Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw przy ul. Malborskiej w Elblągu

Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Ratuszowa 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2398400 , fax. 055 2398405
  • Data zamieszczenia: 2010-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
    ul. Ratuszowa 4 4
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2398400, fax. 055 2398405
    REGON: 00280992900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw przy ul. Malborskiej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw, zlokalizowanego na działce nr. ewid. 218/26 , obręb 22, przy ul.Malborskiej w Elblągu. Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako ogrodzony plac zabaw o powierzchni ok.900m2 Teren przeznaczony pod lokalizację placu zabaw obecnie użytkowany jest jako zieleniec. Przedmiot główny: CPV: 45.11.27.23-9 Nazewnictwo wg CPV: roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Przedmioty dodatkowe: CPV: 37.53.52.00-9 Nazewnictwo wg CPV: wyposażenie placów zabaw CPV: 71.32.00.00-7 Nazewnictwo wg CPV: usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 2. Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje: - wykonanie projektu placu zabaw (w tym wykonanie: koncepcji programowo-przestrzennej, projektu budowlanego, wykonawczego, Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót) - wykonanie placu zabaw ( w tym: dostawa i montaż urządzeń zabawowych i rekreacyjnych, wykonanie nawierzchni i ogrodzenia) 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać wszelkie decyzje administracyjne - niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz przekazania obiektu budowlanego do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w PROGRAMIE FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYM - stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY - stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ jest opisem wstępnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego. Program ten nie stanowi ograniczeń dla proponowanych przez Wykonawcę koncepcji. Akceptowana przez Zamawiającego koncepcja będzie podstawą opracowania projektu budowlanego. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącymi i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 7. Zamówienie będzie zrealizowane w oparciu o niżej wymienione przepisy: - Ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 ze zm.); - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072); - Ustawa z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2003r.Nr 229, poz.2275 ze zm.); 8. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 9. Powstałe w trakcie wykonywania robót: materiały drogowe pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca złoży na terenie przylegającym do placu zabaw, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; ewentualne zanieczyszczenia (np. gruz) muszą zostać zutylizowane na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. nadmiar ziemi zostanie rozplantowany na terenie przylegającym do placu zabaw, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 10. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z własnych materiałów. Zastosowane materiały będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. 12. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, o której mowa w § 5 pkt 2.10. wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w 6 egz. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 14. Wykonawca zakres zleconych robót wykona siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców. 15. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 16. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 17. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 18. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 19. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 20. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a) ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, b) konieczności zmiany zakresu prac, wynikającej z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, c) konieczności wykonania prac wynikających z zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, d) konieczność wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, e) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, f) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę przed zawarciem umowy. h) zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, i) likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy, j) zmiany kierownika robót Wykonawcy, k) konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, l) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 21. W pozycjach opisujących przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. W PROGRAMIE FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYM przyjęto ze względów technicznych konkretne wyroby, na które Wykonawca może stosować wyroby zamienne pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we wstępnej Koncepcji programowo- przestrzennej wskazał i opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w PROGRAMIE FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYM. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w PROGRAMIE FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYM. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy załączyć do kosztorysu opisy lub fotografie oraz informacje o danych technicznych i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach