Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu jezdni alei Kraśnickiej w Lublinie od rejonu skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do granicy miasta Lublin.

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2011-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu jezdni alei Kraśnickiej w Lublinie od rejonu skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do granicy miasta Lublin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie remontu jezdni alei Kraśnickiej w Lublinie, odcinek od rejonu skrzyżowania alei Kraśnickiej z ul.Jana Pawła II do granicy miasta Lublin, odcinek od km 316+985,00 (km rob. 0+000,00) do km 318+353,50 (km rob 1+368,50) tj. o długości ok. 1,37km: 1.Sporządzenie Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: 1.1.projekt wykonawczy - branża drogowa, 1.2.czasowa organizacja ruchu na czas remontu - branża inżynieria ruchu, 1.3.stała organizacja ruchu - branża inżynieria ruchu, 1.4.branża zieleń, 1.5.informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ, 1.6.uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji, 1.7.uzyskanie przez wykonawcę akceptacji tej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, 2.Nadzór autorski: 2.1.wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20, ust. 1, pkt 4, ppkt a) i b) ustawy prawo budowlane, z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. Nr 89, poz 414, z 1994 r., z późniejszymi zmianami), 2.2.dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z art. 21 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. Nr 89, poz 414, z 1994 r., z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z § 9 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. 2002, Nr 108, poz. 953, z późniejszymi zmianami), 2.3.wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 2.4.uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 2.5.ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 2.6.udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 2.7.wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2.8.bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na plac budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie), 3.Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 3.1.remont nawierzchni bitumicznej jezdni, frezowanie istniejącej nawierzchni, wbudowanie nowych warstw bitumicznych, 3.2.wykonanie nowej konstrukcji jezdni w miejscach występowania przełomów poprzez wbudowanie nowych warstw bitumicznych, 3.3.remont nawierzchni bitumicznej istniejących zatok autobusowych poprzez frezowanie nawierzchni bitumicznej, wbudowanie nowych warstw bitumicznych, 3.4.remont poboczy gruntowych z utwardzeniem warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 3.5.remont nawierzchni chodników i wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej brukowej wibroprasowanej, 3.6.regulacja wysokościowa istniejących chodników z płyt betonowych lub kostki betonowej brukowej, 3.7.regulacja wysokościowa istniejących zjazdów o nawierzchniach: z destruktu asfaltowego, z grysu, z płyt betonowych 35x35x5 cm, z płyt betonowych 50x50x7 cm, z żużla paleniskowego wielkopiecowego, z płyt żelbetowych typu jomba, o nawierzchni gruntowej, poprzez wykonanie nawierzchni ścieralnej z destruktu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 3.8.remont nawierzchni zjazdów do posesji i wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z kostki betonowej brukowej, 3.9.wymiana istniejących krawężników i obrzeży na krawężniki i obrzeża betonowe, 3.10.odtworzenie zieleńców (trawniki), 3.11.wykonanie oznakowanie drogowego poziomego i pionowego, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 3.12.regulacja wysokościowa elementów uzbrojenia podziemnego. 4.Przeprowadzenie wymaganych prób i badań 5.Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem remontowanych ulic w użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach