Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE NOWEJ EKSPOZYCJI STAŁEJ "MAGIA INSTRUMENTÓW. OSOBLIWOŚCI INWENCJA TRZYGŁOSOWA" w MUZEUM LUDOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH w SZYDŁOWCU

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, ul. Sowińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 617 17 89
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu
    ul. Sowińskiego 2
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 617 17 89
    REGON: 14269710000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mlim.szydlowiec.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE NOWEJ EKSPOZYCJI STAŁEJ "MAGIA INSTRUMENTÓW. OSOBLIWOŚCI INWENCJA TRZYGŁOSOWA" w MUZEUM LUDOWYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH w SZYDŁOWCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie wystawy stałej w Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu wraz z realizacją projektu, z dostawą i instalacją urządzeń technicznych. Zakres prac określa Scenariusz wystawy, który stanowi Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 2 do SIWZ (wraz z załącznikami 2a, 2b, 2c, 2d i 2e które stanowią integralną część załącznika nr 2). Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach: I etap – w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy; II etap – do 31.10.2019 r. Zakres I etapu zamówienia obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej na podstawie Scenariusza wystawy, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ (wraz z załącznikami 2a, 2b, 2c, 2d i 2e) obejmującej: a) projekty scenografii i aranżacji wszystkich elementów składowych wystawy (3 sale ekspozycyjne) wraz z rysunkami technicznymi i konstrukcyjnymi, b) zarys projektu aplikacji do paneli multimedialnych, d) wykaz urządzeń technicznych i multimedialnych, c) rysunki techniczne gablot i stojaków/pulpitów pod urządzenia multimedialne i innych elementów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Cena za wykonanie I etapu nie może być wyższa niż 40 000,00 zł. Zakres II etapu zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż zaprojektowanego wyposażenia i ostateczne wykonanie aranżacji wystawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79932000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej; - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późń.zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy 94 1020 1026 0000 1102 0254 6992 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy – Pzp. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium, o których mowa w ust. 6 i 7 Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną