Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych oraz instalacji solarnej na budynku użyteczności publicznej Powiatu Buskiego – SOSW w Busku-Zdroju”

Powiat Buski ogłasza przetarg

  • Adres: 28100 Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 783 051 , fax. 413 783 578
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Buski
    ul. Mickiewicza 15
    28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 783 051, fax. 413 783 578
    REGON: 29101849000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych oraz instalacji solarnej na budynku użyteczności publicznej Powiatu Buskiego – SOSW w Busku-Zdroju”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Busku-Zdroju przy ul. Rehabilitacyjnej – Zaprojektowanie i wykonanie ogniw fotowoltaicznych o mocy 20 kWp Zadanie 2: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Busku-Zdroju przy ul. Rehabilitacyjnej – Zaprojektowanie i wykonanie instalacji solarnej o powierzchni absorbera min. 40 m2 1).W zakresie prac instalacyjnych fotowoltaicznych:montaż konstrukcji pod moduły PV ,montaż modułów PV na konstrukcji, ułożenie tras kablowych i kabli od modułów PV do rozdzielnicy elektrycznej, w przypadku onieczności uwzględnienie przebudowy wyłącznika głównego prądu w obiekcie. Granica zakresu robót – do układu pomiarowego, modernizacja rozdzielnicy elektrycznej, w tym montaż zabezpieczeń, montaż inwerterów PV, montaż układu automatyki i monitorowania, wyposażenie instalacji w układ zabezpieczający przed wypływem energii do sieci.Podłączenia inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego inwestora,wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury, uruchomienie układu i regulacje, szkolenie z obsługi wykonanej instalacji; W zakresie prac budowlanych:wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń, zamurowanie otworów montażowych po prowadzeniu urządzeń, wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody,uszczelnienie przepustów, wykonanie prac mających na celu doprowadzenie obiektów do stanu pierwotnego 2) Kompleksowe zaprojektowanie i włączenie systemu solarnego w istniejącą instalację c.w.u. i podgrzewania wody basenowej. Wykonawca wyposaży instalację w system zabezpieczający przed przegrzaniem. Obliczenia przepływów należy dokonać zgodnie z wielkościami zalecanymi przez producenta kolektorów. Dla wspomagania systemu przygotowania c.w.u.i istniejącej instalacji podgrzewania wody basenu rehabilitacyjnego, wymagany jest układ składający się z:kolektorów słonecznych o powierzchni czynnej min. 40 m2 ( wymagania minimalne),zasobnika lub zasobników dwuwężownicowych z anodą tytanową o pojemności co najmniej 1500 l, grupy pompowej solarnej,regulatora solarnego, zabezpieczenie antyprzepięciowe na zasilaniu grupy pompowej, osprzętu i armatury. Instalacja powinna być dodatkowo wyposażona w osprzęt obejmujący: odpowietrznik automatyczny, separator powietrza, separator zanieczyszczeń, naczynie wzbiorcze, zawór bezpieczeństwa, armaturę do napełniania. Zabezpieczenie instalacji solarnej przed wzrostem ciśnienia poprzez zawór bezpieczeństwa i naczynie wzbiorcze dostarczane w pakiecie wraz z grupą pompową. Wielkość naczynia wzbiorczego, ujętego w pakiecie, będzie dobrana na etapie projektowania. W przypadku konieczności wykonania ponadstandardowo rozległej instalacji pojemność naczynia wzbiorczego powinna być zweryfikowana i zwiększona. Szkolenie pracowników oraz system monitoring instalacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Dla Zadania nr 1: 2 000,00 PLN ( dwa tysiące złotych) Dla Zadania nr 2: 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach