Miasto i Gmina Lubowidz ogłasza przetarg
- Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6582078, , fax. 23 6582078 w. 20
- Data zamieszczenia: 2020-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Lubowidz
ul. Zielona 10
09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
tel. 23 6582078, , fax. 23 6582078 w. 20
REGON: 13037825500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglubowidz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji źródeł ciepła w ramach realizacji projektu pn.: „Odnawialne źródła energii w Gminie Lubowidz”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM 2014-2020), Działanie 4.1 Odnawialne źródła energii (OZE), Oś. Priorytetowa IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane prowadzone w systemie „zaprojektuj i wybuduj” polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu instalacji źródeł ciepła na drewnianą biomasę na terenie Miasta i Gminy Lubowidz. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: a) Wykonaniu niezbędnej dokumentacji projektowej dot. robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji odnawialnych źródeł energii, STWiOR, b) Uzyskaniu wszelkich wymaganych przepisami Prawa budowlanego uzgodnień/zatwierdzeń /zezwoleń/decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego, c) Opracowaniu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektów budowlanych i warunki prowadzenia robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia– Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późń. zm.), d) Wykonaniu robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, e) Pełnieniu nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, f) Wykonaniu prób wytrzymałościowych, ciśnieniowych i wydajnościowych wykonanych instalacji, g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 21 sierpnia 2020 roku, do godz. 09:00 wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w: a) Pieniądzu płatne na rachunek bankowy: 19 8215 1032 2004 0036 8116 0008, Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot, w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku, jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa – renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Żaboklik
Dodano: 2024-05-21 - Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze nr 527 w Grubalach
Dodano: 2024-05-21 - „Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41”
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku szkoły podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa dróg w Suchej, gmina Białobrzegi
Dodano: 2024-05-21 - Remont części prysznicowych w pomieszczeniach w Hali ORLEN ARENA w Płocku
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
Dodano: 2024-05-20 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
Dodano: 2024-05-20 - Przebudowa dr. gminnej nr 120428W relacji Gogole Wielkie - Morawka - Nasierowo-Dziurawieniec
Dodano: 2024-05-20 - Przebudowa boiska sportowego Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach realizowane w ramach zadania inwestycyjnego 2022/12 pn.: Modernizacja obiektów sportowych typu „Orlik”.
Dodano: 2024-05-20