Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie modernizacji klimatyzacji serwerowni w budynku Śląskiego OW NFZ przy ul. Kossutha 13 w Katowicach wraz z usługą serwisowania klimatyzacji

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 032 7351636
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 032 7351636
    REGON: 01544738200030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie modernizacji klimatyzacji serwerowni w budynku Śląskiego OW NFZ przy ul. Kossutha 13 w Katowicach wraz z usługą serwisowania klimatyzacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji klimatyzacji serwerowni w budynku Śląskiego OW NFZ przy ul. Kossutha 13 w Katowicach (w tym dostawa i montaż dwóch sztuk klimatyzatorów precyzyjnych) wraz z usługą serwisowania klimatyzacji, zgodnie z zasadami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia oraz 2) Program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej Programem). UWAGA! Autorzy Programu nie są upoważnieni do udzielania jakichkolwiek informacji Wykonawcom.W przypadku konieczności wyjaśnienia treści SIWZ stosuje się zasady opisane w pkt VII SIWZ oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych. W przypadku ewentualnych różnic merytorycznych pomiędzy treścią Programu a treścią pozostałej części SIWZ, przesądzają zapisy SIWZ, która uszczegóławia i konkretyzuje założenia opisane w Programie. W treści oferty (patrz: formularz opis przedmiotu zamówienia) Wykonawca winien wskazać typ oraz producenta oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych. Oferowane urządzenia klimatyzacyjne winny posiadać parametry zgodne z opisanymi w Programie. Dostarczone i zainstalowane przez Wykonawcę urządzenia klimatyzacyjne winny mieć klasę energetyczną co najmniej na poziomie A. Urządzenia klimatyzacyjne oraz inne materiały użyte do wykonania zamówienia winny być fabrycznie nowe. Przy realizacji zamówienia, zarówno w zakresie prac projektowych, jak i wykonywanych robót, uczestniczyć winny osoby dysponujące odpowiednimi uprawnieniami wymaganymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień Wykonawca zobowiązany będzie okazać Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy. Wykonawca winien posiadać certyfikat producenta proponowanych urządzeń na montaż, uruchomienie i serwis. W przypadku zawarcia umowy, Wykoanwca okaże certyfikat niezwłocznie na żądanie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje serwisowanie klimatyzacji w okresie 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Serwisowanie polegać będzie na dokonywaniu niezbędnych przeglądów oraz konserwacji wszystkich zamontowanych w ramach niniejszego zamówienia urządzeń i instalacji, zgodnie z zakresem i z częstotliwością wymaganą w dokumentacjach techniczno-ruchowych urządzeń oraz w sposób zapewniający realizację uprawnień wynikających z tych dokumentacji, bez naruszenia uprawnień gwarancyjnych. W ramach serwisowania klimatyzacji Wykonawca winien zapewnić: 1) czas reakcji na zgłoszenie nieprawidłowości w działaniu klimatyzacji (czas przystąpienia): w ciągu 1 godziny licząc od chwili telefonicznego zgłoszenia; 2) czas usunięcia nieprawidłowości w działaniu klimatyzacji: do 6 godzin licząc od chwili przystąpienia. W przypadku braku technicznej możliwości usunięcia w ciągu 6 godzin licząc od chwili przystąpienia do usunięcia nieprawidłowości dotyczącej któregokolwiek z urządzeń, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i zamontowania w ciągu kolejnych 24 godzin, urządzenia zastępczego o wydajności nie mniejszej niż 80% wydajności urządzenia zastępowanego (naprawianego). Jednocześnie Wykonawca winien złożyć oświadczenie określające termin usunięcia nieprawidłowości naprawianego urządzenia i jego ponownego zamontowania. Termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni licząc od dnia dostarczenia i zamontowania urządzenia zastępczego. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy jako integralna część SIWZ przewiduje również i określa warunki dokonania ewentualnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy. Wykonawca winien udzielić 60-miesięcznej gwarancji na wykonaną klimatyzację, w tym na wszystkie zamontowane urządzenia i instalacje oraz udzielić 60-miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi za prace projektowe i wykonaną dokumentację projektową biegnie od dnia dostarczenia kompletnej dokumentacji Zamawiającemu, co winien potwierdzić protokół odbioru częściowego, i kończy się wraz z upływem okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonej na klimatyzację i wykonane roboty budowlane. Termin wykonania zamówienia: a) dokumentacja projektowa winna zostać opracowana i dostarczona Zamawiającemu w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy; dostarczenie dokumentacji zostanie potwierdzone protokołem odbioru częściowego; b) roboty budowlane winny zostać wykonane po dostarczeniu dokumentacji projektowej, w okresie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający planuje/zakłada rozpoczęcie robót w dniu 09.01.2010 r., zakończenie w dniu 17.01.2010 r., przy czym odbiór końcowy robót planowany jest najpóźniej w dniu 21.01.2010 r. Wykonawca przygotowując ofertę winien uwzględnić okoliczność, iż niektóre roboty będą mogły być wykonywane tylko w soboty i niedziele. UWAGA! Jeżeli umowa zostanie zawarta przez Strony w terminie uniemożliwiającym zakończenie robót do dnia 21.01.2010 r., Zamawiający i Wykonawca dokonają rozliczenia wykonanych prac według stopnia ich zaawansowania na dzień 21.01.2010 r. Podstawę rozliczeń wskazuje wzór umowy. (Faktura/y za prace wykonane do dnia 21.01.2010 r. powinny zostać wystawione najpóźniej w dniu 22.01.2010 r.) Prace pozostałe do zakończenia robót będą kontynuowane po otrzymaniu przez Zamawiającego gwarancji zabezpieczenia na ten cel przez NFZ środków finansowych na rok 2010. Wznowienie prac nastąpi w drodze aneksu do umowy, w którym Zamawiający określi termin zakończenia robót. O konkretnym dniu zawarcia aneksu Zamawiający poinformuje Wykonawcę za pośrednictwem faksu. Zamawiający zastrzega, iż środki finansowe mogą zostać zabezpieczone dopiero w II połowie 2010 r. c) serwisowanie klimatyzacji - usługa świadczona w okresie 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Miejsce wykonania zamówienia: serwerownia w budynku przy ul. Kossutha 13 w Katowicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp oraz przedstawi dokument, o którym mowa poniżej w ppkt A (lub odpowiednio ppkt C). 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp, a w przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (patrz: poniżej ppkt B). 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione poniżej. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: A). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B). W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które zostaną udostępnione przez inne podmioty, Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy Wykonawcy). C). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być odpowiednio: podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, przy czym, dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w SIWZ dla pełnomocnictw. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 pzp. Do oferty składanej przez ww. Wykonawców, dokument wymieniony powyżej w ppkt A (lub odpowiednio ppkt C) należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie. Warunki z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 pzp Wykonawcy mogą spełnić wspólnie, przy czym wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wspólnie składają oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp (oświadczenie w treści formularza oferty). Uwaga! Zgodnie z § 4 ust. 3 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach