Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie Przedszkola przy ul. Tadeusza Kościuszki 1 w Prochowicach po uprzednim zaprojektowaniu i wykonaniu rozbiórki istniejącego przedszkola.

Gmina Prochowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8584342 lub 8584343 , fax. 076 8584581
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prochowice
    ul. Rynek 1 1
    59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8584342 lub 8584343, fax. 076 8584581
    REGON: 39064751200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie Przedszkola przy ul. Tadeusza Kościuszki 1 w Prochowicach po uprzednim zaprojektowaniu i wykonaniu rozbiórki istniejącego przedszkola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (pod klucz) polegających na rozbiórce istniejącego budynku przedszkola oraz wykonaniu w jego miejsce nowego obiektu przedszkolnego wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi (roboty budowlane, budynek, obiekt, urządzenia budowlane - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj.Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z póź.zm.) w stopniu zapewniającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu i późniejsze bezawaryjne użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Podstawowe wytyczne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych, stawiane im wymagania architektoniczne, techniczne, ekonomiczne, materiałowe i funkcjonalne a także wymogi Zamawiającego dotyczące zakresu, formy, sposobu wykonania prac projektowych i robót budowlanych, zawiera dokumentacja przetargowa: a)Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) b)Program Funkcjonalno Użytkowy budowy przedszkola (zał. Nr 1 do SIWZ) c)Tabelaryczne zestawienie ustaleń i wymogów z PF-U wraz z ich uszczegółowieniem i uzupełnieniem (zał. Nr 2 do SIWZ) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej dla potrzeb realizacji robót, polegających na: - rozbiórce starego budynku przedszkola i części kotłowni, - budowie nowego obiektu przedszkola wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, przebudową kotłowni, zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową. 2.Uzyskanie wymaganych prawem i miejscem realizacji opinii, uzgodnień i zatwierdzeń niezbędnych do zaprojektowania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji pozwolenia na rozbiórkę i budowę (na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa). 3.Wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych określonych, we wcześniej opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej tj. w: - projekcie rozbiórki starego budynku przedszkola i części kotłowni; - projekcie budowlanym, projektach wykonawczych i przedmiarach robót, kompleksowego wybudowania (wykonania) nowego budynku przedszkola wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, przebudową kotłowni, zagospodarowaniem terenu, budową drogi dojazdowej w stopniu zapewniającym oddanie obiektu do użytkowania i użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. 4.Uzyskanie, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania oraz przekazanie obiektu do użytkowania. Program użytkowy nowego przedszkola: Przedszkole dla 125 dzieci, 5 oddziałowe dla: 2?, 3,4,5,6-latków. Każdy oddział z osobnym zapleczem sanitarnym, sala gimnastyczna, aula ze świetlikiem, szatnia, zaplecze kuchenne (bez stołówki), pomieszczenia biurowe i administracji, socjalne, magazyny, pom.techniczne, pokój nauczycielski, sanitariaty ogólnodostępne, kotłownia. Obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia zabudowy nowego budynku przedszkola do zaprojektowania i wykonania wynosi 1413m2 +/- 10% (budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, bez stropów i schodów, konstrukcja budynku murowana z bloczków gazobetonowych,konstrukcja dachu stalowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 50.000 PLN słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (t.j. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm.) 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawcy uczestniczący w obrocie gospodarczym zgodnie z dokumentem rejestrowym. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: a) Udokumentują należyte wykonanie (opracowanie), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 900 m2 . b) Udokumentują należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadań inwestycyjnych polegających na budowie, przebudowie budynków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 900m2 każdy, zrealizowanych w terminach nie dłuższych jak 12 m-cy). c) Do wykonania zamówienia dysponują zespołem projektowym osób, posiadających wymagane uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. d) Do wykonania zamówienia dysponują osobami, które posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych występujących przy realizacji zamówienia). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 3,0 miliony złotych 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24ust.1 i 2 ustawy Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Dla potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek 2c) i 2d) ) Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące oświadczenia i dokumenty, w tym dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - (formularz A). 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -formularz B. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełniania 1 warunku udziału w postępowaniu. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełniania 4 warunku udziału w postępowaniu. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełniania 4 warunku udziału w postępowaniu. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. na potwierdzenie spełniania 4 warunku udziału w postępowaniu. 9. Wykaz wykonanych (opracowanych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji projektowych (projekt budowlany i wykonawczy) na budowę lub przebudowę budynków użyteczności publicznej o powierzchni min. 900m2 każda, wraz z załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie; wg formularza C-1; na potwierdzenie spełniania 2a) warunku udziału w postępowaniu. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań inwestycyjnych - robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie budynków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 900m2 każdy, zrealizowanych w terminach nie dłuższych jak 12 m-cy wraz z załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty (zadania) zostały wykonane należycie; - wg formularza C-2, na potwierdzenie spełniania 2b) warunku udziału w postępowaniu. 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia(projektowanie), zdolnych do wykonania zamówienia - wg formularza D-1 na potwierdzenie spełniania 2c) warunku udziału w postępowaniu. 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (roboty budowlane), zdolnych do wykonania zamówienia - wg formularza D-2 na potwierdzenie spełniania2d warunku udziału w postępowaniu. 13. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie -zał. nr 11 i 12 wg formularza D-1 i D-2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeśli dotyczy). 14. Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie z poz.11 i 12 posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. załączyć kopię uprawnień do projektowania, kierowanie budową i innymi robotami budowlanymi /wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim UE, w którym dany wykonawca ma swoją siedzibę na potwierdzenie spełniania 2c) i 2d) warunku udziału w postępowaniu. 15. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 3,0 miliony złotych na potwierdzenie spełniania3 warunku udziału w postępowaniu. 16. Propozycja harmonogramu rzeczowo -finansowego zamówienia - wg formularza E.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach