Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie, dostosowania 9 pomieszczeń piwnicznych w zasobie komunalnym pod węzeł miejskiej sieci ciepłowniczej

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie, dostosowania 9 pomieszczeń piwnicznych w zasobie komunalnym pod węzeł miejskiej sieci ciepłowniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie, dostosowania 9 pomieszczeń piwnicznych w zasobie komunalnym w Poznaniu pod węzeł miejskiej sieci ciepłowniczej w następujących lokalizacjach: ul. Grochowska 48, ul. Grochowska 49, ul. Grochowska 50, Galla Anonima 2d, Galla Anonima 3-5, Ślusarska 11, Bukowa 1, Wodna 3/4, Wodna 23, w szczególności: 1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego dalej PF-U, kompletnej dokumentacji wykonawczej tj. projekt wykonawczy, STWiOR na przystosowanie pomieszczeń na potrzeby miejskiej sieci ciepłowniczej w tym wykonanie niezbędnych instalacji wraz z innymi robotami budowlano – remontowymi, zwanej dalej „Dokumentacją”, 2) uzyskanie na podstawie wykonanej Dokumentacji, wszelkich decyzji, uzgodnień, pozwoleń, postanowień, opinii, ekspertyz oraz innych aktów lub dokumentów, niezbędnych do wykonania robót, stanowiących przedmiot Umowy, zwanych dalej ,,Pozwoleniami”, 3) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej Dokumentacji, zwanym dalej ,,Nadzorem autorskim” 4) realizacja robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie wykonanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji, 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją, dokumentacją fotograficzną oraz dokonaniem stosownych zgłoszeń umożliwiających rozpoczęcie użytkowania budynku. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy dostępny w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego www.zkzl.poznan.pl (załącznik nr 9 do SIWZ) Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem wymaganych prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń, itp. oraz wykonanie na jego podstawie robót budowlano – montażowych polegających na dostosowaniu 9 pomieszczeń piwnicznych w zasobie komunalnym pod węzeł miejskiej sieci ciepłowniczej. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje wszystkie niezbędne uzgodnienia, uzyskanie mapy do celów projektowych, wykonanie projektu wraz z wykonaniem stosownych zgłoszeń, umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych. Wykonanie robót budowlanych według uprzednio wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji, uwzględniającej wszystkie uzgodnienia oraz zgłoszenia niezbędne do realizacji prac. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia wycenić należy zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym. Zaleca się także dokonać wizję lokalną celem zapoznania się z obiektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięciu tysięcy zł 00/100). W tytule przelewu należy powołać się na numer sprawy. 14.1. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 Prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które zostanie zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu. 14.2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - np. gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem ofertowym należy przedłożyć również: 1. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 2. Oryginał dowodu wniesienia wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 3 do SIWZ. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 12, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352). W przypadku gdy Zamawiający posiada przedmiotowe dokumenty, Wykonawca winien wskazać, które to dokumenty i gdzie się one znajdują oraz winien potwierdzić ich aktualność. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 12.8 - 12.10. przedkłada: 1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.8-12.10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.8, 12.9 12.10, 12.11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach