Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu , Systemu Kontroli Dostępu oraz Telewizyjnego Systemu Nadzoru w obiekcie w m. Wejherowo (leśny) oraz modernizacja systemu Kontroli Dostępu w obiekcie przy ul. Sobieskiego 277 w Wejherowie.

Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego 277
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6765555 , fax. 0-58 6765787
  • Data zamieszczenia: 2011-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej
    ul. Jana III Sobieskiego 277 277
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6765555, fax. 0-58 6765787
    REGON: 22048345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl www.cwtid.mw.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu , Systemu Kontroli Dostępu oraz Telewizyjnego Systemu Nadzoru w obiekcie w m. Wejherowo (leśny) oraz modernizacja systemu Kontroli Dostępu w obiekcie przy ul. Sobieskiego 277 w Wejherowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (zwany dalej SSWiN), Systemu Kontroli Dostępu (zwany dalej KD) oraz Telewizyjnego Systemu Nadzoru (zwany dalej CCTV) w obiekcie w m. Wejherowo (leśny) oraz modernizacja systemu Kontroli Dostępu (zwany dalej KD) w obiekcie przy ul. Sobieskiego 277 w Wejherowie. Wymagania techniczne - minimalne warunki graniczne dla sprzętu wykorzystywanego przy realizacji zadania zawiera załącznik nr 4, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia sprzętu, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące odległości, tras kablowych i rozmieszczenia poszczególnych budynków oraz pomieszczeń niezbędne do wykonania projektu oraz oferty podane zostaną podczas zebrania wykonawców na terenie obiektu. Proponowane urządzenia oraz rozwiązania techniczne, a także wykonywane prace muszą spełniać wymagania stawiane przez PN-93-8390 i Normę Obronną NO 04-A004. Prace wykonywać musi wykwalifikowany personel techniczny posiadający Licencję Pracownika Zabezpieczeń Technicznych i Poświadczenie Bezpieczeństwa Osobowego (zwane dalej PBO) w sposób profesjonalny i niebudzący zastrzeżeń. UWAGA: systemy muszą umożliwiać pełną integrację sprzętową i programową z systemami już pracującymi w obiektach CWTiD MW. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z Wykonawcami, które odbędzie się w: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 277, dnia 07.09.2011 r. o godzinie 09:30, w trakcie którego będzie możliwość zapoznania z obiektami,zainstalowanymi systemami oraz Zamawiający odpowie na pytania dotyczące SIWZ. Dokumentacja techniczna będzie dostępna dla wykonawców w godzinach 09:00 do 13:00 każdego dnia, do dnia składania ofert. W zebraniu mogą brać udział uprawnieni przedstawiciele Wykonawcy, posiadający, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, upoważnienie do reprezentowania firmy. Fakt wzięcia udział w zebraniu Wykonawców należy zgłosić faksem 58 676 55 12 lub 58 676 57 87 do dnia 06.09.2011r. do godziny 14.00 z podaniem nazwy firmy, imię i nazwiska osoby uczestniczącej wraz z nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, klauzuli tajności i datą ważności oraz serią i nr dowodu osobistego. Przedstawiciele Wykonawcy powinni przed rozpoczęciem zebrania przedstawić wyznaczonemu przedstawicielowi Pionu Ochrony CWTiD MW imienne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w przedmiotowym postępowaniu, bądź odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z którego wynika że jest upoważniony do reprezentowania firmy. Zgłoszone na zebraniu pytania oraz wyjaśnienia i odpowiedzi na nie Zamawiającego, bez wskazywania źródeł zapytań Zamawiający przekaże zostaną niezwłocznie Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, a jeżeli SIWZ jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza je także na tej stronie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 12.000,00 zł. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, nr konta bankowego 84 1010 1140 0182 0713 9120 0000. Brak wadium na w/w koncie do dnia i godziny składania ofert spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1÷4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl www.cwtid.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach