Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie siłowni zewnętrznej na powietrzu:Część 1 - w lokalizacji SM „Na Skarpie” nieruchomość „Anna”, Część 2 - w lokalizacji SM „Na Skarpie” nieruchomość „Bożena I” Część 3 - w lokalizacji SM „Rubinkowo”, od strony południowo – zachodniej budynków przy ul. Dziewulskiego 26 i Dziewulskiego 28 w Toruniu,Część 4 - w lokalizacji SM „Rubinkowo”, od strony północno – zachodniej budynku przy ul. Kasztanowej 31 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych .

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie siłowni zewnętrznej na powietrzu:Część 1 - w lokalizacji SM „Na Skarpie” nieruchomość „Anna”, Część 2 - w lokalizacji SM „Na Skarpie” nieruchomość „Bożena I” Część 3 - w lokalizacji SM „Rubinkowo”, od strony południowo – zachodniej budynków przy ul. Dziewulskiego 26 i Dziewulskiego 28 w Toruniu,Część 4 - w lokalizacji SM „Rubinkowo”, od strony północno – zachodniej budynku przy ul. Kasztanowej 31 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie siłowni zewnętrznej na powietrzu: Część 1 - „Zaprojektowanie i wybudowanie siłowni zewnętrznej na powietrzu w lokalizacji SM „Na Skarpie” nieruchomość „Anna”, wzdłuż chodnika pomiędzy budynkami ul. Stamma 2, a ul.Teligi 3 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: -dostawę i montaż trzech podwójnych, montowanych na pylonach, następujących zestawów urządzeń siłowni zewnętrznej: rower +jeździec, biegacz + orbitrek, narty + wioślarz, -wykonanie na powierzchni stref bezpieczeństwa urządzeń, jednolitej nawierzchni z kolorowej, betonowej kostki brukowej, chodnikowej o grubości 6,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w obrzeżu chodnikowym o wymiarach 30*8 cm wraz z niwelacją terenu, wykorytowaniem i przygotowaniem podłoża, -dostawę i montaż trzech masywnych ławek z oparciem do wkopania w grunt, -wykonanie pod każdą z ławek utwardzenia terenu jak wyżej, z zastrzeżeniem §1 ust. 3 wzoru umowy], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. Część 2 - „Zaprojektowanie i wybudowanie siłowni zewnętrznej na powietrzu w lokalizacji SM „Na Skarpie” nieruchomość „Bożena I”, na części boiska pomiędzy budynkami przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2 i 4 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: -dostawę i montaż sześciu podwójnych, montowanych na pylonach, następujących zestawów urządzeń siłowni zewnętrznej : wyciąg + krzesło do wyciskania, biegacz + orbitrek, narty + wioślarz, surfer + twister, rower +jeździec, poręcze + drążek, -rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska, dla wykonania gniazd do montażu pylonów, otworzenie nawierzchni betonową kostką brukową, -dostawę i montaż trzech masywnych ławek z oparciem do wkopania w grunt oraz trzech dodatkowych ławek z oparciem z pedałami do ćwiczeń, -demontaż istniejącego ogrodzenia boiska i wykonanie nowego z paneli ocynkowanych powlekanych w kolorze zielonym o wysokości 1,70 m na cokole 0,30 m, średnica prętów 5 mm, wraz z dwoma furtkami o szerokości 1,10 m, -demontaż istniejących czterech słupów oświetlenia parkowego, dostawę i montaż czterech stalowych słupów oświetlenia parkowego o wysokości 3,50 m, z oprawami i źródłami światła LED, z zastrzeżeniem §1 ust. 3 wzoru umowy], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. Część 3 - „Zaprojektowanie i wybudowanie placu rekreacyjnego dla dorosłych – siłowni zewnętrznej w lokalizacji SM „Rubinkowo”, od strony południowo – zachodniej budynków przy ul. Dziewulskiego 26 i Dziewulskiego 28 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: -dostawę i montaż czterech podwójnych, montowanych na pylonach, następujących zestawów urządzeń siłowni zewnętrznej: biegacz + orbitrek, prasa + wioślarz, wyciąg + krzesło, surfer + twister, -wykonanie na powierzchni stref bezpieczeństwa urządzeń, jednolitej nawierzchni z kolorowej, betonowej kostki brukowej, chodnikowej o grubości 6,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w obrzeżu chodnikowym o wymiarach 30*8 cm wraz z niwelacją terenu, wykorytowaniem i przygotowaniem podłoża, -dostawę i montaż czterech masywnych ławek z oparciem do wkopania w grunt, -wykonanie pod każdą z ławek utwardzenia terenu jak wyżej, z zastrzeżeniem §1 ust. 3 wzoru umowy], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. Część 4 - „Zaprojektowanie i wybudowanie placu rekreacyjnego dla dorosłych – siłowni zewnętrznej w lokalizacji SM „Rubinkowo”, od strony północno – zachodniej budynku przy ul. Kasztanowej 31 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych Przedmiot umowy obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej w szczególności: -dostawę i montaż czterech podwójnych, montowanych na pylonach, następujących zestawów urządzeń siłowni zewnętrznej: biegacz + orbitrek, surfer + twister, prasa + wioślarz, wyciąg + krzesło, -wykonanie pod każdym z zestawów urządzeń utwardzenia, z płyt chodnikowych betonowych 50*50 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w obrzeżu chodnikowym o wymiarach 30*8 cm wraz z niwelacją terenu, wykorytowaniem i przygotowaniem podłoża, -dostawę i montaż jednej ławki z oparciem z pedałami do ćwiczeń, -dostawę i montaż trzech masywnych ławek z oparciem do wkopania w grunt, -dostawę i montaż stojaka dla czterech rowerów, -wykonanie pod każdą z ławek utwardzenia terenu, z zastrzeżeniem §1 ust. 3 wzoru umowy], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości wszystkie cztery części: 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100) , dla wszystkich części łącznie lub: Część 1.- 600,00zł Część 2.- 1.500,00zł Część 3.- 800,00zł Część 4.- 700,00zł Gdy wadium jest wnoszone odrębnie dla każdej części. powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją 15/2017 postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na zaprojektowanie i wybudowanie siłowni zewnętrznej na powietrzu oraz określeniem zakresu części :część 1, część 2 ,część 3, część 4 Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach