Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw przy ul. Teatralnej w Elblągu

Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Ratuszowa 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2398400 , fax. 55 2398405
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
    ul. Ratuszowa 4 4
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2398400, fax. 55 2398405
    REGON: 00280992900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw przy ul. Teatralnej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw, zlokalizowanego na działce nr ewid. 40/42 obręb 15 przy ul. Teatralnej w Elblągu w ramach zadania - Kreatywne podwórko. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. Przedmioty dodatkowe. Nazewnictwo wg CPV: Wyposażenie placów zabaw. Nazewnictwo wg CPV: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Przedmiotowe zamówienie jest: - robotą budowlaną w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - dostawą w rozumieniu ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Zakres zamówienia Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa Program FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. Zakresem zamówienia objęte są wszystkie czynnosci związane z przygotowaniem inwestycji oraz z jej realizacją tj: I. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie: 1) Uzyskania w imieniu Zamawiającego ewentualnych zgód i warunków od instytucji i organów zewnętrznych, 2) Sporządzenia projektu zagospodarowania terenu wraz z odpowiednimi rysunkami a także pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami, w celu uzyskania przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych, 3) Wykonanie i przekazanie Zamawiąjącemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów. II. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) Wykonania placu zabaw: - montaż urządzeń rekreacyjnych - wykonania nawierzchni - wykonanie nasadzeń - sprawadzenie przydatności do użytkownia istniejących urządzeń zabawowych, tj. dokonanie przeglądu i wykonanie prac poprawiających ich estetykę (oczyszczenie, zabezpieczenie farbą antykorozyjną, malowanie) 2) Przekazania obiektu do użytkowania wraz z kompletem dokumentów. 3. Wymagania i warunki wykonania dokumentacji projektowej: 1) Zamawiający informuje, że PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ jest opisem wstępnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego. Program ten nie stanowi ograniczeń dla proponowanych przez Wykonawcę koncepcji. Akceptowana przez Zamawiającego koncepcja będzie podstawą opracowania projektu zagospodarowania terenu. 2) W pozycjach opisujących przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązan równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. W PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM przyjęto ze względów technicznych konkretne wyroby, na które Wykonawca może stosować wyroby zamienne pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we wstępnej Koncepcji programowo - przestrzennej wskazał i opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych, rozwiązania które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy załączyć opisy lub fotografie oraz informacje o danych technicznych i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych. 3) Zamawiający zaleca aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4) Sporządzona przez Wykonawcę dokumentacja projektowa musi zawierać szczegółowe wytyczne, określające warunki wykonania i odbioru robót. 5) Przyjęte rozwiązania muszą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym normom, przepisom prawa budowlanego, przepisom techniczno-budowlanym i odnośnym warunkom technicznym wynikającym z funkcji, jaką ma spełniać obiekt. 6) Projekt musi być wykonany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane, zawierać pozytywne opinie i uzgodnienia. 7) Projekty należy sporządzić na podkładach kolorowych, przy zachowaniu obowiązującej kolorystyki. 8) Sporządzona dokumentacja projektowa bezwzględnie wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego bez zastrzeżeń i uwag. 9) Projekt musi zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe, kosztowe. 10) Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez projektanta. 4. Wymagania i warunki wykonania robót budowlanych: 1) W przypadku wykonywania robót z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu cywilnego, w szczególności zobowiązany będzie do przedstawienia umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie. 2) W przypadku wykonywania robót z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 3) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu pisemniej gwarancji na okres 36-ciu miesięcy dla całości robót budowlanych licząc od dnia następnego po dacie odbioru końcowego. 5. Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty przekazania dokumentacji projektowej Zamawiającemu. Ze strony Zamawiającego harmonogram zatwierdzi inspektor nadzoru budowlanego. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach