Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Filaretów w Lublinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. T. Zana do skrzyżowania z ul. Jana Pawła II wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie remontu dwóch wiaduktów nad doliną Przełęcz w ciągu ul. Filaretów

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Filaretów w Lublinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. T. Zana do skrzyżowania z ul. Jana Pawła II wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie remontu dwóch wiaduktów nad doliną Przełęcz w ciągu ul. Filaretów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Zadanie nr 1 - zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Filaretów w Lublinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. T. Zana do skrzyżowania z ul. Jana Pawła II zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym: 1.1.Wykonanie koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych ul. Filaretów, na odcinku od skrzyżowania z ul. T. Zana do skrzyżowania z ul. Jana Pawła II (KDG - powiatowa) w ilości 4 egzemplarzy zawierającej: - elementy stałej organizacji ruchu, - materiał opisowy (opis techniczny), - materiał graficzny: - profile podłużne, - przekroje poprzeczne, - przekroje normalne, - ocenę stanu technicznego konstrukcji ulic objętych zakresem opracowania, - monitoring wraz z oceną stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowej w obrębie inwestycji. 1.2.Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - mapa sytuacyjno-wysokościowa dla celów projektowych w skali 1:500 - 2 egz. 1.3.Przygotowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia: wypełniony wniosek (łącznie z kartą informacyjną przedsięwzięcia projektem koncepcyjnym) o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 z 2008 r. poz. 1227 z późn. zm.) wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia drogowego na środowisko, jeżeli organ wydający decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach nałoży na inwestora obowiązek jego sporządzenia - 5 egz. 1.4.Sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych branży: drogowej, sanitarnej (przebudowy lub ewentualnego remontu kanalizacji deszczowej) - po 8 egz. 1.5.Sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych branżowych usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą (m. in. siecią wodociągową, kanalizacyjną, teletechniczną, energetyczną, telekomunikacyjną ciepłowniczą) - po 8 egz. 1.6.Wykonanie projektu branży zieleń - sporządzenie inwentaryzacji drzew i krzewów (w przypadku kolizji z przebudową ulicy) wraz z przygotowaniem materiałów dla uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę - 5 egz. 1.7.Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego kanału technologicznego. 1.8.Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 1.9.Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz. 1.10.Wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej - 5 egz. 1.11.Wykonanie badań nawierzchni niezbędnych od określenia wzmocnienia konstrukcji - 2 egz. 1.12.Wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego w zakresie niezbędnym dla opracowania dokumentacji technicznej - 3 egz. 1.13.Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu - 5 egz. 1.14.Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu - 5 egz. 1.15.Wykonanie i zatwierdzenie projektu sygnalizacji świetlnej - 5 egz. 1.16.Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż - po 5 egz. 1.17.Pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do zgłoszenia lub pozwolenia na przebudowę. 1.18.Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w formacje *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży (w przypadku gdy rozmiar pliku przekracza 50 MB należy plik podzielić na części) ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie NORMA PRO (format *ath). 1.19.Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym: - uzgodnienie projektu budowlanego branży drogowej oraz zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, - zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu, 1.20.Nadzór autorski: - wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), - wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, - uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, - ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, - udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, - wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, - bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 1.21.Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania nr 1 na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej : - opracowanie programu realizacji prac, - opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy, - wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, - przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. - odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, - uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, - prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, - sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej, - przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, - przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację po wykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. - przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. 2.Zadanie nr 2 - wykonanie remontu dwóch wiaduktów nad doliną Przełęcz w ciągu ul. Filaretów: 2.1.Opracowanie programu realizacji prac. 2.2.Wykonanie robót branży mostowej i elektrycznej w oparciu o dokumentację projektową pn. Remont dwóch wiaduktów nad doliną Przełęcz w ciągu ul. Filaretów w Lublinie opracowaną przez ProtechniCon Konstrukcje Inżynierskie Maciej Żuchowicz - Kraków 2012 r. 2.3.Roboty związane z remontem mostu obejmują m. in.: - rozbiórkę warstwy asfaltu lanego na kapach chodnikowych, - rozbiórkę warstw drogowych na dojazdach, - demontaż krawężników kamiennych, - demontaż balustrady i barier ochronnych, - demontaż latarni, - rozbiórka betonowych kap chodnikowych wraz z gzymsami, - rozbiórkę izolacji pomostu, - frezowanie nadbetonu ustroju niosącego, - rozbiórkę płyt przejściowych, - rozbiórkę skrzydeł i ścianek zaplecznych przyczółków, - rozbiórkę umocnienia skarp i terenu pod obiektem, - rozbiórkę ścieków skarpowych, - oczyszczenie powierzchni betonowych, - odkopanie podpór pośrednich do poziomu ław fundamentowych i oczyszczenie powierzchni, - oczyszczenie powierzchni belek i oczepów podpór, - montaż barier i barieroporęczy, - montaż balustrad, - odtworzenie kap chodnikowych z deskami gzymsowymi, - odtworzenie izolacji i nawierzchni asfaltowej na całym obiekcie mostowym, - wbudowanie nowych wpustów w miejsce istniejących, - wykonanie dylatacji mechaniczno-asfaltowych, - naprawę i zabezpieczenie wszystkich powierzchni betonowych obiektu, - odtworzenie płyt przejściowych, - oczyszczenie i konserwacja łożysk, - przebudowę nawierzchni oraz wykonanie barier na dojazdach, - reprofilację skarp oraz przebudowa umocnień w obrębie wiaduktu, - przebudowę płyty zespalającej belki, - wymianę krawężników na obiekcie oraz na odcinku korekty niwelety, - wykonanie schodów skarpowych, - zabezpieczenie kabli oświetleniowych na czas przebudowy, - zabezpieczenie kabla SN na czas budowy. 2.4. Uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, 2.5.Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, 2.6.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej, 2.7.Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, 2.8.Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację po wykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach