Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia tężni solankowej w Inowrocławiu w ramach zadania budżetowego pn.: Uzdrowisko Inowrocław (rozwój funkcji uzdrowiskowej)

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3555250 , fax. 052 3555250
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3555250, fax. 052 3555250
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia tężni solankowej w Inowrocławiu w ramach zadania budżetowego pn.: Uzdrowisko Inowrocław (rozwój funkcji uzdrowiskowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi zaprojektowanie oraz wykonanie oświetlenia ekspozycyjnego tężni solankowej w Inowrocławiu przy ul. Bocznej oraz alejki prowadzącej do tężni (4 latarnie parkowe). W koncepcji oświetlenia a następnie dokumentacji projektowej należy uwzględnić wymagania i informacje podane w programie funkcjonalno - użytkowym. W skład dokumentacji wchodzi projekt budowlany i projekt wykonawczy. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Sporządzona dokumentacja projektowa wymaga akceptacji Zamawiającego przed wystąpieniem o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. W zakres obowiązków wykonawcy na etapie przed rozpoczęciem robót wchodzi również: - wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawierającej dane niezbędne do stworzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowanie i złożenie podpisanego przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z niezbędnymi załącznikami wymaganymi przez Prawo budowlane, w tym uzgodnienia i opinie z zakresu przyłączy, ochrony środowiska, ochrony zabytków (mapę do celów projektowych zapewnia Zamawiający), - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną, zaakceptowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Po zakończeniu robót wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 122 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.000,00 zł - szczegółowe warunki wniesienia wadium zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 19.06.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia zewnętrznego (dopuszcza się wykazanie zaprojektowania i wykonania w jednym lub oddzielnych zadaniach), b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. po posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 300 000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 300 000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oraz: 6. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 7. Kosztorys ofertowy, który należy wykonać w formie tabeli elementów scalonych, która powinna obejmować: wykonanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych, wybudowanie oświetlenia wraz z przyłączami. 8. Koncepcja oświetlenia tężni solankowej i alejki powinna składać się z części opisowej i rysunków, szkiców. Część opisowa powinna zawierać m.in. sposób wykonania i montażu, użyte materiały, parametry techniczne proponowanych w koncepcji lamp, optymalny okres świecenia, szacunkowe koszty eksploatacji oświetlenia (na dobę), sposób funkcjonowania oświetlenia. Część rysunkowa powinna składać się z planu usytuowania oświetlenia ekspozycyjnego i latarni na mapie wraz z przebiegiem przyłączy energii elektrycznej, widoku ogólnego oświetlonej tężni. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach