Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego układu odpylania w linii spiekania w hali XIV z zastosowaniem neutralizacji gazowych substancji szkodliwych pochodzących z gazów odlotowych

Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032/2345216
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica
    ul. Karola Miarki 12 12
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032/2345216
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imz.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego układu odpylania w linii spiekania w hali XIV z zastosowaniem neutralizacji gazowych substancji szkodliwych pochodzących z gazów odlotowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: -wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej, niezbędnej do uzyskania odpowiednich pozwoleń, -wykonanie modernizacji układu odpylania w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713340008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 w zakresie warunku wskazanego w punkcie IV 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie robót budowlanych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.3. 2.2 w zakresie warunku wskazanego w punkcie IV.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.4, 2.3 w zakresie warunków wskazanych w punktach IV.1.1 i IV.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie V.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: -zrealizowali w okresie minionych 3 lat, co najmniej 1 podobną usługę. -udzielą informacji o ewentualnych podwykonawcach przewidzianych do wykonania zamówienia z określeniem rodzaju, zakresu i wartości powierzonych robót -zamieszczą opis proponowanych materiałów i zastosowanej technologii, -udzielą gwarancji na okres co najmniej 24 m-ce od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu dostawy -dokonali wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, a także zdobyli, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy należy złożyć: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Dla potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć dokumenty przedstawione poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -wykaz wykonanych usług (co najmniej jednej) w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 300 000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; -dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych; -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. 3. Dla potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć -informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do wysokości, co najmniej ceny ofertowej przedmiotu zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość rozwiązania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną