Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi ul. 27 Stycznia w Mikołowie, na odcinku od ul. Cmentarnej do posesji nr 20 przy ul. 27 Stycznia.

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi ul. 27 Stycznia w Mikołowie, na odcinku od ul. Cmentarnej do posesji nr 20 przy ul. 27 Stycznia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi ul. 27 Stycznia w Mikołowie, na odcinku od ul. Cmentarnej do posesji nr 20 przy ul. 27 Stycznia. 1 Zakres prac: a) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla drogi zlokalizowanej na działkach nr 1095/7, 1298/6, 1300/6, 1097/7, 1302/6, 949/6, 951/6, 952/6, 953/6, 955/6, 717/7, 957/6, 1382/7, 959/6, 961/6, 821/10, 963/6, 965/6, 845/7, 967/6, 969/6, 993/7, 971/6, 973/6, 991/7, 975/6, 977/6, 979/6, 981/6, 983/6, 1386/7, 1366/7, 985/6, 987/6, 989/6, 1369/6 (długość ok. 362 m) oraz jego uzgodnienie z Gminą Mikołów uwzględniającego wykonanie dwóch zatok parkingowych (o łącznej długości ok. 140 m) wraz z przełożeniem istniejącego chodnika za zatoki w rejonie budynków 3B-5A przy ul. Cmentarnej oraz 17b-19a przy ul. 27 Stycznia, b) uzyskanie pozwolenia na przebudowę drogi, c) wykonanie projektu tymczasowej i docelowej organizacji ruchu drogowego oraz uzyskanie wymaganych opinii i zatwierdzenia, d) zmianę istniejących progów najazdowych gumowych na progi najazdowe z kostki betonowej o wysokości 7 cm, e )etapowanie robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji, f) wykonanie robót związanych z przebudową drogi do KR3 oraz zagospodarowaniem terenów przyległych do drogi, g) wykonanie robót związanych z ułożeniem nowych krawężników, ułożeniem nowej nawierzchni na chodnikach, h) utylizacja nawierzchni asfaltowych oraz nawierzchni chodnikowych, i) wykonanie geodezji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. j) Projekt budowlano-wykonawczy dla drogi zlokalizowanej na działkach nr 1095/7, 1298/6, 1300/6, 1097/7, 1302/6, 949/6, 951/6, 952/6, 953/6, 955/6, 717/7, 957/6, 1382/7, 959/6, 961/6, 821/10, 963/6, 965/6, 845/7, 967/6, 969/6, 993/7, 971/6, 973/6, 991/7, 975/6, 977/6, 979/6, 981/6, 983/6, 1386/7, 1366/7, 985/6, 987/6, 989/6, 1369/6 powinien uwzględniać: - wykonanie projektu przebudowy drogi klasy D do kategorii KR3 na odcinku ok. 362 m o skrzyżowania z ul. Cmentarną do posesji nr 20 przy ul. 27 Stycznia, - zaprojektowanie zatok parkingowych o łącznej długości ok. 140 m zlokalizowanych w rejonie budynków 3B-5A przy ul. Cmentarnej oraz 17b-19a przy ul. 27 Stycznia, - szerokość zatoki przy jezdni od 2,5 m do 4,5 m w zależności od usytuowania miejsc postojowych, - oddzielenie zatoki parkingowej od jezdni krawężnikiem najazdowym, - przy chodnikach zastosować obrzeża gr 8 cm, - zaprojektowanie nowych chodników w rejonie zatok parkingowych, - uwzględnić miejsca dla osób niepełnosprawnych, - zaprojektowanie nowych wpustów kanalizacji deszczowej jeżeli zajdzie taka potrzeba, - szerokość drogi zmienna od 5,30 m do 6,00 m - wykonanie min. 4 odwiertów, - wykonanie min. 2 badań nośności na istniejącej podbudowie drogi, - wykonanie projektu tymczasowej i docelowej organizacji ruchu drogowego oraz uzyskanie wymaganych opinii i zatwierdzenia. 2. Roboty budowlane powinny uwzględniać: - wykonanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano-wykonawczym, - przeniesienie placu zabaw w rejonie budynków jeżeli zajdzie taka potrzeba, - utylizację nawierzchni pochodzących z rozbiórki, - regulację wysokościową urządzeń w jezdni i chodnikach oraz terenach zielonych, - wymianę krawężników na nowe, - wymianę nawierzchni chodników na kostkę betonową grubości 6 cm, - wykonanie nowych progów najazdowych z kostki betonowej o wysokości 7 cm w miejsce istniejących, - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej w min. 2 warstwach, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, - wykonanie nowej podbudowy pod zatoki parkingowe oraz pod nowe chodniki, - wykonanie nowych zatok parkingowych z kostki betonowej grubość 8 cm, - wykonanie oznakowanie pionowego i poziomego, - wykonanie geodezji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów. 3. Oferty wariantowe: nie dopuszcza się ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach