Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie aplikacji na mobilny system operacyjny Android 4.4 i wyższymi i iOS 9 i wyższymi i umieszczenie aplikacji w sklepach google play i app store w ramach projektu pod nazwą „BONUS Retail Platform” dla spółki MOBO spółka z o.o., jako usług specjalistycznych w ramach projektu pod nazwą „Platforma startowa – TechnoparkBiznesHub

Kielecki Park Technologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 25663 Kielce, ul. Olszewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 278 72 00 , fax. 41 278 72 01
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kielecki Park Technologiczny
    ul. Olszewskiego 6
    25663 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 278 72 00, fax. 41 278 72 01
    REGON: 26022184000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie aplikacji na mobilny system operacyjny Android 4.4 i wyższymi i iOS 9 i wyższymi i umieszczenie aplikacji w sklepach google play i app store w ramach projektu pod nazwą „BONUS Retail Platform” dla spółki MOBO spółka z o.o., jako usług specjalistycznych w ramach projektu pod nazwą „Platforma startowa – TechnoparkBiznesHub
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie i wykonanie aplikacji na mobilny system operacyjny Android 4.4 i wyższymi i iOS 9 i wyższymi i umieszczenie aplikacji w sklepach google play i app store w ramach projektu pod nazwą „BONUS Retail Platform” dla spółki MOBO spółka z o.o., jako usług specjalistycznych w ramach projektu pod nazwą „Platforma startowa – TechnoparkBiznesHub, zwanej dalej „Spółką”. Spółka MOBO sp. z o.o. tworzy aplikację mobilną, która wprowadza grywalizację do tradycyjnych centrów handlowych. Platforma, która przekształca sklepy i centra handlowe w wielokanałowe przestrzenie zakupowe, wykorzystujące mechanizmy do tej pory używane i znane tylko sklepom internetowym. Klienci wyposażeni w aplikację Bonus otrzymują dostęp do cennych informacji od sklepów i marek poprzez przyjemne i interaktywne scenariusze grywalizacji, które proaktywnie (centrum handlowe ma nad tym pełną kontrolę) wpływają na zwiększenie ich czasu pobytu w centrum handlowym/sklepie, satysfakcji i częstotliwości odwiedzin. Otrzymują powiadomienia i informacje na temat zniżek, ofert specjalnych oraz natychmiastowych korzyści (jak cashback, czy zniżki do wykorzystania na miejscu - a nawet w ograniczonym czasie, np. od godziny od jej otrzymania). Dzięki temu, że klienci poruszają się po centrum handlowym, czy sklepie z aplikacją (w poszukiwaniu zniżek, kuponów, bonusów - bądź nie) - są identyfikowani przez system nadajników BLE (beacon), określana jest ich pozycja i czas spędzony w danych obszarach sklepów i centrów handlowych. Po dokonaniu zakupu, użytkownik rejestruje go samodzielnie i automatycznie w aplikacji poprzez proste zeskanowanie kodu kreskowego z paragonu. Dzięki temu otrzymuje więcej punktów na swoje konto. Klienci są zadowoleni, gdyż mogą zbierać punkty w różnych sklepach i różnych galeriach, do czego wykorzystują tylko jedną aplikację. Ponadto punkty jest stosunkowo łatwo zdobyć (poprzez choćby przychodzenie do centrów handlowych i sklepów oraz wykonywanie zakupów). Swojego czasu bardzo popularne były programy cashback oferowane przez banki - pewne elementy naszej aplikacji działają w podobny sposób, ale są znacznie bardziej rozbudowane i oferują więcej korzyści. Dzięki wykonywanym przez klientów akcjom oraz uzupełnionym profilom w aplikacji - centra handlowe i sklepy otrzymują pełne spektrum danych, które nasz panel analityczny obrabia i poddaje analizie, a następnie pokazuje w przystępnej formie dane, które interesują danego klienta (możliwość indywidualnego dostosowania dashboardu-widoku danych), np. dotyczące preferencji zakupowych i nawyków danej grupy klientów (przykładowe dane: kobiety w wieku 20-30 lat mieszkające w tym samym mieście, co dana galeria handlowa kupują najczęściej sukienki i bieliznę, bywają w centrum handlowym najczęściej w niedziele po południu i środy w godzinach 11-15). Dane mogą być przedstawione w formie graficznej (wykresy) oraz w formie tabeli. Kolejną grupą danych są informacje nt. najczęściej kupowanych produktów, wydawanych kwot itd. Na podstawie przetworzonych danych o klientach - centra handlowe i sklepy mają możliwość personalizowania komunikacji (np. już w nadchodzący weekend spotkanie z piłkarzami), personalizowania ofert specjalnych (np. "[widzimy, że lubisz kupować artykuły sportowe] - tylko w nadchodzący weekend otrzymasz 10% zniżki w Nike") oraz personalizowania akcji specjalnych w centrum handlowym, czy sklepie (modyfikacje witryn, eventy, itd.). Do tej pory wszelkie akcje i promocje nie były poparte tak dużą ilością danych, jeśli w ogóle były poparte danymi! (a nie sezonowością, czy domyśleniami o popularności konkretnego zespołu, wesołego miasteczka, czy filmu). Dzięki aplikacji i panelowi analitycznemu Bonus Retail Platform - nie ma miejsca na domysły w handlu offline - wszystkie wydarzenia i promocje można będzie opierać o dane nt. klientów. Sklepy i centra handlowe korzystają na zwiększonym ruchu i ilości odwiedzających ich klientów, wzroście zadowolenia i zaangażowania zakupowego klientów, a także wzroście średniego koszyka zakupowego. Wszystko to wspierane jest przez zaawansowane metody analizy big data i narzędzia wizualizacji ścieżek zakupowych klientów w środowisku offline. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w następujących po sobie etapach: Etap 1: Przygotowanie projektu graficznego aplikacji; Etap 2: Wykonanie aplikacji na system operacyjny Android iOS Etap 3: Instalacja aplikacji w sklepach google play i app store Etap 4: Stworzenie dokumentacji technicznej dotyczącej przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach