Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych położonych w Poznaniu, wraz z innymi robotami budowlanymi, w podziale na 5 części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych położonych w Poznaniu, wraz z innymi robotami budowlanymi, w podziale na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 5 części: 1) ul. Marszałkowska 42, 2) ul. Stary Rynek 9/10, 3) ul. Głogowska 183-185, 4) ul. Wojskowa 8, 5) ul. Palacza 74 - wraz z innymi robotami budowlanymi, w zakresie robót polegających na: 1. opracowaniu na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego dalej PF-U, kompletnej dokumentacji projektowej tj. wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego, oraz kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, STWiOR, BIOZ, zwanej dalej „Dokumentacją”, Uwaga – Wykonawca winien wykonać dodatkową opinię kominiarską przed rozpoczęciem prac projektowych z uwzględnieniem w Dokumentacji uwag zawartych w opinii, 2. uzyskaniu wszelkich decyzji, uzgodnień, pozwoleń, postanowień, opinii, ekspertyz oraz innych aktów lub dokumentów, niezbędnych do wykonania Dokumentacji i wykonania robót, stanowiących przedmiot Umowy, zwanych dalej ,,Pozwoleniami”, 3. pełnieniu nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej Dokumentacji, zwanym dalej ,,Nadzorem autorskim”, 4. realizacji robót budowlanych na podstawie wykonanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji, w szczególności: a) montaż instalacji gazowej według obowiązujących przepisów, b) podłączenie pionów i poziomów instalacji c.o. i c.w.u. do nowego źródła ciepła, c) odcięcie i demontaż istniejącej, nieczynnej instalacji gazowej, d) demontaż pieców jednofunkcyjnych, e) prace budowlane – naprawy ścian i malowanie pomieszczenia po przebiciach ścian i demontażach instalacji, f) zabudowa pionów instalacji na klatce schodowej wraz z wykonaniem rewizji do odczytu liczników, g) uporządkowanie podłączeń kominowych, przełączenia wentylacji w lokalach, udrożnienie przewodów kominowych, w razie konieczności dobudowa przewodów kominowych, h) przeprowadzenie wymaganych prób i sprawdzeń, i) uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej, oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej i dokonaniem stosownych zgłoszeń umożliwiających rozpoczęcie użytkowania budynków objętych przedmiotem Umowy, a nadto dla budynku przy ul. Marszałkowskiej 42 w Poznaniu wykonanie kotłowni gazowej po zaadaptowaniu istniejącego pomieszczenia piwnicznego, do obowiązujących przepisów np.: roboty ogólnobudowlane, wymiana stolarki okiennej, drzwiowej, instalacji elektrycznej, doprowadzenie instalacji wodnej, podłączenie do instalacji kanalizacyjnej i wentylacyjnej. Uwaga – Wykonawca winien wykonać dodatkową opinię kominiarską przed rozpoczęciem robót projektowych z uwzględnieniem w projekcie uwag zawartych w opinii. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, zwany dalej PF-U dostępny w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego www.zkzl.poznan.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie: - dla części I – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100), - dla części II – 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100), - dla części III – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100), - dla części IV – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100), - dla części V – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza także formę elektroniczną w zakresie gwarancji wadialnej, z zastrzeżeniem, iż winna być ona podpisana przez Gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.8, 12.9 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.8, 12.9 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 12.8 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach