Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie Skansenu Morskiego na części działki 5/2, obręb 3, przy ul. Szyprów w Kołobrzegu

Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3547618 , fax. 094 3547618 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
    pl. Ratuszowy 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3547618, fax. 094 3547618 w. 13
    REGON: 33092728200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie Skansenu Morskiego na części działki 5/2, obręb 3, przy ul. Szyprów w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie Skansenu Morskiego na części działki 5/2, obręb 3, przy ul. Szyprów w Kołobrzegu, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. 3.1. W zakresie zamówienia przewiduje się: a) wykonanie dokumentacji projektowej na wybudowanie Skansenu Morskiego z przeznaczeniem na Muzealnictwo na części działki nr 5/2, obręb 3, o powierzchni 3058m2, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie robót budowlanych i montażowych. Dokumentację należy wykonać w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego program funkcjonalno - użytkowy i podany w nim zakres przedmiotu zamówienia. Projekt budowlany powinien spełniać wymagania określone w Decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu i opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz.1133 z późn. zm.), oraz z uwagi na fakt, iż planowana inwestycja realizowana będzie na działce wpisanej do rejestru zabytków, należy uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia z konserwatorem zabytków wraz z zleceniem badań archeologicznych. Dokumentacja projektowa - wg. opracowanego programu funkcjonalno-użytkowego: 1. Projekt architektoniczny - 5 egzem. + wersja elektroniczna PDF 2. Projekt konstrukcyjny - 5 egzem. + wersja elektroniczna PDF 3. Projekty instalacyjne wielobranżowe - 5 gzem. + PDF 4. Projekty wykonawcze wielobranżowe dla celów realizacji inwestycji 5. Przedmiary robót - oddzielnie dla wszystkich branż - 2 egzem. + wersja PDF 6. Kosztorysy inwestorskie - oddzielnie dla wszystkich branż - 2 egzem. + wersja PDF. 7. Specyfikacja wykonania i odbioru robót - oddzielnie dla wszystkich branż- 2 egzem 8. Inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę 9. Dokumentacja powykonawcza z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie 10. Badania i analizy uzupełniające 11. Uzgodnienia i decyzje administracyjne 12. Mapy do celów projektowych 13. Obsługa geodezyjna 14. Wizytacja terenu budowy b) wybudowanie obiektów składających się na Skansen Morski w oparciu o zaprojektowaną dokumentację projektową i program funkcjonalno-użytkowy w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz wydobycie z wody dwóch okrętów ORP Fala i ORP Władysławowo i rozmieszczenie stałej ekspozycji terenowej, tj. elementów wyposażenia okrętu ORP Burza oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. Zakres robót budowlanych: 1. Obiekty budowlane 1.1. Wykonanie fundamentów pod obiekty budowlane oraz ogrodzenie 1.2. Wydobycie z wody dwóch okrętów ORP FALA i ORP WŁADYSŁAWOWO 1.3. Przemieszczenie wszystkich obiektów na teren ekspozycji 1.4. Osadzenie obiektów na odpowiednich fundamentach 2. Roboty elektroenergetyczne 2.1. Wykonanie przyłącza i instalacji zewnętrznej 2.2. Wykonanie instalacji wewnętrznej 2.3. Montaż punktów oświetleniowych 2.4. Montaż oświetlenia awaryjnego 3. Roboty drogowe 3.1. Wytyczenie nowych alejek spacerowych w terenie 3.2. Wykonanie nawierzchni żwirowych alejek 4. Oświetlenie terenu 4.1. Dostawa i montaż słupków oświetleniowych 4.2. Dostawa i montaż punktów podświetlających 5. Ogrodzenie terenu 5.1 Dostawa i montaż ogrodzeń i bramy wejściowej 6. Monitoring 6.1. Dostawa i montaż urządzeń technologicznych 7. Zagospodarowanie terenu 7.1. Przeprowadzenie niezbędnych wycinek i nasadzeń 7.2. Wykonanie nawierzchni trawiastej 8. Mała architektura - ilości podane w programie funkcjonalno-użytkowym 8.1. Dostawa i montaż ławek 8.2. Dostawa i montaż koszy parkowych 8.3. Dostawa i montaż drogowskazów 8.4. Dostawa i montaż 4 przenośnych toalet 9. Wykonanie innych prac, które będą wynikać z opracowanej przez wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości 15.000,00 zł. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym: - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy: BGŻ o/Kołobrzeg nr 10 2030 0045 1110 0000 0185 6990 w tytule przelewu należy podać Wadium - BZ.272.00017.2011. W ofercie należy wpisać numer konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której zamawiający będzie mógł zwrócić wadium. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zalicza wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach