2024-04-26 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka – Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Dodano: 2024-04-26 - Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową – ETAP II roboty wykończeniowe – w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej”
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Medyka
Dodano: 2024-04-26 - „ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP W M. MANASTERZ I MOŁODYCZ”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa boisk wielofunkcyjnych
Dodano: 2024-04-24