Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie rekreacyjnego basenu solankowego w Inowrocławiu, w ramach realizacji zadania Uzdrowisko Inowrocław

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie rekreacyjnego basenu solankowego w Inowrocławiu, w ramach realizacji zadania Uzdrowisko Inowrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie rekreacyjnego basenu solankowego przy ul. Świętokrzyskiej 107 w Inowrocławiu (działka nr 1/6), przeznaczonego do użytkowania równocześnie przez ok. 50 osób, wraz z obiektami towarzyszącymi. Na terenie działki 1/6 (przy hotelu PARK) znajduje się odkryty basen kąpielowy, boisko asfaltowe (przeznaczone do rozbiórki), boisko do piłki siatkowej o nawierzchni trawiastej, wypożyczalnia sprzętu turystycznego i sportowo-rekreacyjnego, szatnie, sanitariaty, natryski. Na przeznaczonym pod zabudowę terenie (oznaczonym na załączonej do SIWZ mapie) należy zaprojektować i wybudować: 1) budynek zaplecza basenu - odrębny budynek wolnostojący o architekturze dostosowanej do istniejącego ładu architektonicznego; liczbę i funkcje pomieszczeń budynku oraz jego wyposażenie należy zaprojektować i wykonać zgodnie z opisem w programie funkcjonalno-użytkowym, instalacje wewnętrzne: wody zasilającej (z.w. wodociągowej) i ppoż., kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, ciepła technologicznego, wentylacja, elektryczna (oświetlenie LED, uwzględnieniem oświetlenia ekspozycyjnego zewnętrznego), odgromowa, telefoniczna, system elektronicznej kontroli wejść i wyjść, nagłaśniająca wewnętrzna + 2 głośniki zewnętrzne, dzwonkowa, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, uzdatniania wody basenowej i przygotowania solanki (należy przewidzieć uzupełnianie solanki; zbiornik na solankę (tankowanie) z zasilaniem na zewnątrz o pojemności obliczonej na 1 tydzień, na cele uzupełniania wody w basenie); 2) nieckę basenu rekreacyjnego solankowego - konstrukcja niecki - żelbetowa, wykładzina z płytek ceramicznych basenowych, antybakteryjnych; całkowita powierzchnia lustra wody ok. 170,00 m? z podziałem na: część krytą (w budynku - wejście do basenu), z wanną do hydromasażu i część otwartą z wydzieloną strefą dla małych dzieci, niezależną, z odpowiednim zabezpieczeniem przejścia; w sąsiedztwie niecki - stanowiska natryskowe dla 2 osób; wyposażenie w m. in.: podnośnik dla niepełnosprawnych, atrakcje wodne sterowane indywidualnie z wyłącznikiem czasowym; lampy basenowe LED ze zmiennymi kolorami. 3) małą architekturę - ławki, kosze na śmieci w ilości niezbędnej do funkcjonowania obiektu; 4) przyłącza instalacji zewnętrznych - zgodnie z warunkami określonymi przez gestorów poszczególnych sieci - zimnej wody, solanki, ciepłej wody, ciepła technologicznego, energii elektrycznej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, telefonicznej; 5) chodniki, parkingi - w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektu; 6) tereny zielone w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektu, z opcją plażowania, w połączeniu z zielenią istniejącą, w tym żywopłot wzdłuż ogrodzenia basenu, rośliny egzotyczne, min. 5 szt. roślin o wysokości minimum 3,0 m; 7) ogrodzenie basenu solankowego z możliwością przejścia na teren basenu odkrytego, ogrodzenie pomiędzy obiektem a teatrem letnim - z elementów metalowych (metaloplastyka uzgodniona z konserwatorem zabytków) na fundamencie betonowym wraz z bramami; 8)ogrodzenie pomiędzy obiektem a teatrem letnim; 9) dwa boiska do streetbalu z nawierzchnią poliuretanową; 10) boisko do piłki siatkowej plażowej; 12) kręgielnię zabawową otwartą; 13) zadaszenie (dach i ściany, rozsuwane całkowicie lub częściowo) dla części otwartej basenu - o lekkiej konstrukcji z aluminiowych profili wypełnionych płytami z poliwęglanu 3-komorowego, umożliwiające korzystanie z basenu do temperatury zewnętrznej - 5 ?C. Zadaszenie powinno być dostosowana do rozwiązań funkcjonalnych niecki basenowej i nawiązywać architektonicznie do całego obiektu jak również do części krytej niecki basenowej lub stanowić jej część, oświetlone, z instalacją wentylacyjną, bez ogrzewania; szerokość zadaszenia 8,0-15,0 m; długość zadaszenia 15,0-25,0 m, minimalna wysokość - 2,8 m. 14) wyposażenie obiektu zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Uwagi: 1. Architektura obiektu powinna być spójna z architekturą otoczenia (hotel Park). 2. Wszystkie projektowane materiały i urządzenia muszą być odporne na bezpośrednie oddziaływanie solanki i jej oparów. Wszystkie elementy wyposażenia mają być nierdzewne. 3. Użyte w programie rzędne odnoszą się do poziomu lustra wody w niecce basenowej 0,00. 4. Obiekt powinien być przystosowany do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. 5. Rozwiązania techniczno-materiałowe należy projektować i wykonać mając na uwadze koszty eksploatacji budynku oraz realia techniczne i finansowe ich realizacji. 6. Wszystkie zastosowane materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i odpowiadać obowiązującym normom i przepisom budowlanym. 7. Zastosowane elementy wykończeniowe obiektu nie powinny generować w przyszłości wysokich kosztów konserwacji oraz utrzymania porządku sanitarnego. 8. W oparciu o rachunek ekonomiczny podczas projektowania i wykonawstwa należy uwzględnić odnawialne źródła energii w rozwiązaniach instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wentylacji, klimatyzacji oraz oświetlenia (np.: pompa ciepła, solary, wentylacja mechaniczna z rekuparatorem). 9. W celu obniżenia zapotrzebowania energetycznego obiektu należy zaprojektować i wykonać przedmiotowy obiekt z uwzględnieniem efektywności i energooszczędności przegród budowlanych, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wentylacji i klimatyzacji. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i zainstalowanie wyposażenia niezbędnego do uruchomienia obiektu, wg projektu aranżacji wnętrz zaakceptowanego przez Zamawiającego. Do zakresu zamówienia dotyczącej zaprojektowania obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia należy wykonanie: - kompletnego projektu budowlanego - wszystkie branże, - kompletnej dokumentacji wykonawczej - wszystkie branże, wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do wykonania oraz użytkowania rekreacyjnego basenu solankowego, w tym: - w zakresie ochrony środowiska sporządzenie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, - w zakresie ochrony zabytków zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Do Wykonawcy należy również przygotowanie dokumentów i uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla wykonanego obiektu, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu rekreacyjnego. Celowym jest, aby przed przystąpieniem do projektowania dokonać niezbędnych pomiarów w terenie i szczegółowo zapoznać się ze stanem istniejącym, a wszelkie wątpliwości uzgodnić z Zamawiającym. Przy projektowaniu należy stosować się do wytycznych Zamawiającego zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym. Wszelkie proponowane rozwiązania należy uzgadniać z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i własnym kosztem wszelkich koniecznych map, dokumentów, uzgodnień oraz pozwoleń koniecznych do prawidłowego prowadzenia prac wykonawczych oraz późniejszego użytkowania przedmiotu zamówienia. Z uwagi na fakt usytuowania przedmiotowych nieruchomości w strefie A ochrony konserwatorskiej, wszystkie prace budowlane wymagają uzgodnienia z właściwym konserwatorem zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 50.000 złotych, słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Nr rachunku: Bank PKO BP O/Inowrocław, nr 29 1020 1505 0000 0102 0076 3060 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Zaprojektowanie i wykonanie rekreacyjnego basenu solankowego w Inowrocławiu. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego albo załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji budowy obiektu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach