Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
- Data zamieszczenia: 2014-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Aleksandrowska 159 159
91-229 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
REGON: 00029718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego w Pawilonach Spec. Psych. ZOZ w Łodzi . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach zadania Modernizacja obiektów związana z zabezpieczeniem ochrony przeciwpożarowej w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi. .1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych w Pawilonach nr 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 w siedzibie Zamawiającego oraz wyposażenie Pawilonów nr 1, 3, 4, 5, 6, 8 i 9 w przeciwpożarowy wyłącznik prądu usytuowany w pobliżu głównego wejścia do w.w Pawilonów - to jest kompleksowe wykonanie wszystkich prac projektowych i robót budowlanych wraz z dostarczeniem i montażem wszystkich materiałów/urządzeń oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień w zakresie dokumentacji projektowej, jakie okażą się niezbędne dla osiągnięcia celu umowy wraz z ewentualnym uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania pozwolenia na budowę w ramach niniejszej inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : a. Program funkcjonalno- użytkowy - Załącznik nr 1 do SIWZ b. Projekt umowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Przedmiotem zamówienia objęte są wszystkie prace opisane w Projekcie umowy ,PFU , jak również wszelkie roboty przygotowawcze, wszelkiego rodzaju uzgodnienia umożliwiające realizację i odbiór robót, wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysów inwestorskich, badania i rozruch urządzeń, opracowanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji, koszty poboru energii i wody w trakcie prowadzenia robót budowlanych, prace konserwacyjne w okresie gwarancji oraz inne niezbędne do realizacji zamówienia. 4. Zamawiający informuje, iż prace objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czynnych, funkcjonujących oddziałach Spec. Psych. ZOZ . Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac w sposób najmniej uciążliwy dla funkcjonowania oddziałów i zapewniający bezpieczeństwo pacjentów i personelu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga sie wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł, słownie: pięc tysięcy złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Szczerców tj.: Grudna dz. nr 252, Firlej-Zbyszek droga nr G2
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania zestawu hydroforowego w budynku A Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104
Dodano: 2016-05-17 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szczerców
Dodano: 2016-02-12 - ZP/103/2015 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-24 - Wykonanie instalacji elektrycznej w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-11-05 - Remont instalacji elektrycznej na potrzeby bloku operacyjnego i oddziału intensywnej terapii budynku szpitala - etap 1
Dodano: 2015-10-20 - Przetarg nieograniczony na wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2015-10-14 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w Koźlu
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez AZK Łódź - Śródmieście w podziale na 3 części
Dodano: 2015-09-24 - Wykonanie robót budowlanych w podziale na zadania: Zadanie nr 1: Zakup i montaż instalacji niskoprądowych na parterze budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu przy ul. Piłsudskiego 4, zawierających instalacje: SWiN (sygnalizacji włamań i napadu), LAN (sieć komputerowa / telefoniczna); SAP ( sygnalizacja alarmu pożaru). Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Sieradzu na parterze budynku, którego celem jest adaptacja wnętrz dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sieradzu - II etap
Dodano: 2015-09-07