Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i adaptacji budynku przy ulicy Nowy Świat 2a na Akcelerator Kultury w ramach Centrum Aktywności Mieszkańców’’

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 48 627 654 300
    REGON: 25085587700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i adaptacji budynku przy ulicy Nowy Świat 2a na Akcelerator Kultury w ramach Centrum Aktywności Mieszkańców’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie adaptacji i przebudowy budynku byłej hali targowej zlokalizowanej przy ulicy Nowy Świat 2a w Kaliszu na Akcelerator Kultury w ramach Centrum Aktywności Mieszkańców na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.6. SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: 1) wykonanie wielobranżowych uniwersalnych projektów budowlanych i wykonawczych całego zamierzenia (po 6 egz. + wersja elektroniczna w formie pliku „PDF”, „doc” i „dwg”) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i podpisem sprawdzającego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013r. poz. 1129); 2) opracowanie ekspertyzy technicznej budowlano – konstrukcyjnej - w 2 egz.; 3) opracowanie kosztorysu ofertowego w 1 egz.; Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy będzie jedynie wykorzystywany do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub jej części. 4) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) w 2 egz. + wersja elektroniczna w formie pliku „pdf” i „doc”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013r. poz. 112); 5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji w szczególności miejscowego Konserwatora Zabytków; 6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę; Rozwiązania zastosowane w opracowaniach, o których mowa w pkt 1) - 4) muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do sprawdzenia i wniesienia ewentualnych uwag w ciągu 7 dni od dnia przekazania tych rozwiązań przez Wykonawcę (należy właściwie zaplanować prace projektowe, tak aby wszystkie czynności związane z wykonaniem opracowań i dokumentów, o których mowa w pkt 1)-4) zakończyć w terminie wskazanym odpowiednio w pkt 5.1) SIWZ. 7) dostarczenie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt materiałów, maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykonanie wszystkich towarzyszących robót, prac i czynności niezbędnych do wykonania zamówienia; 8) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) roboty w zakresie pokrycia dachu, b) remont elewacji, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) przystosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych, e) roboty rozbiórkowe i wykończeniowe, f) instalacje sanitarne (instalacja przeciwpożarowa, instalacja wodno – kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, wykonanie węzła cieplnego, wentylacja mechaniczna, montaż wyposażenia sanitariatów w tym: misek ustępowych, umywalek wraz z bateriami, folie okienne matujące, pisuarów, wyposażenia dla osób niepełnosprawnych), g) instalacje elektryczne (instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd, instalacje elektryczne, instalacja wi-fi, instalacja telefoniczna, monitoring, system zarządzania budynkiem, instalacje przeciwpożarowe), h) zagospodarowanie terenu ( ciągi komunikacyjne, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych, elementy małej architektury, oświetlenie zewnętrzne, nasadzenia zieleni, wyburzenie zbędnych murków oporowych, remont rampy); i) pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektantów nad wykonaniem robót budowlanych bez dodatkowego wynagrodzenia. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi dostawa i montaż wyposażenia (tabela str. 26 -29 Programu funkcjonalno – użytkowego) z wyłączeniem wyposażenia wskazanego 4.2.8 f) oraz instalacji audio video i oświetlenia. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy, zakres prac i sposób ich realizacji określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 70.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie w formie pisemnej tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; C) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); D) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); E) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach