Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu laboratorium chemicznego nr 305a w budynku A-2 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 28-29 we Wrocławiu

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2017-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu laboratorium chemicznego nr 305a w budynku A-2 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 28-29 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie remontu laboratorium chemicznego nr 305a w budynku A-2 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 28-29 we Wrocławiu. 2. Budynek A-2 jest obiektem zabytkowym wpisanym do Rejestru Zabytków pod numerem 673/544/Wm, data wpisu 10.01.1995r. 2. Zakres robót opisuje Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Realizacja prac następować będzie w poniższych Etapach: 1) ETAP I – opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych, w tym: a) wykonanie projektu budowlanego, b) uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, zatwierdzeń, decyzji i uzgodnień właściwych organów i innych wymaganych szczegółowymi przepisami, w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków, c) opracowanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy, d) uzyskanie wytycznych/technicznych warunków przyłączenia od wewnętrznej jednostki Zamawiającego tj. Działu Infrastruktury Informatycznej, e) wykonanie wszelkich wymaganych ekspertyz, badań i opracowań, f) złożenie do właściwego organu administracji państwowej kompletnego wniosku o udzielenie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 2) ETAP II – opracowanie projektów wykonawczych: a) uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych; b) wykonanie projektów wykonawczych, w tym projektu aranżacji pomieszczeń; c) wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB); d) wykonanie kosztorysów inwestorskich (kalkulacja uproszczona), e) wykonanie przedmiarów robót, f) wszelkie inne czynności wymienione lub wynikające z PFU stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ 3) ETAP III - realizacja robót budowlanych: a) realizacja robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach przedmiotowego zadania; b) opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej; 4) ETAP IV - pełnienie nadzoru autorskiego: a) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji określonej w ETAPIE III umowy, 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia udziela Zamawiającemu okresu gwarancji –min.5 lat na dokumentację projektową i roboty budowalne, w tym wyposażenie. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 14 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, w związku z tym możliwe będą ograniczenia w wykonywaniu robót uciążliwych. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace głośne poza godzinami pracy pracowników administracyjnych 7:30-15:30 w dni robocze. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. 4. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego. 5. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem dokumentacji projektowej i remontu, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Kontakt w sprawie wizji: p. Jerzy Drohomirecki – tel. 669 490 180 oraz p. Marek Grabowski – tel. 695 360 904, tel. (71) 320 24 08; wizja po wcześniejszym uzgodnieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wys.: 5 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach