Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń celem utworzenia bazy lokalowej dla planowanego do utworzenia Posterunku Policji w Jastkowie

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20019 Lublin, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73
    20019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 354 606, fax. 815 354 313
    REGON: 43068905200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń celem utworzenia bazy lokalowej dla planowanego do utworzenia Posterunku Policji w Jastkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń celem utworzenia bazy lokalowej dla planowanego do utworzenia Posterunku Policji w Jastkowie. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz we wzorze umowy – stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich prac odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 4.Planowany zakres zadania opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie dostosowania obiektów do obecnie obowiązujących przepisów, w tym:  naprawa schodów zewnętrznych,  wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,  montaż garażu blaszanego na radiowóz,  wykonanie chodnika z kostki brukowej,  wydzielenie strefy ogólnodostępnej z poczekalnią, pokojem przyjęć interesantów oraz węzłem sanitarnych dla interesantów,  zmiana układu funkcjonalnego części pomieszczeń istniejących z uwagi na konieczność dostosowania ich do obecnie obowiązujących norm i przepisów (wykonanie nowych ścianek działowych, wykładzin ściennych, odnowienie ścian, sufitów, wymiana posadzek, wymianę stolarki drzwiowej),  przebudowa i modernizacja istniejących w lokalu instalacji: elektrycznej wraz z rozdzielniami, teleinformatycznej, SSWIN, monitoringu, wentylacyjnej, kanalizacyjnej, wodociągowej, centralnego ogrzewania i wody na potrzeby c.w.u. oraz lokalnej klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni,  wykonanie niezbędnych robót budowlanych w pomieszczeniach piwnicznych. 5.W ramach opracowania dokumentacji technicznej Wykonawca wykona dokumentację projektową w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej w zakresie koniecznym do prawidłowego i pełnego wykonania robót budowlanych obejmującą:  inwentaryzację pomieszczeń w zakresie niezbędnym do dalszego opracowania dokumentacji,  architektoniczną koncepcję w zakresie opisanym w PFU,  projekty budowlane obejmujące zakres opisany w PFU w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych obejmującego zmianę sposobu użytkowania. Projekt winien być wykonany zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25. 04. 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462 oraz z 2013 r. poz. 762 z późn. zm.),  projekty wykonawcze,  przedmiary i kosztorysy inwestorskie robót w poszczególnych branżach,  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach,  harmonogramy rzeczowo-finansowe,  zbiorcze zestawienie kosztów zadania oraz zapewni nadzór autorski zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. 6.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w PFU dokumentów, a w szczególności: mapy do celów projektowych, pozwoleń, odstępstw, badań, uzgodnień, wypisów, opinii, opracowań, inwentaryzacji, ekspertyz, dokumentacji technicznych, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych, kominiarskich, kontrolnych badań wody, inwentaryzacji, instrukcji użytkowania i ochrony p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). 2.Wadium może być wniesione w: -pieniądzu – przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 Nr 0, poz. 359 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach