Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego w Pawilonach Spec. Psych. ZOZ w Łodzi .

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2014-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego w Pawilonach Spec. Psych. ZOZ w Łodzi .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach zadania Modernizacja obiektów związana z zabezpieczeniem ochrony przeciwpożarowej w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi. .1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych w Pawilonach nr 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 w siedzibie Zamawiającego oraz wyposażenie Pawilonów nr 1, 3, 4, 5, 6, 8 i 9 w przeciwpożarowy wyłącznik prądu usytuowany w pobliżu głównego wejścia do w.w Pawilonów - to jest kompleksowe wykonanie wszystkich prac projektowych i robót budowlanych wraz z dostarczeniem i montażem wszystkich materiałów/urządzeń oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień w zakresie dokumentacji projektowej, jakie okażą się niezbędne dla osiągnięcia celu umowy wraz z ewentualnym uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania pozwolenia na budowę w ramach niniejszej inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : a. Program funkcjonalno- użytkowy - Załącznik nr 1 do SIWZ b. Projekt umowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Przedmiotem zamówienia objęte są wszystkie prace opisane w Projekcie umowy ,PFU , jak również wszelkie roboty przygotowawcze, wszelkiego rodzaju uzgodnienia umożliwiające realizację i odbiór robót, wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysów inwestorskich, badania i rozruch urządzeń, opracowanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji, koszty poboru energii i wody w trakcie prowadzenia robót budowlanych, prace konserwacyjne w okresie gwarancji oraz inne niezbędne do realizacji zamówienia. 4. Zamawiający informuje, iż prace objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czynnych, funkcjonujących oddziałach Spec. Psych. ZOZ . Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac w sposób najmniej uciążliwy dla funkcjonowania oddziałów i zapewniający bezpieczeństwo pacjentów i personelu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga sie wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł, słownie: pięc tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach