Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni wód opadowych i roztopowych wraz z odcinkiem wylotowym kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Mostowej i Zakładników w Sieradzu

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni wód opadowych i roztopowych wraz z odcinkiem wylotowym kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Mostowej i Zakładników w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a)zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni wód opadowych i roztopowych wraz z odcinkiem wylotowym kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Mostowej w Sieradzu - element 1, b)zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni wód opadowych i roztopowych wraz z odcinkiem wylotowym kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Zakładników w Sieradzu - element 2. 2.W ramach elementu 1 należy: a) opracować dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, b) uzyskać wymagane decyzje administracyjne, warunki, opinie, zgody, łącznie z uzyskaniem zgody na realizację robót w trybie pozwolenia na budowę/zgłoszenia, zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) - dalej u.p.b., c) wykonać kolektor deszczowy z rur żelbetowych Ø 1000 o długości ok. 131 mb, w tym 18 m jako przewiert pod wałem przeciwpowodziowym wraz z niezbędnym uzbrojeniem w postaci studni żelbetowych Ø 2000 mm w ilości 2 szt., d) wykonać rozbiórkę istniejącego wylotu betonowego W4 Ø 1000 mm do rzeki Warty oraz kolektora deszczowego wyłączonego z eksploatacji, e) wykonać nowy wylot betonowy Ø 1000 mm do rzeki Warty na końcu planowanej kanalizacji z klapą zwrotną oraz wykonać rów otwarty o długości ok. 12 m na odcinku wylot - koryto rzeki, umocniony narzutem kamiennym z umocnieniem skarpy rzeki Warty na odcinku 10 m poniżej i powyżej wylotu materacami siatkowo-kamiennymi, f) wykonać oczyszczalnię wód opadowych i roztopowych w postaci osadnika wirowego (dla usuwania zawiesin) i lamelowego separatora substancji ropopochodnych dla osiągnięcia efektu oczyszczania wód opadowych. 3.W ramach elementu 2 należy: a) opracować dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, b) uzyskać wymagane decyzje administracyjne, warunki, opinie, zgody, łącznie z uzyskaniem zgody na realizację robót w trybie pozwolenia na budowę/zgłoszenia, zgodnie z obowiązującą u.p.b., c) wykonać kolektor deszczowy z rur żelbetowych Ø 1000 mm o długości ok. 208 m z niezbędnym uzbrojeniem w postaci studni żelbetowych Ø 2000 mm w ilości 4 szt. (jako zarurowanie obecnie funkcjonującego rowu), d) wykonać rozbiórkę istniejącego wylotu betonowego M1 Ø 1000 mm, e) wykonać nowy wylot betonowy Ø 1000 mm do rowu R-Z3 na końcu planowanej kanalizacji, z konserwacją rowu na odcinku ok. 60 m i umocnieniem jego dna i skarp, f) wykonać oczyszczalnię wód opadowych i roztopowych w postaci osadnika wirowego (dla usuwania zawiesin) i lamelowego separatora substancji ropopochodnych dla osiągnięcia efektu oczyszczania wód opadowych. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 5. W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane i czynności określone w programach funkcjonalno-użytkowych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. 6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym. Po zakończonych robotach w pasie drogowym, nawierzchnie należy odtworzyć. Wykonawca jest obowiązany uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi. 7. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca programy funkcjonalno-użytkowe oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej dla każdego elementu w postaci: a) wersja drukowana: - projekt budowlany w 5 egz., - projekt wykonawczy w 3 egz., - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 3 egz., - przedmiar robót w 2 egz., b) wersja elektroniczna wszystkich opracowań w formacie zamkniętym w 1 egz. Ponadto, Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robót. 9.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub wniosku zgłoszenia robót budowlanych. 10.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty, w tym branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania. W przypadku robót sieciowych np.: wodnokanalizacyjnych, dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sieradzu, uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych. 11.Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty w taki sposób, aby ograniczyć do niezbędnego minimum teren do czasowego zajęcia, konieczny do wykonania robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody i straty, które spowodował w czasie prac przy realizacji zadania. Teren po czasowym zajęciu należy uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego. Ewentualne roszczenia właścicieli zajętych nieruchomości z tytułu trwałych szkód powstałych w trakcie robót pokrywa Wykonawca. 12.Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca powinien każdorazowo ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane jako do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowane należy spaletować. 13. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w programach funkcjonalno-użytkowych nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 14. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 15. Wykonawca zobowiązany jest przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszelkiej dokumentacji będącej przedmiotem postępowania oraz do wszelkich egzemplarzy tej dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji, znanych w chwili zawarcia umowy, na warunkach określonych w umowie. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040): - roboty związane z wykonaniem kolektorów deszczowych, - roboty związane z wykonaniem wylotów kolektorów deszczowych, - roboty związane z wykonaniem oczyszczalni wód opadowych i roztopowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 złotych (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310) - dalej u.p.a.r.p. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni wód opadowych i roztopowych wraz z odcinkiem wylotowym kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Mostowej i Zakładników w Sieradzu. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 6.Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach