Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie linii kablowej podziemnej w porcie Łeba

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 00014502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie linii kablowej podziemnej w porcie Łeba
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie linii kablowej podziemnej o długości 120 mb mającej zasilić nabrzeża w porcie Łeba, przez działki o nawierzchni betonowej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Zaprojektowanie linii kablowej podziemnej zgodnie z warunkami wydanymi przez Zakład Energetyczny od ZK3 zintegrowanego z szafką pomiarową przy trafostacji T799, znajdującego się na działce 16001/1 o długości 120 mb przez działki o nr 1601/5 i 1601/3 do mufy rozgałęźnej znajdującej się na działce 365/79 przy nabrzeżu Spółdzielczym w porcie Łeba i uzyskanie stosownych pozwoleń zgodnie z wymaganiami Zakładu Energetycznego (w skrócie ZE) i Zakładu Uzgodnień Dokumentacji (w skrócie ZUD) na mapie do celów projektowych. Projekt budowlany wykonawczy składał się będzie z następujących załączników: - przedmiaru robót według technologicznej kolejności ich wykonania - 3 egz. - kosztorysu inwestorskiego - 3 egz. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egz. Projekt należy wykonać (oprócz wersji papierowej jak wyżej) w wersji elektronicznej na nośniku CD w 5 egzemplarzach. 2.2. Wytyczenie przez uprawnionego geodetę trasy przyłącza. 2.3. Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie linii kablowej o długości 120 mb według dokumentacji projektowej i kosztorysowej po uprzednim uzgodnieniu z ZE i ZUD oraz skutecznym zgłoszeniu robót do organu administracji budowlanej. 2.4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2.5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej istniejących linii podziemnych na nabrzeżach w porcie Łeba o długości 450 m w/g wymagań ZUD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: 1.2.1. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie instalacji elektrycznych, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie instalacji elektrycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w punkcie 1.2. zgodnie przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone, analogicznie jak w punkcie 3. Wymagane dokumenty wskazane w punkcie 1.2. powinny być złożone przez każdego z Wykonawców odrębnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach