Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu osiedlowego na terenie Parku Bartłomieja w Warszawie, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy DOM Służewiec.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2010-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu osiedlowego na terenie Parku Bartłomieja w Warszawie, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy DOM Służewiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązany będzie do zaprojektowania i wykonania monitoringu osiedlowego na terenie Parku Bartłomieja w Warszawie, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy DOM Służewiec. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie osiedlowego systemu monitoringu wizyjnego, który obejmuje: 1.1.1. Wykonanie dokumentacji projektowej, powykonawczej (wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami) systemu monitoringu wizyjnego w zakresie objętym zamówieniem 1.1.2. Dostawę urządzeń i podzespołów 1.1.3. Budowę infrastruktury teletechnicznej na terenie Parku Bartłomieja, okolicy budynków Gotarda 8,10 oraz Jadźwingów 3, 5/7 w postaci: 1.1.3.1. rurociągów (przepustów) kablowych ziemnych łączących wskazane przez Zamawiającego budynki, 1.1.3.2. posadowienie słupów przeznaczonego do instalacji kamer, 1.1.3.3. odcinków kabli teleinformatycznych wybudowanych dla potrzeb systemu monitoringu wizyjnego. 1.1.4. Montaż elementów systemu monitoringu zgodnie z uzgodnioną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. 1.1.5. Uruchomienie stanowiska oglądowego. 3.1.1.6. Przeprowadzenie testów sprawdzających działanie oprogramowania sterującego (wraz z konfiguracją obszarów podglądu/rejestracji zdarzeń wykonaną na stanowisku oglądowym systemu) i archiwizacji danych w cyfrowych rejestratorach sygnałów. 1.1.7. Przeszkolenie użytkowników oraz administratorów systemu monitoringu wizyjnego według programu uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji dostarczonych urządzeń oraz konfiguracji i zarządzania systemem. 1.1.8. Przekazanie systemu do eksploatacji. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział IV siwz. 1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób kompleksowy z materiałów własnych Wykonawcy. 1.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Polskimi Normami i zasadami wiedzy projektowo-technicznej. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Służewiec w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.1.1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym zmiana dokonana będzie z zachowaniem postanowień przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i może dotyczyć jedynie a) zmiany terminu wykonania Przedmiotu zamówienia, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia bądź jeżeli wskutek wystąpienia szczególnych okoliczności nie jest możliwe prowadzenie robót objętych Przedmiotem zamówienia zgodnie z technologią ich wykonania (Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika budowy, o którym mowa w § 4 ust. 12). b) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); c) ograniczenia środków budżetowych na realizację zamówienia; d)ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego(Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części prac objętych Przedmiotem zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia); e)zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu Zamówienia; f)zmiany zakresu części Przedmiotu Zamówienia powierzonych Podwykonawcom; g)zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania Przedmiotu Zamówienia; h)zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 3.1.2. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które nie zostały przewidziane w szczegółowym opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 4.1. prowadzenia dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 4.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 4.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania prac instalacyjnych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 4.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 4.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych prac instalacyjnych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 4.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i w obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 4.7. wykonywania usług i robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 4.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 4.9. pełnienia bezpłatnie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w czasie wykonywania robót na podstawie dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia 4.10. załączenia do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac projektowych i robót budowlanych, o której mowa w pkt. 8.1.3. i 8.1.4. specyfikacji. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonaną dokumentację projektową stanowiącą przedmiot umowy do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi na roboty wykonane na jej podstawie. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały i urządzenia, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy. 6. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji jak również zawierać klauzulę o przeniesieniu praw autorskich na Zamawiającego. Dokumentacja ma być wzajemnie skoordynowana technicznie. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. Każdy egzemplarz powinien być oprawiony, trwale zszyty oraz posiadać ponumerowane strony i rysunki. 7.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego (na podstawie upoważnienia) wszelkie wymagane uzgodnienia i decyzje dla całości przedmiotu zamówienia, w tym niezbędne przy budowie sieci kablowej (teletransmisyjnej) lub innych elementów systemu monitoringu. 8. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 9. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia 27 września 2010 r. do godz. 10.00 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach