Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ Z DZIEJÓW KATOWIC

Muzeum Historii Katowic ogłasza przetarg

  • Adres: 40-025 Katowice, ul. Szafranka 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2562134 , fax. 032 2562134
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Katowic
    ul. Szafranka 9 9
    40-025 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2562134, fax. 032 2562134
    REGON: 00105124100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ Z DZIEJÓW KATOWIC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    14. Przedmiot zamówienia: 14.1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wystawy stałej Z dziejów Katowic obejmującej 4 sale ekspozycyjne (rzut pomieszczeń zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ). 14.2. Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach: 14.2.1. I etap - do 1.12.2014 r. 14.2.2. II etap - do 9.09.2015 r. 14.3. Zakres I etapu zamówienia obejmuje: 14.3.1. Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej na podstawie Koncepcji Projektu, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ obejmującej: a) projekt instalacji audiowizualnej b) projekt oświetlenia ekspozycyjnego; c) projekty scenografii i aranżacji wszystkich elementów składowych wystawy wraz z rysunkami technicznymi i konstrukcyjnymi d) projekty aplikacji interaktywnych e) scenariusze filmów i słuchowisk f) rysunki techniczne gablot g) projekty plansz i grafik wielkoformatowych. 14.3.2. Zakup elementów oświetlenia: a) doświetlacze LED 30W - lampy stanowiące oświetlenie podstawowe (niescenograficzne) dla całej wystawy (12 sztuk) b) oświetlenie LED do kolorowego podświetlenia elementów scenografii wiejskiej chaty w Sali A (paski ledowe z zasilaczem i sterownikiem) c) przewody i puszki elektryczne dla całej wystawy d) elementy instalacji elektrycznej przeciwporażeniowej i sterującej (szafki elektryczne i bezpieczniki) e) szynoprzewody - na potrzeby instalacji podsufitowego oświetlenia scenograficznego dla całej wystawy. 14.3.3. Wykonanie instalacji elektrycznej dla całej wystawy - zawieszenie szynoprzewodów, ułożenie tras kablowych, instalacja zabezpieczeń przeciwporażeniowych. 14.3.4. Wykonanie i dostawa aplikacji multimedialnych, animacji filmowej oraz słuchowiska na podstawie szczegółowych scenariuszy i projektów zatwierdzonych przez Zamawiającego. Opracowania do aplikacji multimedialnych zostaną dostarczone przez Zamawiającego, tj.: a) aplikacja Pradzieje - sala A b) aplikacja Wieś feudalna- sala A c) aplikacja Dawne zawody - sala B d) aplikacja Herb miasta Katowice - sala B e) aplikacja Rodzina Giesche - sala C f) aplikacja Śląscy arystokraci - sala C g) aplikacja Rodzina Wincklerów i Tiele Wincklerów - sala C h) aplikacja przeznaczona na stół dotykowy Industrializacja Katowic - sala C i) aplikacja Przynależność administracyjna - sala D j) słuchowiska - odgłosy tła zgodne z tematem narracji w salach A,B, C, D, k) mapping - Pory roku - sala A. 14.3.5. Zamawiający zatwierdzi przedłożone przez wykonawcę scenariusze i projekty wykonawcze w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego do dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić w terminie 14 dni. Termin do zatwierdzenia zmienionych scenariuszy lub projektów wykonawczych biegnie na nowo od daty otrzymania przez Zamawiającego zmienionej dokumentacji i wynosi 7 dni. 14.3.6. Scenariusze i projekty wykonawcze należy przedłożyć w formie papierowej w ilości 3 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej. 14.3.7. Zakup sprzętu multimedialnego W ramach postępowania Wykonawca dostarczy i zainstaluje w szczególności następujący sprzęt multimedialny: 1. głośniki dwudrożne w obudowie - 20 sztuk (do odtwarzania słuchowisk w standardzie 5.1 - sala A, B, C, D) 2. głośniki niskotonowe w obudowie - 4 sztuki (do odtwarzania słuchowisk w standardzie 5.1 do sal A, B, C, D) 3. odtwarzacze cyfrowe - 8 sztuk (do odtwarzania filmów w standardzie Full HD 1080i, 5.1 w obrębie całej wystawy) 4. sześciokanałowe wzmacniacze cyfrowe - 4 sztuki (do odgrywania dźwięku w standardzie 5.1 w obrębie całej wystawy). 14.3.8. Parametry techniczne urządzeń określonych w pkt 14.3.7. SIWZ zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 14.3.9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet pozostałych elementów wyposażenia zapewniających prawidłową funkcjonalność przedmiotu zamówienia, a które wynikać będą z przyjętych przez niego rozwiązań projektowych w projekcie instalacji audiowizualnej. W szczególności w etapie 1 wykonawca powinien dostarczyć: a) kable sygnałowe i zasilające (do zasilenia urządzeń energią elektryczną oraz okablowania sygnałowego do transmisji treści audiowizualnych i teletechnicznych oraz do sterowania urządzeniami na potrzeby całej wystawy) zgodnie z projektem instalacji audiowizualnej b) oprogramowanie na potrzeby zintegrowanego sterowania urządzeniami całej wystawy - zgodnie z projektem instalacji audiowizualnej c) czujki ruchu, przyciski i czujniki, piloty zdalnego sterowania, urządzenia sterujące sekwencyjnym uruchamianiem treści dla całej wystawy - zgodnie z projektem instalacji audiowizualnej. 14.3.10. Przed przystąpieniem do wykonania instalacji elektrycznych i strukturalnych należy wykonać prace montażowe i scenograficzne. Instalacje należy zaprojektować i poprowadzić w sposób niewidoczny w efekcie końcowym. 14.3.11. Wykonanie, dostawa i montaż, na podstawie projektów wykonawczych, w szczególności scenografii i aranżacji, zatwierdzonych przez Zamawiającego, elementów konstrukcji - uzbrojenia i przygotowania sal pod montaż docelowej scenografii, w tym: a) montaż niezbędnych wzmocnień i konstrukcji, b) montaż ścianek konstrukcyjnych i działowych, wykonanych np.: z płyt kartonowo gipsowych, płyt kompozytowych, lub kompozytów drewnopochodnych, itp., c) przygotowanie istniejących ścian i sufitów pod montaż scenografii, np. wykonanie konstrukcji, malowanie farbą kryjącą, farbą projekcyjną, itp. 14.3.12. Wykonanie i dostawa 10 sztuk gablot do prezentacji eksponatów wymagających zabezpieczenia. 14.4. Zakres II etapu zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie tłumaczeń a) tłumaczenia na język angielski treści materiałów multimedialnych; b) tłumaczenia na język angielski wszystkich tekstów (skrótów) do wydruków wielkoformatowych i podpisów pod eksponaty - objętość do 25 stron maszynopisu; c) tłumaczenia na język migowy (wraz z odpowiednią prezentacją) materiałów filmowych: Walenty Roździeński, Sesja rady miasta. 14.4.1. Zakup, instalację oraz kalibrację oświetlenia: a) reflektory stanowiące oświetlenie scenograficzne dla całej wystawy - 84 sztuki (reflektory w rozmiarze PAR16 ze skrzydełkami); b) źródła światła do reflektorów scenograficznych dla całej wystawy - 84 sztuki (źródła światła białe LED). 14.4.2. Wykonanie, dostawa i montaż animacji filmowych i filmów na podstawie szczegółowych scenariuszy i projektów zatwierdzonych przez Zamawiającego, w tym: a) Widowisko - Pejzaż wiejski- sala A b) Animacja - Wytop żelaza w kuźnicy - sala B c) Film - Walenty Roździeński - sala B d) Mapping - Ożywienie litografii Ernesta Knippla - sala C e) Film - Sesja rady miasta - sala D. 14.4.3. Aplikacje i filmy określone w pkt 14.4.3. SIWZ należy wykonać w sposób pozwalający na płynne odtwarzanie na dostarczonym sprzęcie (bez tzw. klatkowania). Wykonawca wraz z dostawą dokona stosownej kalibracji materiałów multimedialnych w tym zakresie. 14.4.4. Zakup sprzętu multimedialnego W ramach postępowania Wykonawca dostarczy i zainstaluje w szczególności następujący sprzęt multimedialny: 1. projektory multimedialne wraz z uchwytami - 8 szt. 2. ekrany dotykowe z komputerami sterującymi aplikacją - 8 szt. 3. stół dotykowy z komputerem sterującym aplikacją - 1 szt. 14.4.5. Parametry techniczne urządzeń określonych w pkt 14.4.5. SIWZ zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 14.4.6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet pozostałych elementów wyposażenia zapewniających prawidłową funkcjonalność przedmiotu zamówienia, jeśli wynika to z przyjętych przez niego rozwiązań projektowych w projekcie instalacji audiowizualnej. 14.4.7. Wykonanie, dostawa i montaż na podstawie szczegółowych projektów wykonawczych zatwierdzonych przez Zamawiającego elementów scenografii i aranżacji wnętrz, w tym: a) posadzek scenograficznych b) makiet c) grafik wielkoformatowych. 14.4.8. Wymagania dotyczące scenografii zostały opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Należy uwzględnić i dopasować się do wytycznych dotyczących dopuszczalnego obciążenia sal wystawowych Muzeum Historii Katowic, określonych szczegółowo w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Opinia techniczna na temat nośności istniejących stropów ceramicznych w budynku przy ulicy Ks. J. Szafranka 9 w Katowicach. 14.4.9. Przeprowadzenie testów zainstalowanych urządzeń, sprzętu i systemu sterowania 14.4.10. Druk materiałów promocyjnych przygotowanych przez Zamawiającego: a) folder A4, gr. 300- 5 000 szt. b) zaproszenie A4, gr. 300- 500 szt. c) plakat A1 - 490 szt. d) plakat A3- 100 szt. e) citylight A1 - 10 szt. 14.4.11. Opracowanie i dostarczenie instrukcji w języku polskim w zakresie bieżącej konserwacji urządzeń, sprzętu, oprogramowania i systemu sterowania. 14.5. Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni również serwis gwarancyjny dla wykonanego zamówienia przez okres trwania gwarancji. 14.6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Ks. J. Szafranka 9 w Katowicach w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Działu Historii Muzeum Historii Katowic P. Joanną Tofilską tel. 32 256 18 10 wew.122. 14.7. Zaproponowanie usługi o innych cechach niż określone w niniejszej SIWZ, będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3-4 ustawy Pzp oraz art. 87 ust.1 ustawy Pzp. 14.8. Przedmiot zamówienia posiada kody CPV: 92110000 Produkcja filmów kinowych i wideo oraz podobne usługi 32322000 Urządzenia multimedialne 32321200 Urządzenia audiowizualne 79930000 Specjalne usługi projektowe 79931000 Usługi dekoracji wnętrz 79932000 Usługi projektowania wnętrz 79933000 Usługi towarzyszące usługom projektowym 39150000 Różne meble i wyposażenia 31500000 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 32342410 Sprzęt dźwiękowy 92312000 Usługi artystyczne 71220000 Usługi projektowania architektonicznego 45432100 Kładzenie i wykładanie podłóg 45421146 Instalowanie sufitów podwieszanych 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79930000-2 Specjalne usługi projektowe, 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy 92312210-6 Usługi świadczone przez autorów, 92310000-7 Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu 39154000-6 Sprzęt wystawowy 32353000-2 Nagrania dźwiękowe 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 48780000-9 Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 32321300-2 Materiały audiowizualne 79822500-7 Usługi projektów graficznych 72212520-1 Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego 71314100-3 Usługi elektryczne 51110000-6 Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 32417000-9 Sieci multimedialne 14.9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 13 do SIWZ, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 21.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 21.2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 21.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: BNP Paribas Bank Polska S.A. 02 1600 1055 0002 3212 1387 0001 z adnotacją Wadium - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji wystawy stałej Z dziejów Katowic. 21.4. Wadium wnoszone w pieniądzu oznacza, że w terminie wniesienia wadium, na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze, tzn. powinien być uznany rachunek Zamawiającego na kwotę wadium. 21.5. Oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 21.6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 21.7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy - Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ww. ustawy. 21.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy - Pzp. 21.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość artystyczna i funkcjonalna w zaproponowanych rozwiązaniach koncepcyjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną