Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie graficznych planów ewakuacji w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wum.ezamawiajacy.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie graficznych planów ewakuacji w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zaprojektowanie i wykonanie planów ewakuacji budynków, zwanych dalej także planszami, a także ich montaż w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 Wykaz planów ewakuacyjnych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, na warunkach określonych w umowie – Załącznik nr 6. 2. Wykonawca wykona usługę polegającą na: a) opracowaniu projektu graficznego dla planów ewakuacji poszczególnych budynków, przy czym projekt ten zostanie uzgodniony z Zamawiającym, a podstawą jego odbioru będą opracowane i uzgodnione z Zamawiającym plany ewakuacji wykonane dla dwóch budynków, o których mowa w Załączniku nr 1 do umowy; b) opracowaniu planów ewakuacji dla określonych budynków, na podstawie rzutów kondygnacji poszczególnych budynków przekazanych Wykonawcy w wersji edytowalnej, w programie graficznym AutoCad, z zastrzeżeniem, że rzuty te zostaną zweryfikowane przez Wykonawcę w oparciu o wizje lokalną przeprowadzoną w tych obiektach. Dla dwóch budynków Zamawiający przedstawi plany nieedytowalne, które Wykonawca wykona zgodnie z przedmiotem zamówienia; c) dla każdego planu ewakuacji z osobna, uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na przystąpienie do druku plansz, w dwóch egzemplarzach, w łącznej liczbie określonej w Załączniku nr 1 do umowy; d) wydrukowaniu drukiem cyfrowym plansz w formacie uzgodnionym przez Strony (zbliżonym do A3), na płycie PCV HIPS, białej, o grubości 0,5 mm, dedykowanej do produkcji znaków bezpieczeństwa; e) montażu plansz w poszczególnych budynkach przy użyciu taśmy obustronnie klejącej oraz przekazanie Zamawiającemu drugiego kompletu plansz, a także wersji elektronicznej (edytowalnej), w programie AutoCad. elektronicznej (edytowalnej), w programie AutoCad. 3. Zważywszy na utrudnienia związane ze stanem epidemii COVID-19, Zamawiający zaleca skorzystanie z elektronicznej formy komunikacji z Zamawiającym, o której mowa w ust. 5 Rozdziału II niniejszej SIWZ, jak również informuje o możliwości zawarcia przyszłej umowy przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponujący takim podpisem i będzie zmuszony do wyboru tradycyjnej formy komunikacji z Zamawiającym, a jego oferta okaże się najkorzystniejsza, wówczas umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem przez pełnomocnika Zamawiającego, Zamawiający prześle Wykonawcy pocztą e-mail, a Wykonawca ją wydrukuje, podpisze w czterech (4) egzemplarzach i trzy (3) z nich przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres wskazany w niniejszej SIWZ do korespondencji, przesyłając jednocześnie skan podpisanej umowy, na adres e-mail: aez@wum.edu.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79822500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty,o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, a w przypadku komunikacji elektronicznej – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach