Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie Multimedialnego Parku Fontann zlokalizowanego na terenie Podzamcza - Skweru im. I Dywizji Pancernej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy - przebudowa fontanny

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie Multimedialnego Parku Fontann zlokalizowanego na terenie Podzamcza - Skweru im. I Dywizji Pancernej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy - przebudowa fontanny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie Multimedialnego Parku Fontann zlokalizowanego na terenie Podzamcza - Skweru im. I Dywizji Pancernej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy - przebudowa fontanny. Inwestycja w szczególności obejmuje budowę nowej fontanny multimedialnej w nowoczesnej technologii pozwalającej na organizowanie widowisk światło-woda-dźwięk Szczegółowy zakres prac określony jest następującą dokumentacją: 1) mapa sytuacyjna - zał. nr 1 do wzoru umowy, która stanowi zał. nr 7 do SIWZ, 2) program funkcjonalno - użytkowy multimedialnego parku fontann na terenie Podzamcza - Skwer im. I Dywizji Pancernej - zał. nr 8 do SIWZ, 3) projekt koncepcyjny - zał. nr 9 do SIWZ, 4) warunki zasilania - zał. nr 10 do SIWZ, 5) zalecenia Stołecznego Konserwatora Zabytków - zał. nr 11 do SIWZ. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej 1) Projekt budowlany wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami , 2) Projekt rozbiórki istniejącej fontanny, 3) Projekty wykonawcze z podziałem na branże, a w szczególności: a) architektoniczną wraz z programami choreograficznymi (w tym wizualizacja statyczna i dynamiczna), b) konstrukcje, c) instalacje elektryczne i niskoprądowe, d) instalacje sanitarne, e) technologii fontann, g) sieci sanitarne: przyłącze wody, kanalizacji odprowadzającej wody do istniejącej sieci, h) sieci elektryczne: przyłącze elektryczne od stacji trafo do pomieszczeń technicznych, 4) Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż, 5) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 6) Przedmiary robót dla poszczególnych branż. 2. Wykonanie pokazu multimedialnego około 8 - 10 minutowy będący wierną symulacją komputerowego przykładowego pokazu multimedialnego z wykorzystaniem pełnego spectrum możliwości fontann i urządzeń w tym projektora, lasera w choreografii światło-woda-dźwięk pod dowolnie wybraną muzykę. 3. Realizacja budowy zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową 4. Budowa stacji trafo. Gwarancja Wykonawca powinien udzielić gwarancji na okres: - roboty budowlane - 60 miesięcy, - roboty instalacyjne - 36 miesięcy, - na urządzenia na okres udzielonej gwarancji przez producenta nie mniej niż 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452472703
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 200 000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.1.1.posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy. 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.2.1. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn. 1) w zakresie projektowania udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 2 projekty budowlano - wykonawcze związane z budową fontanny multimedialnej (światło - woda - dźwięk) o powierzchni min 1000m2 każda, 2) w zakresie wykonawstwa udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali minimum 2 zamówienia związane z wykonaniem fontanny multimedialnej o złożonym układzie technologicznym (światło - woda - dźwięk) z ilością minimum 300 dysz strumieniowych i rotacyjnych o wartości minimum 8,0 milionów złotych brutto każde. Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 4a i 4b do SIWZ. 11.2.2.2. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną do wykonania zamówienia: 1) projektantami, którzy posiadają uprawnienia do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności architektonicznej - bez ograniczeń, - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych - bez ograniczeń - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności sieci elektrycznych - bez ograniczeń. 2) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń 3) kierownikami robót branżowych, w tym: - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych - bez ograniczeń - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności sieci elektrycznych- bez ograniczeń. Wykaz kadry technicznej należy przedstawić według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w okresie ostatnich 3 latach obrotowych, tj. 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie ww. okresie 40 000 000 zł., według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 6a i Nr 6b do SIWZ. 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 1.3 potwierdzą spełnienie warunków dotyczących wykonania robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym zał nr 8 do SIWZ przedstawiając odpowiednie informacje techniczne dotyczące wyrobów i urządzeń wymienionych na str. 2 - 13, które zostaną ujęte w projektach. Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych w pkt. 11.2. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 2.1.1 Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 2.2.1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2.2.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2.2.3 Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłatlub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.5 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotnelub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.7 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 2.2.8 Potwierdzenie wniesienia wadium. 2.2.9 Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4a i 4b do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 2.2.10 Wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w odpowiedniej Izbie Inżynierów Budownictwa lub Izbie Architektów poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 2.2.11 Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a lub 6b do SIWZ. 2.2.12 Do oferty należy dołączyć karty katalogowe urządzeń i elementów stałego wyposażenia w szczególności: lasery, videoprojektory, dysze, pompy, agregaty, reflektory oraz kraty przykrywające urządzenia technologiczne w nieckach fontann potwierdzające dane techniczne podane w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym zał nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach