Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy instalacji awaryjnego zasilania w energię elektryczną w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, ul. Arkońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 91 813 9079
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Arkońska 4 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 90 21, fax. 91 813 9079
    REGON: 00029027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy instalacji awaryjnego zasilania w energię elektryczną w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy instalacji awaryjnego zasilania w energię elektryczną w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie. I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy instalacji awaryjnego zasilania w energie elektryczną w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie. II. Wspólny słownik zamówień CPV 71323100-9 - Usługi projektowe systemów zasilania energią elektryczną; 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym; 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie linii energetycznych; 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. III. Zakres robót Zakres przedmiotu zamówienia określa : 1.Program funkcjonalno-użytkowy - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ : IV. Wymagania i obowiązki Wymagania i obowiązki, jakie powinien spełniać wykonawca zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ i w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713231009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 27.09.2012 r. do godz. 11:00 w wysokości 8 000 zł. 2.Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1)w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w banku ING Bank Śląski S.A. nr rachunku 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 (w tytule należy wpisać numer postępowania) 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego, pok. 12 w budynku Z razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach