Przetargi.pl
zaprojektowanie i wybudowanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w piwnicach budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Sękowskiego 2B 2B
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wybudowanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w piwnicach budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w piwnicach budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b Zamówienie obejmuje: a)opracowanie dokumentacji projektowej instalacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień i opracowań wynikających przepisów prawnych wymienionych w ppkt. 3), b)sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, c)sporządzenie przedmiaru robót w układzie kosztorysowym oraz kosztorysu inwestorskiego, d)wykonanie robót budowlanych. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a)Projektu budowlanego w 4 egzemplarzach w formie papierowej - format projektu A4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu oraz na płycie CD w 1 egzemplarzu, b)Projektu wykonawczego w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz na płycie CD w 1 egzemplarzu, Projekty wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. nr 120, poz. 1133) oraz zgodnie z Rozporządzeniem |ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.u. nr 202, poz. 2072). c)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach w formie papierowej - format projektu A4 oprawiony w okładkę umożliwiającą dekompletację projektu oraz na płycie CD w 1 egzemplarzu, Specyfikacje opracowane z zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072). d)Przedmiary robót i kosztorysy (oddzielenie dla każdej branży) po 1 egzemplarzu w formie papierowej - format projektu A4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu oraz na płycie CD w 1 egzemplarzu, Przedmiary robót opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072). Kosztorysy opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowanym (Dz.U. nr 130, poz. 1389). 3)Zakres przedmiotu zamówienia: a)Projekty budowlane i wykonawcze w zakresie: - instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej, - instalacji elektrycznych dla układu wentylacji, - niezbędne prace budowlane i konstrukcyjne związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - instalacji AKPiA central wentylacyjnych, - usunięcia starych powłok malarskich w miejscach zagrzybionych ścian wraz z impergancją przeciwgrzybiczna - dotyczy holu ciągów komunikacyjnych w piwnicy, - usunięcia powłok malarskich i tynków w miejscach zagrzybionych ścian wraz z impregnacja przeciwgrzybiczną - w pomieszczeniach w których składowane są materiały archiwalne, b) Wykonanie prac budowlano - instalacyjnych na podstawie dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga, aby będąca przedmiotem zamówienia instalacja wentylacji mechanicznej stworzyła warunki do użytkowania piwnic w budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b jako pomieszczeń archiwum podręcznego, w tym w szczególności do utrzymania temperatury i znacznego obniżenia wilgotności. Wysokość temperatury oraz wilgotności powietrza powinny być utrzymywane na poziomie wynikającym z przepisów szczególnych dotyczących pomieszczeń archiwum. 4)Lokalizacja: piwnice budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b, kubatura około 600 m ?, powierzchnia netto około 227 m ?. Budynek ten jest budynkiem administracyjnym z dwoma kondygnacjami nadziemnymi oraz jedną podziemną, wykonany w technologii tradycyjnej, konstrukcji murowanej ze stropami gęstożebrowymi oraz stropodachem wentylowanym krytym papą. Zamawiający zastrzega, iż roboty szczególnie uciążliwe będą wykonywane po godz. 14:00. 5)Wykonawca w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiający proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe na spotkaniach, które będą się odbywały w każdy poniedziałek o godzinie 10:00 w budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - pok. Nr 312. Wybrany Wykonawca po wykonaniu dokumentacji budowlano - wykonawczej dotyczącej przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do przedłożeniach w/w dokumentów Zamawiającemu. Następnie po ich zatwierdzeniu będzie zobowiązany do uzyskania niezbędnych decyzji właściwych organów, zezwalających na wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane. 6)Zamawiający zastrzega, iż minimalny termin gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne wynosi 60 m- cy oraz na dostarczone urządzenia na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego urządzeń zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w tym dokonywania przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producenta. . Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: do dnia 30 września 2014r., w tym wykonanie dokumentacji projektowej w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 800 zł słownie: jeden tysiąc osiemset złotych. 2)Wadium może być wnoszone w:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm. 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Mielcu, nr konta 25 8642 1168 2016 6803 8306 0008 z dopiskiem Wadium - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej. 4)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6)Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 7)W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami . 8)Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11)Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem h, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12)Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13)Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach