Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego oraz świadczenie usługi ochrony za jego pomocą nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul.Nadolnik 15 -postępowanie III

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 60-846 Poznań, ul. Strzelecka 49
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 671 40 01 , fax. 61 847 09 30
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań
    ul. Strzelecka 49 49
    60-846 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 671 40 01, fax. 61 847 09 30
    REGON: 01581306500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego oraz świadczenie usługi ochrony za jego pomocą nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul.Nadolnik 15 -postępowanie III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego oraz świadczenie usługi ochrony przy użyciu tego monitoringu wizyjnego nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul.Nadolnik 15. 2.Na nieruchomości obecnie znajduje się system monitoringu wizyjnego, składający się z trzech kamer typu antywandal (dzień/noc 520 TVL, 2,8 mm-11 mm, regulacja 3D), rejestratora DVR 4 kanałowego H.264, monitora 19 cali, routera wifi, anteny wifi, okablowania oraz skrzynki z zabezpieczeniem urządzeń. 3.W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać monitoring wizyjny zgodnie ze specyfikacją opisaną w załączniku nr 9 do SIWZ i podłączyć do istniejącego systemu z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 3.4. niniejszego opisu oraz w pkt 3.3.4. SIWZ. Docelowo po zamontowaniu sprzętu opisanego w załączniku nr 9 do SIWZ system monitoringu wizyjnego będzie się składał z 9 kamer antywandal wraz z urządzeniami do ich obsługi. 3.1.Zaprojektowany i wykonany monitoring wizyjny winien być zatwierdzony przez pracownika Zarządcy. Zatwierdzenie odbędzie się protokołem zdawczo-odbiorczym, podpisanym przez Wykonawcę i Zarządcę. 3.2.Zamontowany przez Wykonawcę system monitoringu stanowi własność Zamawiającego. 3.3.Urządzenia wchodzące w skład zamontowanego systemu monitoringu muszą być fabrycznie nowe i nie mogą nosić znamion użytkowania. 3.4.Zamontowany na nieruchomości rejestrator DVR 4-kanałowy H.264, należy zdemontować i zwrócić Zamawiającemu a w jego miejsce zamontować nowy rejestrator zgodny ze specyfikacją opisaną w załączniku nr 9 do SIWZ. 3.5.Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na zamontowany system monitoringu. Bieg okresu gwarancji liczy się od daty odbioru zamontowanego systemu, zatwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym. 3.6.Niezwłocznie po zamontowaniu systemu monitoringu, Wykonawca przystępuje do świadczenia usługi ochrony za pomocą monitoringu wizyjnego. 4.W ramach świadczenia usługi monitoringu wizyjnego należy: 4.1.Na chronionej nieruchomości umieścić logo Wykonawcy. 4.2.Monitorować obiekt 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. 4.3.Podłączyć swoją sieć do znajdującego się systemu monitoringu wizyjnego przez łącze internetowe. Miesięczny koszt przesyłu danych (abonament) z monitoringu ponosi Wykonawca. Cenę za abonament należy uwzględnić w cenie za usługę. 4.4.Zapewnić we własnym zakresie łącze internetowe w celu przesyłu danych z systemu monitoringu. 4.5.Całodobowo czuwać nad obiektem poprzez podgląd systemu monitoringu, reagować na zdarzenia i przekazywać informacje osobom upoważnionym lub odpowiednim instytucjom, które podejmą działania ochronne natychmiast po zdarzeniu. 4.6.Posiadać centralę monitoringu (poza obiektem), która będzie posiadała odpowiednie urządzenia i obsługę do całodobowego podglądu z systemu monitoringu na obiekcie przy ul.Nadolnik 15 w Poznaniu. 4.7.Wyposażyć pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia w jednolite umundurowanie i identyfikatory oraz samochód oznaczony w taki sposób, by umożliwiało to jego identyfikację. 4.8.W przypadku zauważenia przez pracownika pełniącego dyżur przy systemie monitoringu jakichkolwiek zdarzeń stanowiących zagrożenie dla mieszkańców, osób trzecich lub dewastację mienia komunalnego na terenie chronionego obiektu, w szczególności: spożywanie alkoholu i środków psychoaktywnych, palenie papierosów, zakłócanie ciszy nocnej w godzinach 22:00 - 06:00, niszczenie tynków wewnętrznych poprzez malowanie ścian, niszczenie kontaktów, dzwonków, oświetlenia itp. a także zdarzenia przed budynkiem w zakresie pola widzenia zamontowanych na zewnątrz budynku kamer, w tym w szczególności: spożywanie alkoholu i środków psychoaktywnych, przesiadywanie osób nie będących najemcami, zakłócanie ciszy nocnej w godzinach 22:00 - 06:00, dewastowanie elewacji budynku, itp., Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wezwania grupy interwencyjnej i jednoczesnego powiadomienia właściwych terytorialnie jednostki Policji, a w razie potrzeby Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub Pogotowia Ratunkowego o zaistniałych zagrożeniach, z jednoczesnym niezwłocznym telefonicznym powiadomieniem Zamawiającego. Przedstawiciel Zamawiającego po otrzymaniu zgłoszenia przybędzie niezwłocznie na miejsce. Do czasu przyjazdu przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na miejscu obecności swojego przedstawiciela. Wyjątek stanowi sytuacja w której przedstawiciel Zamawiającego poinformuje Wykonawcę, iż niemożliwe jest jego przybycie na miejsce. Koszty tych czynności ponosi Wykonawca. 4.9.W przypadku stwierdzenia przesiadywania na klatce osób, Wykonawca zobowiązany jest podjąć działania prewencyjne tj. wysłać grupę interwencyjną, która poinformuje ww. osoby, iż proszone są o zaprzestanie tego z uwagi na fakt, iż ciągi komunikacyjne nie są do tego przeznaczone i powoduje to uciążliwość dla innych najemców. W godzinach ciszy nocnej przesiadywanie osób na klatce należy traktować jako zakłócanie ciszy nocnej i stosować procedury opisane w pkt 4.8. niniejszego opisu oraz w pkt 3.4.8. SIWZ. 4.10.W przypadku stwierdzenia wystawiania gabarytów należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie przedstawiciela Zamawiającego i zabezpieczyć nagranie rejestrujące zdarzenie, celem umożliwienia wyciągnięcia przez Zamawiającego konsekwencji wobec osób dokonujących tego czynu. 4.11.Obowiązkiem przybyłej na miejsce grupy interwencyjnej jest ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia, zdrowia ludzkiego a także dla chronionego obiektu i mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji. 4.12.Maksymalny czas dojazdu patrolu interwencyjnego wynosi 10 minut. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w pkt 4.8. niniejszego opisu praz w pkt 3.4.8. SIWZ i dojazdu grupy w czasie dłuższym niż 10 minut, czego skutkiem będzie nieskuteczna interwencja (tj. m.in. taka która nie zakończy się ujęciem sprawców) należy na wniosek Zamawiającego uzasadnić przyczyny przekroczenia czasu dojazdu potwierdzające, iż nie było ono wynikiem braku staranności Wykonawcy w realizacji obowiązków wynikających z umowy, przedstawiając np. potwierdzenie daty i godziny przekazania grupie interwencyjnej zgłoszenia, wskazanie trasy jaką musiała pokonać grupa itp. 4.13.W przypadku wystąpienia sytuacji opisanej w pkt 4.8. niniejszego opisu oraz w pkt 3.4.8. SIWZ Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić inwentaryzację szkodową, w szczególności sporządzić protokół szkody. Jeżeli to możliwe, czynności te powinny zostać wykonane z udziałem przedstawiciela Zamawiającego lub Zarządcy. 4.14.W przypadku wystąpienia sytuacji opisanej w pkt 4.8. niniejszego opisu oraz w pkt 3.4.8 SIWZ z postępowań pracownika ochrony należy sporządzić protokół, w którym zostanie opisane: dokładny czas podejrzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia oraz stosownie do okoliczności faktycznych zdarzenia - ilościową i jakościową charakterystykę powstałej szkody. 4.15.Wykonawca zobowiązany jest współpracować w zakresie niezbędnym dla wyjaśnienia sprawy z odpowiednimi organami prowadzącymi dochodzenie lub śledztwo w sprawie. 4.16.Podczas świadczenia usługi ochrony w systemie monitoringu wszystkie nagrania muszą być przechowywane i zarejestrowane na twardym dysku przez okres 28 dni. Ponadto wszystkie wykryte lub zgłoszone interwencje muszą zostać zapisane przez Wykonawcę na osobnych nośnikach płyt CD lub DVD. Wszystkie nagrania muszą być udostępniane Zamawiającemu na każdorazowe wezwanie, bez dodatkowego obciążania Zamawiającego kosztem przygotowania nagrania. W przypadku gdy Zamawiający poprosi Wykonawcę o udostępnienie nagrania, zapewni odpowiedni nośnik do nagrania (płyta CD, DVD) a Wykonawca dostarczy nagranie do siedziby Zamawiającego w terminie maksymalnie 4 dni od daty przekazania mu nośnika. 4.17.Utrzymywać system alarmowy w stanie sprawności technicznej poprzez dokonanie przez uprawnionego instalatora dwukrotnych czynności konserwatorskich w ciągu roku. W przypadku, gdy konserwacja nie zostanie wykonana, Zamawiający zleci wykonanie tych czynności innej firmie a kosztami obciąży Wykonawcę. 4.18.Protokół z wykonanej konserwacji systemu alarmowego należy przekazać do właściwej terytorialnie jednostki Zamawiającego, tj. Punktu Obsługi Klientów Nr 2, ul.Mielżyńskiego 24 w Poznaniu. 4.19.W czasie trwania umowy, wykonywać na koszt Wykonawcy bieżących napraw systemu monitoringu tj.: napraw uszkodzonych kamer, zasilaczy, monitorów i ich połączeń, napraw rejestratorów, twardych dysków i ich połączeń, napraw przewodów zasilających ww. urządzenia. 4.20.W czasie trwania umowy zgłaszać Zamawiającemu konieczność napraw systemu monitoringu powstałych w wyniku jego dewastacji lub kradzieży. W przypadku dewastacji lub kradzieży elementów systemu monitoringu Wykonawca zobowiązany jest do stosowania procedur wskazanych w pkt 4 niniejszego opisu oraz w pkt 3.4. SIWZ. W przypadku nieujęcia przez Wykonawcę sprawcy powyższego, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, iż dochował staranności w realizacji obowiązków wynikających z niniejszej umowy, a ujęcie sprawcy było niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. ucieczka sprawcy przed przyjazdem grupy interwencyjnej w czasie wskazanym w pkt 4.12 niniejszego opisu oraz w pkt 3.4.12. SIWZ, z jednoczesnym zabezpieczeniem i przekazaniem Zamawiającemu nagrania dokumentującego zdarzenia, o ile miało ono miejsce w zakresie widoku z kamer, a także propozycją kosztu naprawy. W przypadku akceptacji przez Zamawiającego propozycji naprawy, Wykonawca niezwłocznie przystąpi do realizacji prac naprawczych. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie przedstawiciela Zamawiającego celem ich protokolarnego odbioru i zatwierdzenia. Za wykonane i odebrane protokolarnie przez przedstawiciela Zamawiającego prace, Wykonawca wystawi osobną fakturę na Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., z siedzibą ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS nr 000048335, posiadającą NIP: 2090002942 i doręczy ją do Punkt Obsługi Klientów Nr 2 - ul. Mielżyńskiego 24, 61-725 Poznań. 5.Zamawiający w terminie 3 dni od protokolarnego przekazaniu nieruchomości objętych przedmiotową usługą dostarczy Wykonawcy stosowne pełnomocnictwo niezbędne do występowania Wykonawcy w imieniu Zamawiającego przed odpowiednimi służbami lub organami. Upoważnienie powyższe nie stanowi umocowania do zaciągania jakichkolwiek zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu Zamawiającego, a w szczególności takich, które nakładałyby na Zamawiającego zobowiązania finansowe. 6.Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7.Wykonawca oświadcza, iż w pełni posiada prawo do wykonania usług, o których mowa jest w niniejszym paragrafie a ich realizacja nie doprowadzi do uszczuplenia czy naruszenia praw osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 730 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach