Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie pijalni wód mineralnych w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2010-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie pijalni wód mineralnych w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budynku użyteczności publicznej - pijalni wód mineralnych. Projektowany budynek pijalni wód mineralnych usytuowany będzie w uzdrowisku inowrocławskim, na działkach oznaczonych geodezyjnie nr: 2/2, 3/6, 5/11 (obręb Inowrocław 2), stanowiących własności Miasta Inowrocławia, położonych przy ulicy Rąbińskiej 1 w Inowrocławiu, o łącznej powierzchni 0,5223 ha. Na terenie przeznaczonym pod budowę pijalni wód mineralnych znajdują się obecnie cztery obiekty kubaturowe: jeden dwukondygnacyjny budynek mieszkalny i trzy budynki gospodarcze wyłączone z eksploatacji oraz sieć wodociągowa, kanalizacyjna (osadniki szczelne), elektroenergetyczna i telekomunikacyjna, częściowym utwardzenie bitumicznobetonowe oraz roślinność średnio-wysoka i niska. Budynek pijalni wód mineralnych stanowić powinien obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, jedno lub wielobryłowy o zróżnicowanych funkcjach połączonych ze sobą komunikacyjnie na poziomie przyziemia. Rozwiązania architektoniczne powinny przedstawiać wysoki standard architektoniczny w zakresie formy i materiałów wykończeniowych obiektu. Zakłada się, iż w budynku pijalni wydzielone będą strefy o charakterze: a)sanatoryjno-rekreacyjnym - pijalnia wód mineralnych wraz z ogrodem zimowym, zadaszonym tarasem rekreacyjnym, kawiarnia, b) kulturalnym - budynek stylizowany na chatę kujawską, c)higieniczno sanitarnym - wc damskie, wc męskie, wc dla osób niepełnosprawnych, d)komunikacyjnym - korytarze, hole, wejścia wyjścia powiązane funkcjonalnie z pozostałymi strefami. e)technicznym - pomieszczenia techniczne dla obsługi urządzeń i instalacji budynku, pomieszczenia magazynowe, socjalne dla osób zapewniających obsługę budynku. W celu realizacji przedsięwzięcia planuje się rozbiórkę dwóch budynków jednokondygnacyjnych (oznaczonych na załączonych zdjęciach jako B i D), utwardzenia terenu oraz zbędnej infrastruktury podziemnej. Budynek jednokondygnacyjny (oznaczony jako C) po wyremontowaniu będzie pełnić funkcję magazynu na potrzeby służb porządkowych Parku Solankowego. Budynek dwukondygnacyjny - po dokonaniu prac adaptacyjnych na chatę kujawską ma stanowić część projektowanego budynku pijalni wód mineralnych. Zagospodarowanie terenu powinno nawiązywać w swych rozwiązaniach do obecnie realizowanych założeń projektu rewaloryzacji Parku Solankowego. Do zakresu zamówienia dotyczącej zaprojektowania pijalni wód mineralnych należy wykonanie: - projektu budowlanego rozbiórki budynków, - kompletnego projektu budowlanego - wszystkie branże, - kompletnej dokumentacji wykonawczej - wszystkie branże, wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do wykonania oraz użytkowania budynku pijalni wód mineralnych, w tym: - w zakresie ochrony środowiska sporządzenie oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, - w zakresie ochrony zabytków zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Do Wykonawcy należy również przygotowanie dokumentów i uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla wykonanego obiektu, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku. Celowym jest, aby przed przystąpieniem do projektowania dokonać niezbędnych pomiarów w terenie i szczegółowo zapoznać się ze stanem istniejącym, a wszelkie wątpliwości uzgodnić z Zamawiającym. Przy projektowaniu należy stosować się do wytycznych Zamawiającego zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym. Wszelkie proponowane rozwiązania należy uzgadniać z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i własnym kosztem wszelkich koniecznych map, dokumentów, uzgodnień oraz pozwoleń koniecznych do prawidłowego prowadzenia prac wykonawczych oraz późniejszego użytkowania przedmiotu zamówienia. Planowane rozwiązania architektoniczne muszą uwzględniać uwarunkowania rachunku ekonomicznego i proporcji do kosztów związanych z funkcją realizowanego zadania. Zastosowane rozwiązania projektowe nie powinny generować wysokich kosztów utrzymania obiektu w fazie eksploatacji. Należy uwzględnić więc odnawialne źródła energii przy projektowaniu systemów centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, jak również należy uwzględnić pozyskiwanie ciepła przy systemach wentylacji mechanicznej. Budynek powinien zapewniać pełną dostępność do pomieszczeń przeznaczonych dla użytkowników przez osoby niepełnosprawne, czytelny układ komunikacji oraz zwarty układ poszczególnych stref zapewniający minimalizację komunikacji wewnętrznej. Z uwagi na fakt usytuowania przedmiotowych nieruchomości w strefie A i E ochrony konserwatorskiej, wszystkie prace budowlane wymagają uzgodnienia z właściwym konserwatorem zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy załączony do siwz. 2. Gwarancje. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miasta Inowrocławia: PKO BP I/O Inowrocław 34 1020 1505 0000 0302 0076 2872. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji budowy pijalni wód mineralnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach