Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie parkingu zlokalizowanego w Milanówku przy ulicy Warszawskiej, na odcinku pomiędzy sklepem ogrodniczym, a rejonem skrzyżowania z ulicą Z. Herberta w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź”

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2021-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie parkingu zlokalizowanego w Milanówku przy ulicy Warszawskiej, na odcinku pomiędzy sklepem ogrodniczym, a rejonem skrzyżowania z ulicą Z. Herberta w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia publicznego stanowi wykonanie parkingu na terenie miasta Milanówka w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''. 2) Część projektowa przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Zakres zadeklarowany przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie wymienionych w poniższych punktach opracowań i usług: a) projekt budowlany – 4 egz. zawierający następujące elementy: - projekt zagospodarowania działki lub terenu; - projekt architektoniczno-budowlany; - projekt techniczny; - opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo budowlane. b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – 5 egz., c) przedmiary robót – 5 egz., d) kosztorysy inwestorskie – 3 egz. 3) Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zatwierdzeń, opinii, uzgodnień, ekspertyz i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, a także opracowanie wszelkich materiałów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów. 4) Przedmiot umowy należy wykonać w formie: a) papierowej w ilościach j.w. b) elektronicznej po (2 egz.) na nośniku elektronicznym CD, DVD lub pendrive, w tym: - projekt budowlany w formacie (*.dwg/*.dxt) oraz (*.pdf), dla tekstu (*.pdf) i (*.doc), - przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w formacie (*.ath) oraz (*.pdf), - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – w formacie (*.doc) oraz (*.pdf), - Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie (*.pdf). 5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem umowy (zeskanowane każde opracowanie w odrębnych plikach opatrzonych nazwą danego opracowania np. plik o nazwie „projekt zagospodarowania terenu”, plik o nazwie „projekt architektoniczno-budowlany”, itp.), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie (*.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień. 6) Projekt budowlany zostanie sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, a także zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 8) Przedmiary robót zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 9) Kosztorysy inwestorskie zostaną sporządzone w układzie branżowym jako oddzielne opracowanie dla poszczególnych rodzajów robót. Kosztorys inwestorski będzie stanowił podstawę określenia wartości zamówienia na roboty budowlane. Należy go wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. Nr 130 poz. 1389). 10) Realizacja prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonymi opracowaniami przygotowanymi na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, dalej w treści jako ,,PFU'' stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obejmować będzie: Parking Parkuj i Jedź (określony w PFU jako parking nr 2), zlokalizowany przy ulicy Warszawskiej, na odcinku pomiędzy sklepem ogrodniczym a rejonem skrzyżowania z ulicą Z. Herberta wraz ze stacją roweru miejskiego: - przebudowę jezdni ulicy Warszawskiej na odcinku ok. 450m; - budowę i przebudowę chodników; - przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych; - budowę zatok postojowych; - min. 96 miejsc postojowych o wymiarach 5,00m x 2,50 m z postojem prostopadłym do krawędzi jezdni; - min. 5 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 5,00 m x 3,60 m z postojem prostopadłym do krawędzi jezdni; - min 10 miejsc postojowych, o wymiarach 6,00 m x 2,50 m z postojem równoległym do krawędzi jezdni; - budowę odwodnienia; - system monitoringu wizyjnego; - budowę energooszczędnego oświetlenia; - przebudowę istniejących sieci uzbrojenia terenu; - wiatę na rowery; - ławki miejskie z możliwością ładowania telefonów; - wykonanie nasadzeń kompensacyjnych; - zahumusowanie oraz obsianie trawą niezagospodarowanych terenów. - budowę Stacji Roweru Miejskiego. W celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia Zamawiający załącza Informacje dodatkowe – stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 11) Zamawiający – zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – określa (w niżej wymienionym zakresie) wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w całym okresie jego realizacji, z uwagi na okoliczności, iż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), dalej „Kodeks pracy”. W związku z tym: a) Zamawiający wskazuje rodzaj czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczy wymaganie zatrudnienia (przez cały okres realizacji przedmiotu umowy) na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz Podwykonawcę osób wykonujących: - wszelkie czynności, których rodzaj charakteryzuje przynależność do tzw. kosztów bezpośrednich; wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących pracę fizyczną (rozumianą jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych), w szczególności obsługa maszyn budowlanych oraz wykonywanie prac remontowo montażowych. Wymóg nie dotyczy w szczególności, osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. b) Wykonawca (lub Podwykonawca), przed zawarciem umowy z Zamawiającym, przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji czynności, o których mowa w lit. a ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – zaktualizowany wykaz przedstawiany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych po dokonaniu zmiany w wykazie. Jednocześnie: - Wykonawca zobowiązuje się, iż czynności określone w lit. a będą w całym okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy; - przed zawarciem umowy z Zamawiającym oraz na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze), Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania (określonych w lit. a) czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności zanonimizowane kopie umów o pracę lub oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy); - oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu zatrudnienia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - zmiana osób wykonujących przedmiot zamówienia zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w trakcie trwania umowy jest możliwa po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o zamiarze dokonania takiej zmiany i uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz dowodów, o których mowa tiret 2. i 3. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. c) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w lit. a może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy dalej jako ,,PIP’’. d) W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku dotyczącego konieczności wykonywania czynności, o których mowa w lit. a przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów, o których mowa w lit. b tiret 2. lub przedłożone dowody nie potwierdzają postawionego warunku, Zamawiający naliczy stosowne kary umowne, których wysokość została określona we „Wzorze umowy”, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ”. e) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców. f) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. g) Do każdej faktury składanej zgodnie z zasadami określonymi we Wzorze umowy, Wykonawca przedkładać będzie sprawozdanie z wykazem osób realizujących przedmiot zamówienia, a zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach