Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Warszawie przy ul. Tanecznej 74.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Warszawie przy ul. Tanecznej 74.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie siedmio–oddziałowego przedszkola w Warszawie w Dzielnicy Ursynów przy ul. Tanecznej 74 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zamiarem zamawiającego jest uzyskanie obiektu przystosowanego do pełnienia zadanej funkcji, przyjaznego dzieciom, o nowoczesnej formie, ekonomicznego w użytkowaniu wraz z zagospodarowaniem terenu, obejmującym plac zabaw. Uwaga: Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych. 1. Informacje ogólne. 1.1 Lokalizacja terenu inwestycji. Inwestycja prowadzona będzie w dzielnicy Ursynów na terenie położonym przy ul. Tanecznej/ Samsonowskiej, działka nr ewid. 27/1, 23/52, 23/1- część, 49 – część z obrębu 1-08-31 w Warszawie. Wszystkie działki stanowią własność m.st. Warszawy. 1.2. Istniejące uwarunkowania. Inwestycja zlokalizowana na terenie, dla którego obowiązują zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Uchwała nr LII/1279/2017 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości położonej przy ulicy Tanecznej 74. Na terenie inwestycji zlokalizowany był budynek przedszkola, który w 2014 roku został rozebrany. Obecnie w tym miejscu istnieje zagłębienie, powstałe po rozebranym obiekcie. 2. Przewidywane parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych: 2.1. Parametry określające wielkość przedszkola: - powierzchnia zabudowy – ok. 1 062,00 m² - powierzchnia netto – ok.1 993,40 m² - kubatura - ok. 8 825,00 m³ 2.2. Zakres robót budowlanych - przygotowanie terenu budowy wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej dla potrzeb obiektu, - budowa budynku przedszkola wraz z niezbędnym wyposażeniem, - budowa placu zabaw, budowa i przebudowa ogrodzenia, zagospodarowanie terenu, - inne prace, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. 3. W zakresie zamówienia przewiduje się m. inn.: 3.1. Wykonanie badań geotechnicznych gruntu. 3.2. Wykonanie inwentaryzacji i waloryzacji zieleni. 3.3. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę budynku. 3.4. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 3.5. Wykonanie projektów budowy przyłączy infrastruktury technicznej i ewentualnie budowy/przebudowy sieci infrastruktury technicznej w zakresie umożliwiającym dokonanie zgłoszenia zamiaru budowy/przebudowy. 3.6. Wykonanie projektów wykonawczych każdej z branż. 3.7. Opracowanie kosztorysów robót budowlanych i przedmiarów, uwzględniających niezbędne wyposażenie obiektu. 3.8. Wykonanie Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). 3.9. Wykonanie projektu aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem pozostałego wyposażenia obiektu (meble, sprzętu biurowy i informatyczny) oraz szacunkową ich wyceną. 3.10.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji, tj. wykonanie budynku przedszkola (wraz z niezbędnym wyposażeniem), infrastruktury technicznej oraz zagospodarowania terenu, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie tego budynku. Uwaga: Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do umowy oraz Koncepcja zawarta w analizie możliwości zagospodarowania terenu. 4. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 4.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) 4.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 4.3. Warunek, o którym mowa w punkcie 4.2. zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących roboty związane z betonowaniem, w trakcie realizacji zamówienia. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.3. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4. 3. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4.6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.3. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt 12) i 13) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.3. czynności. 4.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Informacje dodatkowe 5.1. Zamawiający przewiduje następujące terminy realizacji inwestycji 1) rozpoczęcie - niezwłocznie od dnia zawarcia niniejszej umowy, 2) zakończenie Przedmiotu Umowy – w terminie do ………. dni od podpisania umowy tj. do dnia……….w tym: a) wykonanie projektu budowlanego oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w terminie do: x dni2 od dnia podpisania umowy tj. do dnia…….., b) wykonanie projektów wykonawczych, projektów budowy przyłączy infrastruktury technicznej i ewentualnie budowy/przebudowy sieci infrastruktury technicznej, kosztorysów i przedmiarów uwzględniające niezbędne wyposażenie obiektu, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - w terminie do: x + 60 dni od dnia podpisania umowy tj. do dnia ……………….., c) wykonanie projektu aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem pozostałego wyposażenia obiektu oraz szacunkową wyceną tego wyposażenia - w terminie do: x + 70 dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia …………………….. d) wykonanie robót budowlanych - w terminie do: x + 360 dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia…………. e) wykonanie Nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji - w terminie do: x + 390 dni, od dnia podpisania umowy, tj. do dnia ……., jednak nie później niż do 31.08.2019 r. 2Przez „x dni” zamawiający rozumie czas zadeklarowany przez Wykonawcę na realizację projektu budowlanego i informacji BIOZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; - Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, który będzie załącznikiem nr 1 do umowy; - Formularz „Zestawienie Kosztów Zamówienia” stanowiący załącznik 1a do SIWZ, który będzie załącznikiem nr 2 do umowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego Formularza „Zestawienie kosztów zamówienia” – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1a do SIWZ; c) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; e) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; f) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2016 r., poz. 1829, z późn. zm.). g) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. d) i e) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. d) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach