Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni nr 136 i 137B oraz w pomieszczeniu obsługi informatycznej nr 137A

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni nr 136 i 137B oraz w pomieszczeniu obsługi informatycznej nr 137A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni nr 136 i 137B oraz w pomieszczeniu obsługi informatycznej nr 137A w budynku C2 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (w oparciu o załączony Program Funkcjonalno - Użytkowy).
    2. Zakres zamówienia obejmuje:
    - przygotowanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania;
    - przygotowanie ekspertyzy nośności stropodachu w celu określenia lokalizacji elementów zewnętrznych klimatyzacji;
    - prowadzenie nadzoru autorskiego w okresie realizacji w/w zadania;
    - przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów oraz dokonanie niezbędnych zgłoszeń lub uzyskanie stosownych pozwoleń zgodnie z wymogami prawa w tym zakresie w imieniu Zamawiającego;
    - wykonanie robót budowlanych związanych z instalacją urządzeń klimatyzacji i montażem instalacji klimatyzacji;
    - wykonanie instalacji klimatyzacji;
    - demontaż istniejącej instalacji klimatyzacji obsługującej pomieszczenie serwerowni nr 136 (dwie jednostki typu split), po wykonaniu docelowej instalacji klimatyzacji, zapewniając ciągłość obsługi klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni; - sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
    - serwis gwarancyjno - konserwacyjny.
    3. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane prace, użyte materiały i dostarczone oraz zamontowane urządzenia na okres 48 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
    4. Wykonawca zapewni gwarancję dla wszystkich zamontowanych urządzeń i instalacji na okres 48 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w ramach umowy zapewni serwis gwarancyjno-konserwacyjny dla zastosowanych urządzeń oraz ich podzespołów stanowiących części składowe instalacji klimatyzacji. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty koszty w/w serwisu.
    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy, oraz w załącznikach nr 1 i nr 2 do Programu Funkcjonalno -Użytkowego.
    6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ i w Programie Funkcjonalno -Użytkowym.
    7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych robót.
    8. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
    9. Na etapie przekazywania sporządzonej dokumentacji projektowej zamawiającemu, wykonawca zobowiązany będzie sporządzić przedmiar oraz kosztorys dla planowanych robót. Ze względu na charakter przewidzianego wynagrodzenia - wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys będzie miał jedynie charakter pomocniczy. Rozliczenia będą odbywały się na podstawie ceny ryczałtowej podanej w ofercie, za wyjątkiem okoliczności, o której mowa w § 20 ust 4 Wzoru umowy - dodatek nr 3 do SIWZ, tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia części zadań z przedmiotu zamówienia w przypadku stwierdzenia braku konieczności realizacji robót w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Wynagrodzenie będzie pomniejszone o wartość wyłączonych prac zgodnie z cenami jednostkowymi wynikającymi z kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń. Nie zostaną również zmienione z tego tytułu zobowiązania wobec zamawiającego.
    10. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
    11. Cenę oferty wykonawca podaje w Formularzu ofertowym, stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia.
    12. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
    13. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
    14. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy.
    15. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
    18. Zamawiający nie przewiduje:
    - zawarcia umowy ramowej,
    - aukcji elektronicznej,
    - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 3600,00złotych (słownie złotych: trzy tysiące sześćset 00/100)
    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    a) pieniądzu;
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego).
    5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych:
    a) Nazwa banku i nr konta zamawiającego: Getin Noble Bank, 45 1560 0013 2536 2450 5776 0005
    b) Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
    c) Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni oraz w pomieszczeniu obsługi informatycznej
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (pkt 13 rozdziału VIII SIWZ). Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 147, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a rozdziału VIII SIWZ).
    9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
    12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach:
    a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
    - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach