Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie i udostępnienie terenów inwestycyjnych w Ostrowcu Świętokrzyskim – w obrębie ul. Samsonowicza – budowa dróg dojazdowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą ” drogi publicznej o łącznej długości około 1,935 km.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 29100983400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie i udostępnienie terenów inwestycyjnych w Ostrowcu Świętokrzyskim – w obrębie ul. Samsonowicza – budowa dróg dojazdowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą ” drogi publicznej o łącznej długości około 1,935 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj drogi publicznej o łącznej długości około 1,935 km składającej się z dwóch odcinków: a) odcinek I: budowa drogi publicznej gminnej o długości około 0,961 km klasy L łączącej ulicę Samsonowicza z ulicą Antoniego Hedy ps. „Szary” (dawna ul. J. Gulińskiego), w tym realizacja drogi o długości około 0,786 km z dofinansowaniem oraz droga o około 0,175 km realizowana z własnych środków Zamawiającego obejmująca wykonanie: - okrawężnikowanej jezdni z nawierzchnią asfaltową, konstrukcja odpowiadająca natężeniu ruchu dla minimum KR4 - ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej, - chodnika o nawierzchni z kostki brukowej oddalonego od jezdni, - zjazdów publicznych, - skrzyżowań skanalizowanych, - zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki granitowej, - kanalizacji deszczowej, - kanału technologicznego, - budowę oświetlenia ulicznego z oprawami LED, - zieleńców, - oznakowania pionowego i poziomego. b) odcinek II: budowa drogi publicznej gminnej o długości około 0,974 km klasy L od w/w odcinka, okalającej tereny inwestycyjne, ze skrzyżowaniem i wyprowadzeniem odnogi w kierunku południowym (od ul. Samsonowicza) obejmująca wykonanie: - okrawężnikowanej jezdni, szerokość 7,0m z nawierzchnią asfaltową, konstrukcja odpowiadająca natężeniu ruchu dla minimum KR4, - ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej, - chodnika o nawierzchni z kostki brukowej oddalonego od jezdni, - zjazdów publicznych, - skrzyżowania skanalizowanego, - kanalizacji deszczowej, - kanału technologicznego, - budowę oświetlenia ulicznego z oprawami LED, - zieleńców, - oznakowania pionowego i poziomego. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej w skład której wchodzą:  projekty budowlane,  projekty wykonawcze,  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru poszczególnych rodzajów robót,  przedmiary robót,  kosztorysy ofertowe obejmujące wszystkie zakresy przedmiotu zamówienia w rozbiciu na koszty wykonania dokumentacji i robót budowlanych:  odcinka nr I z podziałem na realizację drogi o długości około 0,786 km oraz drogi o długości około 0,175 km,  odcinka nr II o długości drogi około 0,974 km. b) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), c) wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na podstawie zaprojektowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł. (słownie złotych: sto tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach