Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3 w tym remont stacji transformatorowej K-508 oraz roboty budowlane związane z zasileniem awaryjnym wraz z robotami towarzyszącymi

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20019 Lublin, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73
    20019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 354 606, fax. 815 354 313
    REGON: 43068905200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3 w tym remont stacji transformatorowej K-508 oraz roboty budowlane związane z zasileniem awaryjnym wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3 w tym remont stacji transformatorowej K-508 oraz roboty budowlane związane z zasileniem awaryjnym wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawiera deskrypcja „Opis Przedmiotu Zamówienia” na którą składa się: a) Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zaprojektowania i wykonania remontu stacji transformatorowej K-508przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie, b) Dokumentacja techniczna wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę na roboty ujęte w: Specyfikacji technicznej zasilanie awaryjnego dla KWP przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie wraz z robotami towarzyszącym, Projektu Wykonawczego przebudowy i rozbudowy budynku warsztatowego (pilaster) – branża budowlana oraz Projektu Budowlanego przebudowy i rozbudowy budynku warsztatowego wraz z przedmiarem robót. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 2. Planowany zakres zadania opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu stacji transformatorowej K-508:  opracowanie dokumentacji projektowej oraz wymianę transformatora na napięcie robocze 15,75kV;  opracowanie dokumentacji technicznej powykonawczej, instrukcji obsługi, przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, wykonanie pomiarów elektroenergetycznych. W ramach powyższego zadania Wykonawca wykona dokumentację projektową w branży elektrycznej w zakresie koniecznym do prawidłowego i pełnego wykonania robót budowlanych obejmującą:  projekt wykonawczy obejmujący zakres opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia w celu zgłoszenia zamiaru wykonania robót niewymagających pozwolenia na budowę.  przedmiar i kosztorys inwestorski robót,  specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,  harmonogram robót, oraz zapewni nadzór autorski zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. b) wykonanie robót budowlanych związanych z zasileniem awaryjnym wraz z robotami towarzyszącymi na podstawie Specyfikacji Technicznej zasilania awaryjnego dla KWP przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie, Projektu Wykonawczego oraz Projektu Budowlanego, w tym:  wykonanie zasilenia awaryjnego z istniejących agregatów prądotwórczych;  wykonanie rozdzielni: RWA oraz RPA, zamontowanie grzejnika z termostatem;  przebudowy i rozbudowy budynku warsztatowego;  wymiana instalacji elektrycznych – gniazdowa i oświetleniowa;  wyposażenie akumulatora agregatu WOLA w prostownik ze sterownikiem mikroprocesorowym, do szybkiego, bezpiecznego i precyzyjnego ładowania;  zamontowanie w pomieszczeniu agregatorni pompę samozasysającą do oleju napędowego z licznikiem;  wykonanie dokumentacji powykonawczej, pomiarów elektroenergetycznych, pomiarów natężenia oświetlenia;  wykonanie potwierdzone protokołem szkolenia pracowników Zamawiającego. 3. Zamawiający w celu prawidłowego przygotowania oferty udostępnia poniższe materiały źródłowe: 1) Remont stacji transformatorowej K-508 przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie – dostosowanie do zmiany napięcia pracy wraz z robotami towarzyszącymi opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym; Folder „załączniki nr 1” 1. pismo PGE PS-ŁG-4112-71-12 z dn 05-03-2015 2. E-1 - WIDOK STACJI Model (1).pdf 3. E-2 - projekt zasilania Model (1).pdf 4. E-3 - WIDOK SZAFY Model (1).pdf 5. E-4 - SCHEMAT SZR 01.pdf 6. E-4 - SCHEMAT SZR 02.pdf 7. E-4 - SCHEMAT SZR 03.pdf 8. E-4 - SCHEMAT SZR 04.pdf 9. E-4 - SCHEMAT SZR 05.pdf 10. E-4 - SCHEMAT SZR 06.pdf 11. E-4 - SCHEMAT SZR 07.pdf 12. E-4 - SCHEMAT SZR 08.pdf 13. E-4 - SCHEMAT SZR 09.pdf 14. E-4 - SCHEMAT SZR 10.pdf 15. OPIS TECHNICZNY DO PROJEKTU.pdf 16. OPZ wraz z PFU.pdf Katalog - Edytowalny dwg_doc: 1. E-1 - WIDOK STACJI.dwg 2. E-2 - projekt zasilania.dwg 3. E-3 - WIDOK SZAFY.dwg 4. E-4 - SCHEMAT SZR 2 zasil + sprzeglo+sco.dwg 5. OPIS TECHNICZNY DO PROJEKTU popr.doc Katalog - załączniki do Opisu Przedmiotu Zamówienia: 1. E-1 - WIDOK STACJI.dwg 2. E-2 - projekt zasilania.dwg 3. E-3 - WIDOK SZAFY.dwg 4. E-4 - SCHEMAT SZR 2 zasil + sprzeglo+sco.dwg 5. OPIS TECHNICZNY DO PROJEKTU.pdf 6. pismo PGE PS-ŁG-4112-71-12 z dn 05-03-2015.pdf 2. Zasilanie awaryjne dla KWP przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie wraz z robotami towarzyszącymi: - Specyfikacja techniczna zasilanie awaryjne dla KWP przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie wraz z robotami towarzyszącym; - Projekt Wykonawczy przebudowy i rozbudowy budynku warsztatowego (pilaster) – branża budowlana; - Projekt Budowlany przebudowy i rozbudowy budynku warsztatowego; Folder „załączniki cz. 2” Katalog - Zasilenie awaryjne dla KWP przy ul. Grenadierów: Katalog - PROJEKT ARCHITEKTONICZNY Katalog - CZĘŚĆ PDF I. PB Część opisowa.pdf II. PB Część rysunk.pdf III. PB I WYKON BIOZ.pdf IV. PW Część opisowa.pdf V. PW Część rysunk.pdf Katalog - PROJEKT ELEKTRYCZNY Katalog - CZĘŚĆ DWG 1. E-1 - WIDOK STACJI - INWENTARYZACJA.dwg 2. E-2 Koncepcja agregatorni V250B Grenadierów Lublin.dwg 3. E-3 - WIDOK STACJI - PROJEKT.dwg 4. E-4,5,6 - SCHEMAT ZASILANIA I OBWODÓW ODBIORCZYCH.dwg 5. E-7,8,9 - Widoki rozdzielnic.dwg 6. Obliczenia oświetlenia.pdf 7. PROJEKT BUDOWLANY - OPIS TECHNICZNY DO PROJEKTU AGREGATORNI.doc Katalog - CZĘŚĆ PDF 1. PB-W część rysunk.pdf 2. PB-W część opis.pdf Katalog - CZĘŚĆ KOSZTORYS Katalog - BR-ŻA BUDOWL 1. PRZEDM ROBÓT.pdf Katalog - BR-ŻA ELEKTR 1. PRZEDM ROB.pdf Katalog – STWiORB 1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBOT BUDOWLANYCH.pdf 3. Wymagania stawiane Wykonawcom: a) akceptacja warunków umowy w całości, b) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dokumentów, a w szczególności: pozwoleń, odstępstw, badań, uzgodnień, wypisów, opinii, opracowań, inwentaryzacji, ekspertyz, dokumentacji technicznych, dokumentacji powykonawczej, a w tym: uzgodnień projektu wykonawczego z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin, Rejon Energetyczny Lublin; protokołów z prób i badań urządzeń, protokołów z prób i badań instalacji elektrycznych oraz oświetleniowych; instrukcji użytkowania i ochrony ppoż., c) Wykonawca powinien zapoznać się z opisem zawartym w Opisie Przedmiotu Zamówienia i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nim wymogi, d) Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami, dokonać wizji lokalnej i uwzględnić je w wynagrodzeniu, e) Zamawiający na etapie składania ofert umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego sporządzenia oferty. f) Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy, ekspertyzy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania, g) Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, przepisami resortowymi obowiązującymi w obiektach służbowych Policji. Zakres projektu wykonawczego powinien umożliwiać jednoznaczne jego odczytanie przy realizacji robót budowlanych, h) Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem prac projektowych i robót budowlanych. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca i) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek, j) Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy, k) Zamówienie realizowane będzie w czynnym obiekcie, l) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach, odkrywkach i wizji nieruchomości m) Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy, n) Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszty narzutów, o) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób (pracownicy fizyczni) wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie ujętym w Opisie Przedmiotu Zamówienia przy realizacji zamówienia:  wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni, wykonanie ślusarki drzwiowej – drzwi zewnętrzne pomieszczeń elektrycznych agregatornia, wykonanie robót murarskich, wykonanie robót wykończeniowych,  wykonanie robót branży elektrycznej, wykonanie oświetlenia, wykonanie zasilania urządzeń, wykonanie instalacji uziemiającej,  wykonanie prac porządkowych po robotach budowlanych. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy. p) Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy, q) Termin płatności faktury VAT – zgodnie z umową, forma płatności – przelew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 400,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące czterysta zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w:  pieniądzu – przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego);  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359); 3. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej) należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie przy ul. Narutowicza 73 – pokój nr 147 (w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30), natomiast kserokopię przedmiotowego dokumentu należy dołączyć do oferty. 4. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt. 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 6. Termin wniesienia wadium – do godz. 10:30 dnia 25.04.2017 r. 7. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach