Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 136,88 kWp w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 000313348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 136,88 kWp w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 136,88 kWp na budynku A (Pawilon Diagnostyczno-Zabiegowy) oraz budynku B (Pawilon Łóżkowy) Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, zlokalizowanych przy ul. Bielskiej 4 w Cieszynie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej „PFU”) - stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto Wykonawca, w projektowanej dokumentacji techniczno-budowlanej jest zobowiązany przewidzieć niezależne konstrukcje wsporcze. Konstrukcje wsporcze dla instalacji (solarów) należy tak zaprojektować aby zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji i użytkowania Pawilonów. Elewacje na których ma zostać zamontowana instalacja są ocieplone wełną mineralną. Na etapie projektowania należy dokonać odpowiednich odkrywek, stwierdzających czy materiał, z którego wykonane są ściany elewacyjne przeniosą pożądane obciążenie i jak gruba występuje w danym miejscu izolacja termiczna, która może wpływać na kotwienie konstrukcji wsporczych. Należy również przewidzieć niezależną konstrukcję wsporczą w przypadku montażu instalacji (solarów) na dachu budynku A - Pawilonu Diagnostyczno-Zabiegowego, która nie powinna utrudniać prac związanych z okresową konserwacją pokrycia papowego. 3.Zakres zamówienia obejmuje wszelkie czynności mające na celu wykonanie oraz dopuszczenie do użytkowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym z zapisami PFU. 4.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby czynności polegające na wykonywaniu: robót budowlanych, instalacji elektrycznych i montażowych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dotyczy), na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2016, poz. 1666 tj. ze zm.). W terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz zatrudnionych na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących wyżej wymienione czynności. Ponadto na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania, do wglądu, kopii zawartych umów o pracę, jak i dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę tych osób. Informacje wrażliwe wynikające z w/w dokumentów, podlegające ochronie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) winny być anonimowe. Sankcją z tytułu niespełnienia powyższego wymagania będzie odsunięcie osoby od realizacji zamówienia oraz wymierzenie kary umownej zgodnej z zapisami projektu umowy. 5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - PFU zostały wskazane nazwy handlowe materiałów i ich producentów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła, a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych parametrów lub lepszych (nie gorszych). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego. Użyte w PFU nazwy handlowe urządzeń/producentów wraz z ich parametrami równoważności zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ – Tabeli równoważności. 6.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca i obiektów wykonywania robót objętych niniejszym zamówieniem, potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Informacja o planowanej wizji lokalnej przez potencjalnego Wykonawcę zadania powinna być podana Zamawiającemu z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni roboczych. 7.Cena oferty musi obejmować: a) wszystkie nakłady związane ze sporządzeniem dokumentacji projektowej na podstawie przedstawionego PFU oraz wykonaniem robót, wynikających z sporządzonej dokumentacji projektowej, b) wszystkie nakłady nie ujęte lub pominięte przez Zamawiającego, a bez których zadania nie można wykonać. 8. Za realizację zamówienia Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 9. Termin płatności - 60 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej zapłaty niż 60 dni w przypadku, gdy będzie to uzasadnione płatnościami otrzymywanymi na finansowanie zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał wszystkich płatności przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze. Płatności będą realizowane na podstawie faktur częściowych w ilościach i terminach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 10. Podstawą do wystawienia faktury będzie: podpisany obustronnie protokół odbioru opracowania projektowego / częściowe protokoły odbioru robót / protokół końcowy odbioru robót. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w kwocie: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert, w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 tekst jednolity). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 1705/17. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej – Wadium – ZP 1705/17 - w Pokoju nr 9 w Budynku H – Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium wraz z odsetkami na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), oraz w przypadku gdy wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane co najmniej jednego z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjanta) i ponadto do oferty powinna zostać załączona umowa regulująca współpracę tych podmiotów, wskazująca podmiot wyznaczony do reprezentowania ich wobec Zamawiającego w zakresie wniesienia wadium. 3. Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego jej wykonania w wysokości 5 % wartości brutto całości zamówienia. Zabezpieczenie może być wniesione wg wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 tekst jednolity). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233, z dopiskiem „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – ZP 1705/17. Zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia w terminie nie późniejszym niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia 4. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji pkt IX.2. ma odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta w zakresie 30% kwoty zabezpieczenia musi być ważna przez okres rękojmi za wady i gwarancji, tak, aby Zamawiający miał możliwość skorzystania z rękojmi za wady lub gwarancji w razie konieczności. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający na wniosek Wykonawcy dokona zaliczenia kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 8. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej Zamawiający zwróci zabezpieczenie wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt IX.3. SIWZ. Zmiana dokonywana jest z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. 10. Zwrot zabezpieczenia zostanie dokonany na następujących warunkach: 70% zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwolnione w terminie do 30 dni od dnia zrealizowania zamówienia, a pozostałe 30 % w terminie do 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady i gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. Ponadto w przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) kopię umowy regulującej współpracę tych podmiotów, wskazującą podmiot wyznaczony do reprezentowania ich wobec Zamawiającego, w zakresie wniesienia wadium. 3.Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 4.Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3. 5.Pisemne zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź podmiot trzeci na zdolnościach którego polega Wykonawca). W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, Wykonawcy dokument składają łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach