Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie parku linowego na terenie Gołuchowskiego Ośrodka Turystyki i Sportu

Gołuchowski Ośrodek Turystyki i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Leśna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7615063 , fax. 62 7615063
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gołuchowski Ośrodek Turystyki i Sportu
    ul. Leśna 1 1
    63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7615063, fax. 62 7615063
    REGON: 30161264100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie parku linowego na terenie Gołuchowskiego Ośrodka Turystyki i Sportu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie parku linowego na terenie Gołuchowskiego Ośrodka Turystyki i Sportu Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Gołuchów, ul. Leśna 1 Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: - sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, - sporządzenie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - wykonanie robót budowlanych na podstawie tych projektów i specyfikacji technicznych, - dostarczenie sprzętu asekuracyjnego niezbędnego do funkcjonowania parku linowego, - przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi parku linowego. W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane określone w programie funkcjonalno - użytkowym oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 37.53.52.20-5; Urządzenia do wspinania CPV 45.00.00.00-7; Roboty budowlane CPV 45.10.00.00-8; Przygotowanie terenu pod budowę CPV 45.21.21.30-6; Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki CPV 71.30.00.00-7; Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 3) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 4) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Wykaz robót powierzonych do wykonania podwykonawcy stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót. - Wykaz robót powierzonych do wykonania podwykonawcy - wzór załącznik nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach